Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi ik ben stiekem ook wel benieuwd. Voeg je me toe? :) ik was even afwezig dus ga nog even alles lezen :) je bent echt al bijna aan de beurt!!! 

Ja hoooi! Ik miste je al :) 

Ik vroeg mij idd al af hoe het met jou gaat.

Ik voeg je toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2018 om 21:41 zei Jesssi:

 

@jessi krijg dit hier boven niet weg, geen idee...

Had jij nog geoefend met zakjes rijst? Ik net, kwam niet meer bij van het lachen want het zag er echt niet uit en hoe krijg je die dingen in het juiste model haha!

 

Mag ik ook toegevoegd worden in je album? Voor jou is het grote aftellen begonnen!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Yvie:

@jessi krijg dit hier boven niet weg, geen idee...

Had jij nog geoefend met zakjes rijst? Ik net, kwam niet meer bij van het lachen want het zag er echt niet uit en hoe krijg je die dingen in het juiste model haha!

 

Mag ik ook toegevoegd worden in je album? Voor jou is het grote aftellen begonnen!! 

 

Xxx

Ja wel gedaan maar idd wat een gedoe. Ik heb gekeken op internet wat de afmeting is van mijn prothese en met een rolmaat een beetje globaal gemeten. Heel snel mee opgehouden ook:4:

Goed van je dat jij ook doorzet.

Het is ook echt super spannend!

We slepen elkaar er wel

door! Xx

ps ik voeg je toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

@jessi krijg dit hier boven niet weg, geen idee...

Had jij nog geoefend met zakjes rijst? Ik net, kwam niet meer bij van het lachen want het zag er echt niet uit en hoe krijg je die dingen in het juiste model haha!

 

Mag ik ook toegevoegd worden in je album? Voor jou is het grote aftellen begonnen!! 

 

Xxx

@Yvie heb je de rijst in panties gestoken, zo lijkt het goed te werken, ga het zelf ook nog uitproberen. Hier een goed YouTube filmpje:

 

https://youtu.be/LLvnAFPkANo

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Yvie:

@Kelly_E thnx voor de tip meis!

Ik had het in een boterhamzakje gedaan. Maar een panty werkt misschien handiger!

@Yvie neen een boterhamzakje lijkt me niet zo kneedbaar en rond :131: dan eindig je volgens mij met vierkante pasboobies hahaha :D

 

@Jesssi Heb nu ook wel zoiets hoor van "kijk ik ga er gewoon op vertrouwen en laat het los" want dat moet je op een gegeven moment ook gewoon doen. Slaap zacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jesssi:

Ja hoooi! Ik miste je al :) 

Ik vroeg mij idd al af hoe het met jou gaat.

Ik voeg je toe.

@Jesssi :) het is de laatste tijd beetje druk. Dit hele weekend meegedaan voor het goede doel (social run) met elkaar 555km afgelegd. Vannacht lekker geslapen en nu weer met beide beentjes (en zere kuiten) op de grond ;) 

Ik heb 1 okt nog een passessie. Ik verwacht gewoon bij de 380/390 te blijven (weet niet eens meer wat Mn eerdere keus was). Denk dat 425 miss toch snel te nep wordt. Zag de berichten over het passen met pantyrijstzakjes haha.. dat ga ik toch nog eens proberen :)

 

hou jij het nog van de zenuwen of valt het mee? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi :) het is de laatste tijd beetje druk. Dit hele weekend meegedaan voor het goede doel (social run) met elkaar 555km afgelegd. Vannacht lekker geslapen en nu weer met beide beentjes (en zere kuiten) op de grond ;) 

Ik heb 1 okt nog een passessie. Ik verwacht gewoon bij de 380/390 te blijven (weet niet eens meer wat Mn eerdere keus was). Denk dat 425 miss toch snel te nep wordt. Zag de berichten over het passen met pantyrijstzakjes haha.. dat ga ik toch nog eens proberen :)

 

hou jij het nog van de zenuwen of valt het mee? :)

Goed bezig! Respect!

Ja die cc’s he Pff blijft lastig..Suc6 met de rijst :) 

De 340 vind ik zelf ook mooi, dank je.

Hoop dat ik dat straks nog vind ;) 

Begin echt wel zenuwen te krijgen nu ja..

Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel goed! Ik ben wel heel benieuwd naar het verloop enz.. dus ga het uitgebreid volgen. Super spannend..

 

ik ben nog niet echt zenuwachtig. Voelt nog ver weg ofzo. Al is het wel iets waar ik dagelijks aan denk. 1 okt nog passen en dan zal het wel weer heel realistisch worden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Odys:

Komt wel goed! Ik ben wel heel benieuwd naar het verloop enz.. dus ga het uitgebreid volgen. Super spannend..

 

ik ben nog niet echt zenuwachtig. Voelt nog ver weg ofzo. Al is het wel iets waar ik dagelijks aan denk. 1 okt nog passen en dan zal het wel weer heel realistisch worden. :)

Ik heb het ook pas nu gelukkig.

Maar ben er echt veel meer mee bezig ook merk ik afgelopen dagen.

Het gaat opeens zo snel.

Ja passen nog een keer maakt het dan wat definitiever denk ik. Daarna begon het bij mij.

We contacten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi gelukt! :35: Komt helemaal goed meid, gaat echt super worden. Je bent zeker en vast in goede handen bij Van der Weij. Bijna zover voor jou! :43:

Gelukt! Bedankt Jesssi! Het gaat echt prachtig worden bij je! Ik maak er ook werk van als het klaar is, voeg ik je zeker toe! Heeft dr vd Weij je ook gezegd wel profiel en hoogte jouw model zal worden? Ik vind het bijvoorbeeld mooier om een klein beetje (niet te veel) “hang” effect te hebben - dus niet te veel vulling vanboven. Zodat het toch wel natuurlijk oogt. Op die link die je gestuurd hebt, had ik idd gezien dat je zelfs bij die anatomische ook verschillen hebt hierin.

Vind het echt spannend voor je dat het nu niet lang meer is. Denk met je mee. Gaat super worden! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kim2018:

Gelukt! Bedankt Jesssi! Het gaat echt prachtig worden bij je! Ik maak er ook werk van als het klaar is, voeg ik je zeker toe! Heeft dr vd Weij je ook gezegd wel profiel en hoogte jouw model zal worden? Ik vind het bijvoorbeeld mooier om een klein beetje (niet te veel) “hang” effect te hebben - dus niet te veel vulling vanboven. Zodat het toch wel natuurlijk oogt. Op die link die je gestuurd hebt, had ik idd gezien dat je zelfs bij die anatomische ook verschillen hebt hierin.

Vind het echt spannend voor je dat het nu niet lang meer is. Denk met je mee. Gaat super worden! Liefs

Thanks! Heel

lief!

Ja klopt hoor met de verschillen. Ik krijg de mentor cpg 331 tall hight moderate profile.

De tall hight (hoogte)is om te zorgen dat het vloeiend verloopt van boven naar beneden zonder een “onnatuurlijke” bolling.

Maar wel dat het iets boller is dan nu, nu zitten er deuken..

En qua profile heb ik dus moderate dat is hoe ver ze naar voren komen.

Dat wilde ik ook niet te veel.

En idd de hang behoud je door de vorm van de prothese maar ook vooral door de plaatsing voor de spier.

Wat krijg je zelf ook alweer en bij wie en wanneer?

Haal iedereen door elkaar momemtel

sorry..

Ik dacht ook voor de spier, van der Weij en met kerst?? Zit ik

goed? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Kim2018:

Gelukt! Bedankt Jesssi! Het gaat echt prachtig worden bij je! Ik maak er ook werk van als het klaar is, voeg ik je zeker toe! Heeft dr vd Weij je ook gezegd wel profiel en hoogte jouw model zal worden? Ik vind het bijvoorbeeld mooier om een klein beetje (niet te veel) “hang” effect te hebben - dus niet te veel vulling vanboven. Zodat het toch wel natuurlijk oogt. Op die link die je gestuurd hebt, had ik idd gezien dat je zelfs bij die anatomische ook verschillen hebt hierin.

Vind het echt spannend voor je dat het nu niet lang meer is. Denk met je mee. Gaat super worden! Liefs

Ps je foto van passen is prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Jesssi:

Thanks! Heel

lief!

Ja klopt hoor met de verschillen. Ik krijg de mentor cpg 331 tall hight moderate profile.

De tall hight (hoogte)is om te zorgen dat het vloeiend verloopt van boven naar beneden zonder een “onnatuurlijke” bolling.

Maar wel dat het iets boller is dan nu, nu zitten er deuken..

En qua profile heb ik dus moderate dat is hoe ver ze naar voren komen.

Dat wilde ik ook niet te veel.

En idd de hang behoud je door de vorm van de prothese maar ook vooral door de plaatsing voor de spier.

Wat krijg je zelf ook alweer en bij wie en wanneer?

Haal iedereen door elkaar momemtel

sorry..

Ik dacht ook voor de spier, van der Weij en met kerst?? Zit ik

goed? ;) 

Ja, bijna helemaal goed! :lol:

Vd Weij, 24/12 (tenzij hij 5/10 bij mijn consult de datum verandert, maar ik hoop van niet want heb er mij al helemaal op ingesteld - mentaal als logistiek - ik woon in Spanje, dus is het wat meer op voorhand plannen). Het model enz weet ik nog niet: ik was eerder bij een andere kliniek gegaan en gepast en hadden ze mij aangeraden voor de grootste maat 300cc te gaan (had 250 en 300 gepast). Vond dit zelf ook heel mooi. 

Na die consult ben ik info beginnen opzoeken over de dokter en ik kon geen foto’s of ervaringen terugvinden. In de kliniek (essential easthetics) zeiden ze dat dit normaal was want hij is Italiaan en in Italië mag men geen foto’s online zetten van resultaten. Waar ik zeker begrip voor heb, maar het gaat over mijn lichaam en ik wil zeker zijn dat het resultaat is zoals ik het wil. Ik had heel veel positieve reacties en foto’s gevonden van vd Weij en toen heb ik besloten mijn verdere afspraken met de kliniek af te zeggen en in te plannen bij vd Weij en Boerhaave. Eerstvolgende keer dat ik terug naar NL kan met mijn vriend is 5/10, dus heb mijn consult dan gepland. Heb ook direct een optie kunnen nemen voor een bv op 24/12 (heb ik vakantie en hoef ik ook niet direct terug te vliegen want dan kan natuurlijk niet met de druk enz en de pijn veronderstel ik). Zo, dat is mijn verhaal een beetje. :)

Ben benieuwd wat vd Weij aanraadt qua grootte! Hou je zeker op de hoogte na mijn consult 5/10. We houden contact!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Kim2018:

Ja, bijna helemaal goed! :lol:

Vd Weij, 24/12 (tenzij hij 5/10 bij mijn consult de datum verandert, maar ik hoop van niet want heb er mij al helemaal op ingesteld - mentaal als logistiek - ik woon in Spanje, dus is het wat meer op voorhand plannen). Het model enz weet ik nog niet: ik was eerder bij een andere kliniek gegaan en gepast en hadden ze mij aangeraden voor de grootste maat 300cc te gaan (had 250 en 300 gepast). Vond dit zelf ook heel mooi. 

Na die consult ben ik info beginnen opzoeken over de dokter en ik kon geen foto’s of ervaringen terugvinden. In de kliniek (essential easthetics) zeiden ze dat dit normaal was want hij is Italiaan en in Italië mag men geen foto’s online zetten van resultaten. Waar ik zeker begrip voor heb, maar het gaat over mijn lichaam en ik wil zeker zijn dat het resultaat is zoals ik het wil. Ik had heel veel positieve reacties en foto’s gevonden van vd Weij en toen heb ik besloten mijn verdere afspraken met de kliniek af te zeggen en in te plannen bij vd Weij en Boerhaave. Eerstvolgende keer dat ik terug naar NL kan met mijn vriend is 5/10, dus heb mijn consult dan gepland. Heb ook direct een optie kunnen nemen voor een bv op 24/12 (heb ik vakantie en hoef ik ook niet direct terug te vliegen want dan kan natuurlijk niet met de druk enz en de pijn veronderstel ik). Zo, dat is mijn verhaal een beetje. :)

Ben benieuwd wat vd Weij aanraadt qua grootte! Hou je zeker op de hoogte na mijn consult 5/10. We houden contact!

Dan zit je bij hem

echt goed! Hij staat echt bekend om zijn voorkeur voor de natuurlijke look. Ben ook benieuwd naar zijn advies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.