Ga naar inhoud

Nieuw hier :) heb al consult staan bij a-kliniek


Gast Roosh

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Roosh:

Hé, ah tof, hoe is t nu met je? Zit je erg in de prak? 

In de ochtenden heb ik veel pijn. Sinds paar dagen vooral aan mijn linkerborst. Ook een blauwe plek te zien. Voelde me erg benauwd en deed de band maar af en gebeld met de kliniek. Het is allemaal normaal. En de band moet ik natuurlijk wel aanhouden. Maar ik merk dat dat erg drukt en daardoor pijn heb. Zonder voelt alles stuk beter. Dus veel geduld...

Maar ikzelf voel me gewoon verder goed gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
15 uur geleden zei Jesssi:

Jou das vandaag toch? Heel veel Suc6! Liefs 

 

12 uur geleden zei e.e.f.:

@Roosh Vandaag jou  :1boobs: dag...Heel veel succes meid!!!

Laat je ff weten hoe het is gegaan???

 

Lieve gr Eef...

 

 

11 uur geleden zei $ANDRA:

@Roosh

Heeeeeel veel succes vandaag! Ik vandaag 6 weekjes PO en beleef het opnieuw met je mee in gedachten :38:

Supergoed herstel gewenst en hou je ons op de hoogte ??

Liefs Sandra

Yeeey ik heb 't overleefd

Ben blij dat 't achter de rug is

Voel me behoorlijk goed en ben vanavond een blokje om geweest met m'n vriend (hond uitlaten). 

Nu maar even slapen ben wel heel erg moe

Zit nog niet aan m'n max. Pijnstillers dus heb nog wat ruimte voor de nacht

Truste xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Roosh:

 

 

Yeeey ik heb 't overleefd

Ben blij dat 't achter de rug is

Voel me behoorlijk goed en ben vanavond een blokje om geweest met m'n vriend (hond uitlaten). 

Nu maar even slapen ben wel heel erg moe

Zit nog niet aan m'n max. Pijnstillers dus heb nog wat ruimte voor de nacht

Truste xx

Super! En fijn dat het zo goed gaat. Truste xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Odys:

Ahh wat goed om te lezen dat je al lekker hebt kunnen wandelen! 

Dat is idd positief de nacht was wel behoorlijk zwaar, vandaag maar weer een dagje uitrusten.. M'n kindjes gaan alle 4 weg vandaag dus dat is fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Roosh:

Dat is idd positief de nacht was wel behoorlijk zwaar, vandaag maar weer een dagje uitrusten.. M'n kindjes gaan alle 4 weg vandaag dus dat is fijn

 

Flink hoor !! Toen ik wakker werd na mn operatie wou ik alleen maar slapen slapen en nog eens slapen.. 

De 2e en 3e dag was bij mij het "ergst" qua pijn en de 4e en 5e dag begon mn rug op te spelen en begon ik het erg vervelend te vinden "vast te zitten" in eigen lichaam.. Nu,.6 weken nadien denk ik "was dàt het????" Hahahaha..Cliché he ? 

Een supergoed herstel gewenst..Bovenarmen aan je lichaam houden en pak je rust wanneer je kunt :38: Beste tips ever :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

 

Ik heb even meegelezen met jullie. Heb zelf over 3 weken mijn eerste consult staan....en hoop net na kerst geopereerd te kunnen worden. Ben zelf ook een moeder van 2 kids, maar mijn kids zijn wel al op een leeftijd dat ze alles zelf kunnen. 

Ik vind het fijn om het herstel van jullie dames hier en daar mee te lezen. Ik heb een eigen kapsalon, en dit valt toch wel onder het wat zwaardere lichamelijke werk. maar 6 weken vrij nemen is echt geen optie. 

Hebben jullie allemaal dual plane gehad? Begreep namelijk dat het herstel hiervan zwaarder is dan voor de borstspier. 

Ik heb zelf gekozen voor velthuis kliniek omdat zij werken met een speciaal herstelprogramma waardoor je eerder van je pijn en lichamelijke beperkingen af bent. 

 

Wil ook even zeggen, dat ik iedereen hartstikke stoer vindt.....we kiexen er allemaal voor om even af te zien, om vervolgens gelukkig te zijn met onze nieuwe borsten. Mensen geven vlot hoop geld uit aan een vakantie of een nieuwe keuken....maar onze borsten dragen we elke minuut van de dag bij ons.....waarom zouden we daar niet in mogen investeren. (ben zelf wel erg benieuwd naar de reacties van mijn omgeving)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 uur geleden zei Jesssi:

Heey hoe is het nu met je? Liefs

hier alles goed,

beetje stijfjes, heb de zwaarste pijnstiller vandaag laten staan, dat gaat goed dus ik ben blij :) voel me echt al een stuk beter weer dan gisteren, knap vlot op, hoe is het met jou? beetje happy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Roosh:

 

hier alles goed,

beetje stijfjes, heb de zwaarste pijnstiller vandaag laten staan, dat gaat goed dus ik ben blij :) voel me echt al een stuk beter weer dan gisteren, knap vlot op, hoe is het met jou? beetje happy?

Heey, fijn dat je lekker vlot opknapt!

Hier eind van de dag een mega dip met flink pijn. (Verder eigenlijk met rusten wel uit te houden.)

En zo mega beurs en opgezwollen.

Nam steeds alleen paracetamol maar net een ibuprofen en gaat weer iets beter. Was dag 2 jou ergste dag dan? 

Dan hoop ik dat morgen weer beter is dan vandaag bij ons beide! 

Happy? Geen idee nog, nu is het een behoorlijk gezwollen hoge toestand Haha jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word er met de dag blijer mee ;) de rechter begint al goed met herstellen en vormen echt de beste keuze ooit, waarom had ik eigenlijk al die jaren nodig voor ik besloot het te doen haha

Had 't veeeeel eerder moeten doen :p

16 minuten geleden zei $ANDRA:

@Roosh

Zojuist ff in je album gekeken en wat zien ze er nu al mooi uit !!! Vindt je "maat" ook erg mooi en natuurlijk...

Enjoy :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw roosh,

 

wat prachtig !! Ik ga binnenkort naar de pc en zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij zat.. gewoon echt 0 boobs en kijk eens wat je nu hebt, ik ben jaloers !! Maar wat een voorbeeld .. nu zie ik t zeker zitten om het t doen ... ik twijfel te veel en heb toch echt eindelijk de knoop doorgehakt .. veel plezier met je nieuwe boobs ! 

 

Liefs ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.