Ga naar inhoud

Mieke123 : 14 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Mijn verslag van de operatie op 14/11:

 

ik werd verwacht om 8u in de kliniek en zou om 8u45 geopereerd worden. Uiteindelijk arriveerde ik al om 7u30. De autorit heen was zenuwslopend. Ik was enorm nerveus voor hoe ik op narcose zou reageren (eerste keer operatie), hoe het herstel zou verlopen, de pijn, etc. 

 

Team BBC heeft me geweldig bijgestaan. Stuk voor stuk geweldig zorgzame en warme mensen. Verdonck kneep me voor de operatie in mijn schouder en zei dat ze allemaal goed voor me zouden zorgen. Zo is dat ook gegaan! Ik werd al snel wakker in de operatiekamer en was meteen enorm helder. Ik heb mijn borsten kunnen bekijken (weet dit ook nog goed) en ben daarna ingepakt en naar een zaaltje gebracht. Ik was te helder om nog een dutje te doen. Na 2 uurtjes mocht ik uiteindelijk vertrekken (eerst naar toilet, aankleden, dan even in de lounge zitten met mijn vriend). 

 

De autorit was niet zo prettig (zeker de bochten en boebels niet). Zeker een aanrader: een fleese denkertje en een nekkussentje. Eens thuis ben ik meteen in de zetel gelegd door mijn vriend. Al bij al viel de pijn mee, heb ook goed kunnen eten en drinken. Gisteren was de ergste dag. Heb in de zetel geslapen omdat ik niet in staat was naar boven te gaan. Het rechtsstaan was het pijnlijkste omdat ik telkens die prothesen voelde drukken op de hechtingen. Heb dan ook niet getwijfeld om de zwaardere medicatie te nemen.

 

vandaag al een pak minder pijn. Veel rust, gezond eten en drinken zullen me er wel doorhelpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.