Ga naar inhoud

meisje30 : 10 september 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo 

Ik heb me aangemeld op het forum, omdat ik 10-9 een borstvergroting krijg bij Faceland en nogal nieuwschierig ben naar ervaringen van dames die hun borstvergroting achter de rug hebben :)

Zijn er dames die ook de Motiva 320cc demi hebben?

Ik heb nu van mezelf een lege 75b. ben 1.67m en weeg 53kg

Hoop dat het er natuurlijk blijft uit zien

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei meisje30:

Hallo 

Ik heb me aangemeld op het forum, omdat ik 10-9 een borstvergroting krijg bij Faceland en nogal nieuwschierig ben naar ervaringen van dames die hun borstvergroting achter de rug hebben :)

Zijn er dames die ook de Motiva 320cc demi hebben?

Ik heb nu van mezelf een lege 75b. ben 1.67m en weeg 53kg

Hoop dat het er natuurlijk blijft uit zien

 

 

Hoi @meisje30,

 

Wat leuk dat je ook een borstvergroting gaat krijgen. Ik ben zelf pas 17-9 aan de beurt. Ik word geholpen door Lydia Oostveen Bol. Ik ga voor de ergonomix van Motiva 450 cc. Maar soms twijfel ik nog steeds of ik niet beter voor de demi kan gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Yvonne1977:

Hoi @meisje30,

 

Wat leuk dat je ook een borstvergroting gaat krijgen. Ik ben zelf pas 17-9 aan de beurt. Ik word geholpen door Lydia Oostveen Bol. Ik ga voor de ergonomix van Motiva 450 cc. Maar soms twijfel ik nog steeds of ik niet beter voor de demi kan gaan....

Spannend he!!

Ik vond het ook maar lastig om een keuze te maken.

Zoveel keuzes in profielen en maten.

Omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil, heb ik gekozen voor de demi. Maar zie ook mooie resultaten met de full..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei meisje30:

Spannend he!!

Ik vond het ook maar lastig om een keuze te maken.

Zoveel keuzes in profielen en maten.

Omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil, heb ik gekozen voor de demi. Maar zie ook mooie resultaten met de full..

Ik heb vanochtend gewijzigd van 450 full naar de 380 demi. Ik hoop dat ik achteraf geen spijt krijg, maar ook ik wil zo natuurlijk mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

 Ik ben 13 augustus door dr Fresow geopereerd via faceland. 

Heb een grote borstlift met motiva 400 cc full gekregen. 

Foto's heb ik in album, als je die wilt zien dan moet je maar een gil geven, voeg ik je even toe aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 21:13 zei meisje30:

Hallo 

Ik heb me aangemeld op het forum, omdat ik 10-9 een borstvergroting krijg bij Faceland en nogal nieuwschierig ben naar ervaringen van dames die hun borstvergroting achter de rug hebben :)

Zijn er dames die ook de Motiva 320cc demi hebben?

Ik heb nu van mezelf een lege 75b. ben 1.67m en weeg 53kg

Hoop dat het er natuurlijk blijft uit zien

 

 

Spannend! ik ga je volgen want ik krijg eind oktober Motiva ergonomix 285cc demi. ben benieuwd naar je ervaringen en resultaat :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@meisje30

 

hoi hoi, 

 

Ik heb eventjes de titel gedeeltelijk aangepast en gelijk het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je zowel updates als je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog in de titel zetten.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Juffie85:

Hoi meid! Spannend!

ik ben benieuwd naar je ervaring bij faceland. Ik ga eerst naar dr van der straten en heb faceland als back-Up op m’n lijstje staan. 

 

tot nu toe heb ik een goed gevoel bij Faceland. Nemen fijn de tijd voor je tijdens het consult en ook dr. Fresow denkt goed met je mee. Ik zal mijn ervaring na mijn operatie zeker nog posten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-8-2018 om 16:46 zei Desert-Rose:

@meisje30

 

hoi hoi, 

 

Ik heb eventjes de titel gedeeltelijk aangepast en gelijk het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je zowel updates als je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog in de titel zetten.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Hallo,

 

Dat is prima, dankjewel!

Mijn operatie is inmiddels achter de rug. Nu alweer lekker thuis.

Het is me tot nu toe allemaal reuze meegevallen. 

Ik ben geholpen door dr. Fresow. 

Hele fijne, kundige arts die heel relaxed over komt. Tot nu toe super tevreden met begeleiding en resultaat. 

Ik snap nog niet zo goed hoe het forum in zijn werk gaat, maar daar heb ik de komende dagen genoeg tijd voor om dat uit te vogelen.

 

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei meisje30:

Hallo,

 

Dat is prima, dankjewel!

Mijn operatie is inmiddels achter de rug. Nu alweer lekker thuis.

Het is me tot nu toe allemaal reuze meegevallen. 

Ik ben geholpen door dr. Fresow. 

Hele fijne, kundige arts die heel relaxed over komt. Tot nu toe super tevreden met begeleiding en resultaat. 

Ik snap nog niet zo goed hoe het forum in zijn werk gaat, maar daar heb ik de komende dagen genoeg tijd voor om dat uit te vogelen.

 

Groetjesss

Hoi meisje30, 

 

Fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat.  

Maak jij een album met foto's? Mag ik het dan zien? 

Ga in dec. Bij dr. Fresow de demi laten plaatsen dual plane. Ben benieuwd naar het resultaat.  

Een goed herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei L**:

Hoi meisje30, 

 

Fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat.  

Maak jij een album met foto's? Mag ik het dan zien? 

Ga in dec. Bij dr. Fresow de demi laten plaatsen dual plane. Ben benieuwd naar het resultaat.  

Een goed herstel gewenst! 

Dankjewel.

Ja, ik maak binnenkort foto's en dan probeer ik ze erop te zetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2018 om 14:34 zei Koptelefoon:

 Ik ben 13 augustus door dr Fresow geopereerd via faceland. 

Heb een grote borstlift met motiva 400 cc full gekregen. 

Foto's heb ik in album, als je die wilt zien dan moet je maar een gil geven, voeg ik je even toe aan mijn album :)

ik zou je foto's wel willen zien ja:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2018 om 14:05 zei Juffie85:

Hoi meid! Spannend!

ik ben benieuwd naar je ervaring bij faceland. Ik ga eerst naar dr van der straten en heb faceland als back-Up op m’n lijstje staan. 

 

Hey Meid.

 

Ik heb een hele goede ervaring met Faceland. dr. Fresow zou ik je zeker kunnen aanbevelen. Hele kundige arts. Op de recorvery word je ook goed in de gaten gehouden en zijn de verpleegsters erg hulpzaam. Operatie is super gegaan en het herstel valt me tot nu toe mee. 

Jij ook succes verder. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2018 om 16:19 zei Yvonne1977:

Ik heb vanochtend gewijzigd van 450 full naar de 380 demi. Ik hoop dat ik achteraf geen spijt krijg, maar ook ik wil zo natuurlijk mogelijk

@Yvonne1977henYvonne1977heYvonne19

Heb je de wijziging gedaan omdat je twijfelde en.heb je een extra consult ggehad? 

Ik ben van demi 380 maar een full 400 gegaan. Maar denk dat ik de 450 ook prima heb kunnen doen. Ben je nog een keer gaan passen dan?

Wat deed je twijfelen om te kiezen voor demi ipv full.

Wat is je achtergrond? Zwangerschap, gewichtsverlies? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jojojo82:

@Yvonne1977henYvonne1977heYvonne19

Heb je de wijziging gedaan omdat je twijfelde en.heb je een extra consult ggehad? 

Ik ben van demi 380 maar een full 400 gegaan. Maar denk dat ik de 450 ook prima heb kunnen doen. Ben je nog een keer gaan passen dan?

Wat deed je twijfelen om te kiezen voor demi ipv full.

Wat is je achtergrond? Zwangerschap, gewichtsverlies? 

 

Nee ik ben niet meer gaan passen. Ik wil gewoon liever niet te groot. Ik ben 41 en vind de demi ook meer bij mijn leeftijd passen. Daarom de ergonomix demi. Ik heb 1 zwangerschap gehad en ben van een volle a cup naar een lege B cup gegaan. Heb het altijd wel jammer gevonden dat ze klein waren mijn borsten maar vond het niet zo erg dat ik daarvoor een borstvergroting zou ondergaan. Nu wil ik enkel wat meer volume hebben, dus vandaar toch de 380 demi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.