Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Sjaan93

Schaamlipcorrectie faceland 485 euro

Aanbevolen berichten

Fijn om te lezen dat het je zo is meegevallen. Ben heel benieuwd of je ook tevreden bent met het resultaat. Kan je daar al wat over zeggen of is het heel erg gezwollen?

Heb hier ook al zovaaaaak over na gedacht maar er zijn fases dat ik me heel erg stoor en soms boeit het niet. Ben na Mn bevalling gehecht en heb daardoor een extra rand in Mn schaamlip gekregen. (Die sws al lelijk was) niet super blij mee zoals je begrijpt..

Had achteraf gezien een perfect combi geweest met de bv haha! 

Ook zes weken niet sporten las ik..

ik wens je een spoedig herstel en volg even het verloop :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp je helemaal Odys. Ik heb ook periodes dat het me niet boeit, maar dan soms toch ineens wel onzekerheid. Ik wil eigenlijk gewoon helemaal niet erover hoeven nadenken, nooit. Ik ben zelf 25 dus het kan zijn dat het door een eventuele zwangerschap nog weer veranderd, maar ik wil er niet op wachten. Morgen heb ik mijn ingreep om 10:30u in utrecht. Gelukkig lekker optijd, want ben toch wel nerveus..

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is achter de rug en ben netjes thuisgebracht door hun thuisbrengservice. Van de ingreep zelf voelde ik niks, op de verdovingsprikjes na dan. Onderweg terug naar huis begon het iets te branden en bij thuiskomst een behoorlijke bloeding en toch wel veel pijn en wat misselijk daardoor. Ben gelijk in bed gekropen met paracetamol. Valt me nu dus even tegen.. ach ik probeer wat te ontspannen en dan komt het vast goed. Ik hoef niet terug te komen maar de arts raadt wel aan om na 6 weken langs te komen voor controle voor de zekerheid. Dus denk dat ik dat gewoon maar doe. 

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

O @Sjaan93 wat vervelend dat je onderweg al een branderig gevoel kreeg en thuis die bloeding...

Heb ik helemaal niet gehad..

Is dat wel normaal, dat t nog zo flink kan gaan bloeden??? De bloedvaatjes zijn toch dichtgeschroeid?

Misschien toch even voor de zekerheid contact opnemen met Faceland morgenochtend of nog vanavond?..

Door wie ben je eigenlijk geholpen?

Is bij jou 1 of zijn bij jou beide schaamlippen verkleind? (bij mij alleen de rechter).

Goed koelen met een zakje bevroren erwtjes he! Niet direct tegen de huid aan; ik had 2 onderbroeken over elkaar aan en ertussen de erwten. Ik had nauwelijks/geen zwelling en is denk ik te danken aan t goed continu koelen..

He, wat vervelend dat t toch een beetje is tegengevallen terwijl t bij mij juist zo meeviel... Ik hoop echt dat je je morgen beter voelt meid!! 

Maar stukje rosbief is in ieder geval verleden tijd :10:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben aan beide kanten geopereerd door Chloé wittenberg en een assistente. Ik zag vlak na de operatie geen bloed toen ik met de chirurg keek, heb thuis gebeld en werd mij verteld dat het bij sommigen voor kan komen omdat niet alle bloedvaatjes volledig worden dichtgebrand. Het erge bloeden is nu voorbij, enkel nog met droogdeppen na het afspoelen wat spatjes. Ik heb het bekeken en het ziet er naar mijn idee wel heel mooi uit, maar wel blauwe stukjes aan wat er over is van de klapdeuren :P. Maar ook dat schijnt normaal te zijn de eerste periode. Het koelen met de bevroren doperwten verlicht wat. Ik neem de maximum aanbevolen paracetamols en zodra het uitwerkt doet het nog wel erg zeer, maar nu wel beter te verdragen. Het lijkt nog niet echt gezwollen, een klein beetje. Ik loop nu zo min mogelijk en wijdbeens haha! Heb praktisch de hele dag in bed gelegen want naast de pijn was ik duizelig en een beetje misselijk. Gelukkig voel ik me nu wat fitter! 

Morgen weer een nieuwe dag :)

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt goed @Sjaan93, de eerste 2 dagen zijn t ergst; daarna neemt t branderige gevoel af..

Fijn dat je nieuwe lipjes er al mooi uitzien! 

Ja, bij mij is er maar aan 1 kant gesneden en bij jou aan 2 kanten;  logisch dat je dan ook 2x zoveel pijn hebt...

Heel veel sterkte meis; nog even doorbijten! :116:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jouw verslag geeft me wel moed! Het komt ook vast allemaal goed. Herstel verloopt nou eenmaal bij iedereen anders. Ik houd het gewoon maar goed in de gaten, meer kan ik toch niet doen :)

jij al gewend? 

ik vind het nog steeds een raar idee bij mijzelf, was al zo lang er onzeker over en ineens is het weg daar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag voel ik mij een heel stuk beter! Geen echte pijn meer (Ik neem nog wel paracetamol). Ik ben naar de supermarkt gewandeld en dat ging goed. Verder de hele dag in huis gebleven. Maillot met een jurkje zit voor mij nu het prettigst of een wijde joggingbroek. Thuis fijn om in de avond gewoon een ochtendjas aan te trekken met niks eronder, kan het even luchten haha. Het gebied is nog wel gezwollen en zie paarse plekken. Ik koel het nog steeds af en toe maar vind het onprettig om er iets tegen aan te houden..

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als de zwelling afneemt. De randen waar de hechtingen zitten lijken nu nog heel 'ribbelig' en gezwollen. 

Maar blij dat ik van de pijn af ben nu!

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn dat je je nu al veel beter voelt, @Sjaan93 en dat de pijn weg is!

Ja, inderdaad raar he, dat er opeens niets meer uitsteekt.

Als straks de zwelling weg is, zul je ook merken dat het ook echt 'leger' aanvoelt daar beneden; ten minste dat had ik, en moet ik qua gevoel nog steeds een beetje aan wennen, want eerst zat er natuurlijk een 'speklapje' tussen :rolleyes:

Hebben ze bij jou gezegd hoe lang je niet mag fietsen?

En hoe was het trouwens  om bij die chauffeur in de taxi van de thuisbrengservice te zitten; was dat niet een beetje ongemakkelijk, of heb je niet gezegd wat je had laten doen?

Succes met je herstel!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heyhey!

goed om te lezen dat je je weer beter voelt. Hoe veel dagen heb je uiteindelijk last gehad en dat je echt binnen moest blijven?

ben ook wel benieuwd naar je ervaring met die taxi service. Ik hoop dat het een vrouw was? ;)

mijn operatie is 22 november bij Dr Koeiman! Ben wel nerveus. Niet voor de operatie zelf maar voor het resultaat. Het is niet dat je het terug kan plakken als het toch niet mooi is haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De dame van de thuisbrengservice wist niet wat en ze heeft er ook niet naar gevraagd en ze kletste er gewoon gezellig op los haha! Hele weg over vanalles gekletst. 

Mijn chirurg zei dat ik minstens 2 weken niet mag fietsten. Daarna beetje op gevoel. Zelfde geld voor sporten. Gemeenschap na 4-6 weken. 

Ik voel me nu nog niet leger daar maar heb de neiging het vaak te bekijken met een spiegel en dan ben ik echt zo erg blij dat ik ervoor ben gegaan, echt een verschil! 

Ik heb gelukkig geen pijn meer, maar het jeukt best wel bij de draadjes. Verder zijn er nog wat kleine blauwe plekjes te zien en zijn de randen nog niet helemaal glad bij de hechtingen. Paracetamol slik ik niet meer.

Ik ben blij als ik straks over een poosje weer mag fietsen! 

Om heel eerlijk te zijn ben ik alleen de dag van de ingreep zelf binnen gebleven en de dag erna alleen kort boodschappen gedaan. De dagen erop al gewoon weer mijn dingen gedaan hoor! Misschien mag het niet maar kon mezelf echt niet tegenhouden. Merk vooral dat bukken even op een andere manier moet (zodat het niet trekt, meer door de knieën). En met zitten ga ik wat onderuitgezakt zitten. En echt even goed opletten met keuze van kleding daar(niet te strakke stugge stof ofzo). 

Al met al ben ik blij met hoe het er nu al uitziet. Het ziet er niet uit alsof het nog maar zo kort geleden is gebeurd!

De ingreep zelf, waar ik bloednerveus voor was, viel me zelf erg mee. Ze kletste ondertussen met me daardoor ik niet zo erg kon nadenken over wat ze daaronder aan het doen was. Ik snap dat je nerveus bent over het resultaat, maar voor mij hielp het me te bedenken dat ik in de voorsituatie ook niet tevreden was dus ik wat dat betreft gevoelsmatig niet veel te verliezen had. Ik las ook ervaringen op internet van vrouwen die hun clitoris kapje korter hebben laten maken, hoewel het ook mooier zou zijn wellicht zou ik dat dan weer never nooit durven! Zou toch vreselijk zijn als je door zoiets minder gaat voelen of het juist overgevoelig/pijnlijk wordt. En mijn chirurg heeft alles goed uitgelegd en daardoor was ik ook niet bang dat ze ineens de schaamlippen volledig geamputeerd ofzo. Ze had alles uitgelegd en ze maakte er een tekeningetje bij van wat er ongeveer overblijft haha.

Heel veel succes de 22e ! Maak je een verslagje? Ben erg benieuwd hoe het met je zal gaan! :53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com