Ga naar inhoud

Schaamlipcorrectie faceland 485 euro


Sjaan93

Aanbevolen berichten

De dame van de thuisbrengservice wist niet wat en ze heeft er ook niet naar gevraagd en ze kletste er gewoon gezellig op los haha! Hele weg over vanalles gekletst. 

Mijn chirurg zei dat ik minstens 2 weken niet mag fietsten. Daarna beetje op gevoel. Zelfde geld voor sporten. Gemeenschap na 4-6 weken. 

 

Ik voel me nu nog niet leger daar maar heb de neiging het vaak te bekijken met een spiegel en dan ben ik echt zo erg blij dat ik ervoor ben gegaan, echt een verschil! 

 

Ik heb gelukkig geen pijn meer, maar het jeukt best wel bij de draadjes. Verder zijn er nog wat kleine blauwe plekjes te zien en zijn de randen nog niet helemaal glad bij de hechtingen. Paracetamol slik ik niet meer.

Ik ben blij als ik straks over een poosje weer mag fietsen! 

Om heel eerlijk te zijn ben ik alleen de dag van de ingreep zelf binnen gebleven en de dag erna alleen kort boodschappen gedaan. De dagen erop al gewoon weer mijn dingen gedaan hoor! Misschien mag het niet maar kon mezelf echt niet tegenhouden. Merk vooral dat bukken even op een andere manier moet (zodat het niet trekt, meer door de knieën). En met zitten ga ik wat onderuitgezakt zitten. En echt even goed opletten met keuze van kleding daar(niet te strakke stugge stof ofzo). 

 

Al met al ben ik blij met hoe het er nu al uitziet. Het ziet er niet uit alsof het nog maar zo kort geleden is gebeurd!

 

De ingreep zelf, waar ik bloednerveus voor was, viel me zelf erg mee. Ze kletste ondertussen met me daardoor ik niet zo erg kon nadenken over wat ze daaronder aan het doen was. Ik snap dat je nerveus bent over het resultaat, maar voor mij hielp het me te bedenken dat ik in de voorsituatie ook niet tevreden was dus ik wat dat betreft gevoelsmatig niet veel te verliezen had. Ik las ook ervaringen op internet van vrouwen die hun clitoris kapje korter hebben laten maken, hoewel het ook mooier zou zijn wellicht zou ik dat dan weer never nooit durven! Zou toch vreselijk zijn als je door zoiets minder gaat voelen of het juist overgevoelig/pijnlijk wordt. En mijn chirurg heeft alles goed uitgelegd en daardoor was ik ook niet bang dat ze ineens de schaamlippen volledig geamputeerd ofzo. Ze had alles uitgelegd en ze maakte er een tekeningetje bij van wat er ongeveer overblijft haha.

Heel veel succes de 22e ! Maak je een verslagje? Ben erg benieuwd hoe het met je zal gaan! :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.