Ga naar inhoud
Borsten Forum
Jesssi

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Kelly_E:

@MCR Als je 2 verschillende borsten hebt dan gebruikt de chirurg normaal gezien 2 verschillende groottes van implantaten om het gelijk te maken. Echt vreemd dat hij zegt dat je het verschil niet meer zal zien met 2 implantaten van dezelfde grootte :huh: 

Kijk maar even bij Wouter van der pot op instagram bijvoorbeeld, hij neemt bijna altijd 2 verschillende implantaten om ze gelijk te maken. 

@Kelly_E ik dacht dat eerder idd ook maar van straten heeft me het zelfde advies gegeven. En ik heb net even gekeken naar de foto’s van Wouter van der Pot maar ze hebben idd gelijk dat van mij is echt minimaal... en tijdens het passen werden verschillende protheses er niet beter op. Ik heb as zondag een consult weer met vd weij dan kaart ik alles nog een keer aan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei MCR:

@Kelly_E ik dacht dat eerder idd ook maar van straten heeft me het zelfde advies gegeven. En ik heb net even gekeken naar de foto’s van Wouter van der Pot maar ze hebben idd gelijk dat van mij is echt minimaal... en tijdens het passen werden verschillende protheses er niet beter op. Ik heb as zondag een consult weer met vd weij dan kaart ik alles nog een keer aan 

@MCR Als het minimaal is zoals je zegt dan kan ik er wel inkomen ;)
Veel succes met de tweede passessie zondag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei MCR:

Ah jammer! Idd niet vergeten foto’s te maken, hihi kan je nog even terug kijken. Lees dat je ook gestopt bent met roken. Vandaag is voor mij dag 25, eerste week is het moeilijkst daarna is het gewoon een kwestie van afblijven. Ik heb er zelf nu ook nog steeds erg zin in maar doe het niet want weet waarvoor ik het doe. Je kant het! 

Ja klopt, dag 2 vandaag joehoe!

Ik ben eerder gestopt geweest dus ik weet dat ik het kan.

Maar pfoe wel pittig hoor.

Maar alles voor het goede doel:-)

Lief van je, jij ook volhouden hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden zei Jesssi:

Ja klopt, dag 2 vandaag joehoe!

Ik ben eerder gestopt geweest dus ik weet dat ik het kan.

Maar pfoe wel pittig hoor.

Maar alles voor het goede doel:-)

Lief van je, jij ook volhouden hoor!

Ja het is voor mij ook eerder een moeten dan een willen Haha, ik hoop  voor mezelf en me portomonnee dat ik gestopt blijf na de operatie maar ik zie dat een beetje somber in :44:

Aankomende zaterdag wordt lastig voor mij. Dan ga ik uit met vriendinnen die roken, dus ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei MCR:

Ja het is voor mij ook eerder een moeten dan een willen Haha, ik hoop  voor mezelf en me portomonnee dat ik gestopt blijf na de operatie maar ik zie dat een beetje somber in :44:

Aankomende zaterdag wordt lastig voor mij. Dan ga ik uit met vriendinnen die roken, dus ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen...

Ja dat zijn de valkuilen, gezelligheid en een drankje..

En dan vooral; ach eentje dan :( 

Maar probeer het vol te houden, zeker ook voor de wondgenezing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Miss86 Ik tag je even onder mijn eigen topic;-)

Maar ik ben al op consult geweest bij meer klinieken.

Laura zaal(advies 395/340 dual plane)  en van der Weij.(300/340

voor de spier)

Uiteindelijk heb ik voor van der Weij gekozen. 

De datum is 2 oktober, poe kan niet wachten!

Maar ik ga zondag even passen nog en inderdaad even vragen wat max past ik mijn borst of de beslissing te maken tussen 300 en 340.

Waar ben jij geopereerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@jessi ik ben bij boerhaave door dr bakker geholpen ;)

goede sfeer, goed gesprek en advies en de rest ging vanzelf! 

Ja zou gewoon nog een x passen als je er nog niet helemaal aan uit bent.

spannend, voor je het weet mag je al :43:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo meiden ik ben eruit! Ik ga voor de mentor340 tall hight ,moderate profile.

Toch niet de 300 dus.

Ik heb mijn twijfel uitgelegd en heb hem gevraagd waar de 40cc verschil bij mij in te zien zou zijn.

Hij zei dat technisch gezien de 300 het beste in verhouding zou zijn met mijn lijf.

Maar dat de 340 ook prima kan.

Hij zei dat de 340 de leegte bovenin wat meer zou vullen.(daar heb ik nu zelfs deukjes..) en toen was ik om.

Wel nog even gepast en alle twijfel was weg.

De verschillen zijn minimaal en daarom toch voor de 340 gekozen.

Ik heb wel voor de zekerheid gevraagd of de 340 niet het risico hebben om er nep uit te zien of randen te hebben bovenin. Hij zei dat het niet het geval zou zijn.

Ik was bang dat hij erg zou aandringen op de 300 maar na het overleggen nog een keer meten en kijken zei hij eerlijk dat hij de 340 misschien zelfs wel een betere keus vind.

Maar omdat ik aangaf zo natuurkijk mogelijk paste daar de 300 bij het advies.

Nu misschien iets minder natuurkijk maar niet onnatuurlijk!

Nog 2 weken wachten en kan ik het jullie laten zien.

Fotos van het passen:

Wat vinden jullie? Liefs 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@@Jesssi Ja mooi de 340!! Daar zit bij mij ook het verschil in, tussen de 2 maten. Geeft je net wat meer volume aan de bovenkant. Het gaat zeker weten mooi worden! En nu kan je gaan aftellen, superspannend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden zei Peanut82:

@@Jesssi Ja mooi de 340!! Daar zit bij mij ook het verschil in, tussen de 2 maten. Geeft je net wat meer volume aan de bovenkant. Het gaat zeker weten mooi worden! En nu kan je gaan aftellen, superspannend!

Ja super blij, nog een goede twee weekjes. En daarna jij:-)

Ga je nog een keer passen voor die tijd? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Jesssi je bent er uit!! Volgens mij een hele goede keus! Ziet er mooi uit en absoluut niet onnatuurlijk qua grootte. Bijna is het zover. Ben zooo benieuwd! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi je bent er uit!! Volgens mij een hele goede keus! Ziet er mooi uit en absoluut niet onnatuurlijk qua grootte. Bijna is het zover. Ben zooo benieuwd! 

Dank je! Het blijft een gok maar het voelde goed Haha 

Ben jij er al uit? Liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat je de 340cc niet zal beklagen! Past perfect bij je lichaam. Kan niet wachten om het echte resultaat te zien Jesssi! :101:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden zei Jesssi:

Ja super blij, nog een goede twee weekjes. En daarna jij:-)

Ga je nog een keer passen voor die tijd? 

@Jesssi Nee ik ga niet meer passen. Ik ga voor de 445cc. Die 3D animatie schijnt toch het meest realistische beeld te geven, daar heb ik de 395 in, ik vind zelf dat ze wel een tandje groter kunnen als dat :D En ik loop veel met die rijstzakjes 445cc en dat voelt goed. Dus ik ga er verder niet meer over nadenken en blijf bij dit besluit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com