Ga naar inhoud

Schaamlipcorrectie faceland 485 euro


Sjaan93

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

4 september heb ik een consult bij faceland voor een schaamlipcorrectie. Ik ben al een tijdje onzeker over de wat vergrote binnenste schaamlippen. Ik weet dat het eigenlijk helemaal niet zo gek is en ze er in alle soorten en maten zijn. Maar ach dat geld natuurlijk in principe ook voor borsten.

Ik ben vrijgezel dus dan vind ik het altijd even extra moeilijk steeds bij een nieuwe sexpartner (om het maar even bot te zeggen).Toen ik een vaste relatie had werd de drempel wat lager, maar voelde me alsnog wat opgelaten erover 

Heeft iemand ervaring met de ingreep qua herstel?  Bij faceland is een dergelijke ingreep 485 euro(consult+ingreep+controle)

Ik ben best zenuwachtig voor het consult, maar vind het een behoorlijk laag bedrag. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik was best heel erg zenuwachtig. Mureille van Engelen legde alles rustig uit en daardoor voelde ik mij een stuk relaxter. Ze heeft gekeken of het haalbaar is wat ik wilde en ze zei te zien wat ik bedoel en dat dat ook goed mogelijk is te verhelpen. Alles werd genoteerd en een foto. Ze legde me 3 mogelijke data voor (ze gaat daarna met zwangerschapsverlof) en die 3 data kwamen mij niet uit door mijn werk want ik wilde graag de dagen erna ook thuis kunnen zijn. Thuis werd ik opgebeld en kreeg ik te horen dat Cloë Wittenveen het kon overnemen en ik gelukkig niet nog een keer op consult hoefde te komen omdat mijn dossier duidelijk was (haha een dossier met een foto vind ik ergens best hilarisch xD) 

14 november krijg ik de ingreep, uitgevoerd in Eindhoven en in mijn vakantie. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zit wel tegen de hersteltijd op, maar ik ga me netjes aan de herstelregels houden. Verder lijkt me de ingreep zelf ook ongemakkelijk (onder plaatselijke verdoving) en moet nog vervoer regelen. Mijn moeder wordt in die periode vooraf geopereerd in het ziekenhuis en mag niks en voor de rest nog niet iemand gevonden die kan en wil het ook niet iedereen zeggen. Ik zit nu te kijken voor eventueel een taxi naar huis terug.  Ook met plaatselijke verdoving wordt het afgeraden zelf naar huis te gaan. 

Ben benieuwd!

 

Xx sonja

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed voelt en dat het gaat lukken! Ik zou het ook graag willen doen, maar vind het echt te duur. 400-500 euro is nog wel te doen dus ben echt benieuwd hoe het je gaat bevallen (eventueel voor en na foto’s ben ik ook heel benieuwd naar, maar alles tzt!)

Ik kan je niet helpen met het reizen verder natuurlijk, maar het is fijn als er iemand bij je is voor het geval je niet lekker wordt etc maar misschien zijn er ook wel “speciale” taxi’s voor ritjes naar ziekenhuis ed. Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
13 uur geleden zei Sjaan93:

Hoe is je consult gegaan boob1996?

 

Ik had hem ingepland voor 24 oktober, maar dat kwam toch niet zo goed uit dus ga nu 2 november (uit mijn hoofd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Robijntje02:

@Sjaan93 en @Boob1996-A ik heb gisteren een schaamlipverkleining gehad en het is me 100%, nee 200% meegevallen!!! Ga zo een verslagje hierover typen op het forum, maar ga eerst even eten!

Oké fijn om te horen! 

Gelukkig dat alles goed is gegaan. Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je ervaringen en of het resultaat is wat je verwachtte. 

Alvast bedankt :)

(ook bij faceland of ergens anders?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben vorige week gebeld door faceland met de vraag of ik mijn datum wil verzetten naar een dag eerder en een andere locatie: Utrecht. Utrecht is zelfs dichterbij en een dag eerder komt mij zelfs beter uit! Volgende week dinsdag gaat het gebeuren! Ik heb geïnformeerd mbt een thuisbrengservice. Een vriendin die ervan af weet kan me niet ophalen en zelf rijden mag eigenlijk niet. Ze hebben een haal- brengservise en ik maak gebruik van de thuisbrengservice en ga er zelf dus met het openbaar vervoer heen en word voor 135 euro door de service van faceland thuisgebracht. Een flinke prijs maar lijkt me ook naar om nog met het openbaar vervoer 'te moeten kutten':P op de terugweg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het je zo is meegevallen. Ben heel benieuwd of je ook tevreden bent met het resultaat. Kan je daar al wat over zeggen of is het heel erg gezwollen?

 

Heb hier ook al zovaaaaak over na gedacht maar er zijn fases dat ik me heel erg stoor en soms boeit het niet. Ben na Mn bevalling gehecht en heb daardoor een extra rand in Mn schaamlip gekregen. (Die sws al lelijk was) niet super blij mee zoals je begrijpt..

 

Had achteraf gezien een perfect combi geweest met de bv haha! 

Ook zes weken niet sporten las ik..

 

ik wens je een spoedig herstel en volg even het verloop :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je helemaal Odys. Ik heb ook periodes dat het me niet boeit, maar dan soms toch ineens wel onzekerheid. Ik wil eigenlijk gewoon helemaal niet erover hoeven nadenken, nooit. Ik ben zelf 25 dus het kan zijn dat het door een eventuele zwangerschap nog weer veranderd, maar ik wil er niet op wachten. Morgen heb ik mijn ingreep om 10:30u in utrecht. Gelukkig lekker optijd, want ben toch wel nerveus..

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug en ben netjes thuisgebracht door hun thuisbrengservice. Van de ingreep zelf voelde ik niks, op de verdovingsprikjes na dan. Onderweg terug naar huis begon het iets te branden en bij thuiskomst een behoorlijke bloeding en toch wel veel pijn en wat misselijk daardoor. Ben gelijk in bed gekropen met paracetamol. Valt me nu dus even tegen.. ach ik probeer wat te ontspannen en dan komt het vast goed. Ik hoef niet terug te komen maar de arts raadt wel aan om na 6 weken langs te komen voor controle voor de zekerheid. Dus denk dat ik dat gewoon maar doe. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O @Sjaan93 wat vervelend dat je onderweg al een branderig gevoel kreeg en thuis die bloeding...

Heb ik helemaal niet gehad..

Is dat wel normaal, dat t nog zo flink kan gaan bloeden??? De bloedvaatjes zijn toch dichtgeschroeid?

Misschien toch even voor de zekerheid contact opnemen met Faceland morgenochtend of nog vanavond?..

Door wie ben je eigenlijk geholpen?

Is bij jou 1 of zijn bij jou beide schaamlippen verkleind? (bij mij alleen de rechter).

Goed koelen met een zakje bevroren erwtjes he! Niet direct tegen de huid aan; ik had 2 onderbroeken over elkaar aan en ertussen de erwten. Ik had nauwelijks/geen zwelling en is denk ik te danken aan t goed continu koelen..

He, wat vervelend dat t toch een beetje is tegengevallen terwijl t bij mij juist zo meeviel... Ik hoop echt dat je je morgen beter voelt meid!! 

Maar stukje rosbief is in ieder geval verleden tijd :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan beide kanten geopereerd door Chloé wittenberg en een assistente. Ik zag vlak na de operatie geen bloed toen ik met de chirurg keek, heb thuis gebeld en werd mij verteld dat het bij sommigen voor kan komen omdat niet alle bloedvaatjes volledig worden dichtgebrand. Het erge bloeden is nu voorbij, enkel nog met droogdeppen na het afspoelen wat spatjes. Ik heb het bekeken en het ziet er naar mijn idee wel heel mooi uit, maar wel blauwe stukjes aan wat er over is van de klapdeuren :P. Maar ook dat schijnt normaal te zijn de eerste periode. Het koelen met de bevroren doperwten verlicht wat. Ik neem de maximum aanbevolen paracetamols en zodra het uitwerkt doet het nog wel erg zeer, maar nu wel beter te verdragen. Het lijkt nog niet echt gezwollen, een klein beetje. Ik loop nu zo min mogelijk en wijdbeens haha! Heb praktisch de hele dag in bed gelegen want naast de pijn was ik duizelig en een beetje misselijk. Gelukkig voel ik me nu wat fitter! 

Morgen weer een nieuwe dag :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw verslag geeft me wel moed! Het komt ook vast allemaal goed. Herstel verloopt nou eenmaal bij iedereen anders. Ik houd het gewoon maar goed in de gaten, meer kan ik toch niet doen :)

jij al gewend? 

ik vind het nog steeds een raar idee bij mijzelf, was al zo lang er onzeker over en ineens is het weg daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voel ik mij een heel stuk beter! Geen echte pijn meer (Ik neem nog wel paracetamol). Ik ben naar de supermarkt gewandeld en dat ging goed. Verder de hele dag in huis gebleven. Maillot met een jurkje zit voor mij nu het prettigst of een wijde joggingbroek. Thuis fijn om in de avond gewoon een ochtendjas aan te trekken met niks eronder, kan het even luchten haha. Het gebied is nog wel gezwollen en zie paarse plekken. Ik koel het nog steeds af en toe maar vind het onprettig om er iets tegen aan te houden..

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als de zwelling afneemt. De randen waar de hechtingen zitten lijken nu nog heel 'ribbelig' en gezwollen. 

Maar blij dat ik van de pijn af ben nu!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je nu al veel beter voelt, @Sjaan93 en dat de pijn weg is!

Ja, inderdaad raar he, dat er opeens niets meer uitsteekt.

Als straks de zwelling weg is, zul je ook merken dat het ook echt 'leger' aanvoelt daar beneden; ten minste dat had ik, en moet ik qua gevoel nog steeds een beetje aan wennen, want eerst zat er natuurlijk een 'speklapje' tussen :rolleyes:

Hebben ze bij jou gezegd hoe lang je niet mag fietsen?

En hoe was het trouwens  om bij die chauffeur in de taxi van de thuisbrengservice te zitten; was dat niet een beetje ongemakkelijk, of heb je niet gezegd wat je had laten doen?

Succes met je herstel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

 

goed om te lezen dat je je weer beter voelt. Hoe veel dagen heb je uiteindelijk last gehad en dat je echt binnen moest blijven?

 

ben ook wel benieuwd naar je ervaring met die taxi service. Ik hoop dat het een vrouw was? ;)

 

mijn operatie is 22 november bij Dr Koeiman! Ben wel nerveus. Niet voor de operatie zelf maar voor het resultaat. Het is niet dat je het terug kan plakken als het toch niet mooi is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.