Gabriella

Afspraak uz Gent,dr Roche. Nood aan info!:)

Recommended Posts

Lieve dames,

Ik stel me graag even voor: ik ben Gabriela, 34 jaar. Nooit tevreden geweest over m'n borsten, vond altijd dat ze teveel hingen en uit proporties waren maar sinds ik moeder ben geworden en ze gehalveerd zijn, voel ik me ongelukkig. Ik heb nu 75a en ze voelen leeg aan... Ik droom van mooie grote borsten en heb de stap voor een eerste afspraak gemaakt. Op 23januari heb ik een afspraak in UZ Gent bij dr Roche. Zijn er dames die zich hier hebben laten opereren? 

Ik lees hier ook veel goed over de belgian breast Clinic. Misschien moet ik hier ook eens een afspraak maken? 

Kan iemand me ook een richtprijs geven van een borstvergroting? 

Vele groetjes en tot gauw! Xxx

Heeyheey,

welkom op het forum. Als je in de zoekbalk de naam van je chirurg (pc) intikt of de kliniek kom je vanzelf recensies tegen. Ik zelf ben vorige week bij belgian breast clinic geopereerd en heb daar een heel goede ervaring gehad van begin tot nu. Ik heb voor een duurder implantaat gekozen en was €3435,- kwijt incl borstband.

ik weet natuurlijk niet de reden dat het in januari pas is, maar bij BBC zijn de wachttijden kort. Je bent zo aan de beurt. Ook communiceren ze snel.

ik hoop dat je op dit forum vind wat je wilt weten.. het heeft mij nmlijk erg geholpen.

groetjesss

Hey there! Dank voor je fijne reactie :). Ik vind januari ook persoonlijk nog heel lang wachten... Niet teveel pijn meer? Tevreden van het resultaat? Succes met het herstel. Grtjs!

Geen probleem. Ik zelf kan het resultaat nog niet zo goed zien. Ik moet namelijk 2 weken verband om voordat ik de sportbh aanmag. Is de werkwijze van BBC. Ik heb eigenlijk niet veel pijn gehad. Alleen een verkeerde beweging gemaakt waardoor ik wel veel pijn heb gehad aan 1 spier. Maargoed dat was mijn eigen schuld... jij ook nog veel succes!