Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Peanut82:

@@Jesssi Ja mooi de 340!! Daar zit bij mij ook het verschil in, tussen de 2 maten. Geeft je net wat meer volume aan de bovenkant. Het gaat zeker weten mooi worden! En nu kan je gaan aftellen, superspannend!

Ja super blij, nog een goede twee weekjes. En daarna jij:-)

Ga je nog een keer passen voor die tijd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi je bent er uit!! Volgens mij een hele goede keus! Ziet er mooi uit en absoluut niet onnatuurlijk qua grootte. Bijna is het zover. Ben zooo benieuwd! 

Dank je! Het blijft een gok maar het voelde goed Haha 

Ben jij er al uit? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Jesssi:

Ja super blij, nog een goede twee weekjes. En daarna jij:-)

Ga je nog een keer passen voor die tijd? 

@Jesssi Nee ik ga niet meer passen. Ik ga voor de 445cc. Die 3D animatie schijnt toch het meest realistische beeld te geven, daar heb ik de 395 in, ik vind zelf dat ze wel een tandje groter kunnen als dat :D En ik loop veel met die rijstzakjes 445cc en dat voelt goed. Dus ik ga er verder niet meer over nadenken en blijf bij dit besluit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi Nee ik ga niet meer passen. Ik ga voor de 445cc. Die 3D animatie schijnt toch het meest realistische beeld te geven, daar heb ik de 395 in, ik vind zelf dat ze wel een tandje groter kunnen als dat :D En ik loop veel met die rijstzakjes 445cc en dat voelt goed. Dus ik ga er verder niet meer over nadenken en blijf bij dit besluit. 

Knap dat je het zo doet, ik twijfelde echt zo erg.

Veel rustiger nu het besluit vast staat :) 

Good luck

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi nog altijd mijn afspraak gepand vrijdag bij Van der Weij en donderdag bij Straten. Maar begin meer te neigen om dual plane te gaan. Maar ik wacht af hoe het advies zal zijn en wat ze zeggen.

Ik ben ook benieuwd. Maar je hoeft toch niet nu al zelf te kiezen hoe je het wilt?

Gewoon het advies afwachten, goed vragen stellen en kijken wat het beste voelt.

Het is per persoon en per arts zo verschillend.

Ik heb mijn gevoel gevolgd en tot nu toe ben ik daar blij mee.

Ik hoop dat je straks ook wat meer duidelijkheid hebt wat kan, dan kun je verder met de planning :) 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jesssi:

Ik ben ook benieuwd. Maar je hoeft toch niet nu al zelf te kiezen hoe je het wilt?

Gewoon het advies afwachten, goed vragen stellen en kijken wat het beste voelt.

Het is per persoon en per arts zo verschillend.

Ik heb mijn gevoel gevolgd en tot nu toe ben ik daar blij mee.

Ik hoop dat je straks ook wat meer duidelijkheid hebt wat kan, dan kun je verder met de planning :) 

Liefs

@Jesssi neen daar heb je gelijk in, ik hoef nog niet direct te kiezen maar ik vermoed dat dr. Straten donderdag zal zeggen: dual plane en dat Dr. Van der Weij vrijdag zal zeggen: voor de spier. :141:

 

En vermits ik in november wil geopereerd worden zal ik dus snel mijn beslissing moeten maken want wil ik wel mijn operatiedatum vastleggen. Dit ivm beschikbare vakantiedagen en periode dat mijn vriend me wat kan bijstaan en ook verlof kan nemen want die woont spijtig genoeg (nog) niet bij mij en ik zie hem niet elke dag.

Ik vertel het ook niet aan mijn ouders dus zal wel wat op mezelf aangewezen zijn.

Nog een geluk dat ik tijdens het herstel wel hier wat kan chatten met soortgenootjes, daar ben ik wel onwijs dankbaar voor! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi neen daar heb je gelijk in, ik hoef nog niet direct te kiezen maar ik vermoed dat dr. Straten donderdag zal zeggen: dual plane en dat Dr. Van der Weij vrijdag zal zeggen: voor de spier. :141:

 

En vermits ik in november wil geopereerd worden zal ik dus snel mijn beslissing moeten maken want wil ik wel mijn operatiedatum vastleggen. Dit ivm beschikbare vakantiedagen en periode dat mijn vriend me wat kan bijstaan en ook verlof kan nemen want die woont spijtig genoeg (nog) niet bij mij en ik zie hem niet elke dag.

Ik vertel het ook niet aan mijn ouders dus zal wel wat op mezelf aangewezen zijn.

Nog een geluk dat ik tijdens het herstel wel hier wat kan chatten met soortgenootjes, daar ben ik wel onwijs dankbaar voor! :48:

Hm ja kan wel idd, mijn adviezen waren ook zo verschillend..

Maar je kan zoiezo na elk consult een datum vastleggen en daarna nog even denken.

Sommige klinieken moet je iets tekenen binnen een week maar bij boerhaave kon ik altijd annuleren tot twee weken van de voren. Ik hoefde ook niks te tekenen.

Welicht geeft dat wat lucht voor je?

 

Bij van straten heb ik geen idee.

 

Ga je het je ouders niet vertellen? En waarom niet als ik vragen mag?

Heftig dat je dit zonder steun van je ouders ondergaat.

Ik vind het allemaal heel wat namelijk.

 

Maar gelukkig zijn wij er allemaal voor raad en daad.

Ik vind de gesprekjes, begrip, steun en meeleven hier van iedereen ook hartverwarmend! 

Hou me op de hoogte, liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jesssi:

Hm ja kan wel idd, mijn adviezen waren ook zo verschillend..

Maar je kan zoiezo na elk consult een datum vastleggen en daarna nog even denken.

Sommige klinieken moet je iets tekenen binnen een week maar bij boerhaave kon ik altijd annuleren tot twee weken van de voren. Ik hoefde ook niks te tekenen.

Welicht geeft dat wat lucht voor je?

 

Bij van straten heb ik geen idee.

 

Ga je het je ouders niet vertellen? En waarom niet als ik vragen mag?

Heftig dat je dit zonder steun van je ouders ondergaat.

Ik vind het allemaal heel wat namelijk.

 

Maar gelukkig zijn wij er allemaal voor raad en daad.

Ik vind de gesprekjes, begrip, steun en meeleven hier van iedereen ook hartverwarmend! 

Hou me op de hoogte, liefs 

@Jesssi dat geeft wel rust dat ik kan vastleggen en er nog eens over nadenken. Maar ja wie weet heb ik direct een klik en wordt de beslissing helemaal niet moeilijk. Wie weet... ben gewoon al weer veel te veel op voorhand aan het piekeren. 

 

En waarom ik het mijn ouders niet vertel? Wel ze zijn heel conservatief en zullen dit nooit begrijpen. Wil geen extra stress omdat ik weet dat als ik het vertel ze heel negatief zullen reageren en dat ik ze ook enorm zal teleurstellen.. daarbij komt ook dat ze me enkele jaren geleden enorm financieel geholpen hebben na heel wat tegenslag gehad te hebben en dat ik toen beloofd had dat ik het zou terugbetalen. Achteraf zeiden

ze dat ik het geld niet hoefde terug te betalen en dat het als  alleenstaande (nu heb ik wel een vriend maar we wonen niet samen) al moeilijk genoeg is om het financieel te redden. Als ik nu dan zou zeggen dat ik het geld waar ik een jaar voor gespaard heb aan een borstvergroting ga uitgeven... dat zou echt een slag in hun gezicht zijn en dan zou ik me ook schuldig voelen omdat het zou overkomen dat ik het vanzelfsprekend vind dat zij me geld hebben gegeven en dat ik nu dat ik terug geld heb het aan iets ongelofelijk luxueus ga uitgeven. Iets wat je in principe niet "moet" hebben. 

Dus ja... daarom toch liever niet vertellen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi dat geeft wel rust dat ik kan vastleggen en er nog eens over nadenken. Maar ja wie weet heb ik direct een klik en wordt de beslissing helemaal niet moeilijk. Wie weet... ben gewoon al weer veel te veel op voorhand aan het piekeren. 

 

En waarom ik het mijn ouders niet vertel? Wel ze zijn heel conservatief en zullen dit nooit begrijpen. Wil geen extra stress omdat ik weet dat als ik het vertel ze heel negatief zullen reageren en dat ik ze ook enorm zal teleurstellen.. daarbij komt ook dat ze me enkele jaren geleden enorm financieel geholpen hebben na heel wat tegenslag gehad te hebben en dat ik toen beloofd had dat ik het zou terugbetalen. Achteraf zeiden

ze dat ik het geld niet hoefde terug te betalen en dat het als  alleenstaande (nu heb ik wel een vriend maar we wonen niet samen) al moeilijk genoeg is om het financieel te redden. Als ik nu dan zou zeggen dat ik het geld waar ik een jaar voor gespaard heb aan een borstvergroting ga uitgeven... dat zou echt een slag in hun gezicht zijn en dan zou ik me ook schuldig voelen omdat het zou overkomen dat ik het vanzelfsprekend vind dat zij me geld hebben gegeven en dat ik nu dat ik terug geld heb het aan iets ongelofelijk luxueus ga uitgeven. Iets wat je in principe niet "moet" hebben. 

Dus ja... daarom toch liever niet vertellen.. 

De keuze is helemaal aan jou uiteindelijk.

Voor de keuze qua kliniek, arts en aantal cc’s.

En ook aan wie je wat verteld.

Zolang het voor jou goed voelt is dat wat telt.

suc6 en let me know liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Ik tag je even in mijn eigen topic om te reageren ;-) 

Ja geeft echt rust, alhoewel..

Toen ik 300 zei was ik bang voor te klein.

En nu denk ik als ze maar niet te groot worden Haha.

Maar ik laat het los, mijn lot is in de pc zijn handen.

Ik vertrouw op zijn prachtige resultaten die ik steeds zie.

Ik heb nog geen lelijke borst (vergroting) van hem gezien!

Nog twee weken en een dag;-)

 

Ben ook echt benieuwd waar jou keuze op valt. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jessi zal idd heus wel goed komen! Anders had de pc dit advies ook niet gegeven. Zou er op vertrouwen! Op de site staan idd mooie resultaten van hem!

 

Ik heb zojuist een go gekregen van mijn arts mbt het tijdelijk stoppen met bloedverdunners, dus die kan ik vast afvinken!

Donderdag wil ik een mammografie laten maken en hoop dat ik daarna  verder kan.

Alleen beetje balen dat ik in oktober nog best veel "verplichtingen" heb staan. Dus zal november worden al vraag ik me ook weer af of maart niet  handiger is aangezien mijn jongste dan ook naar school is. Heb haar nu 2 dagen in de week thuis.

 

Gelukkig ben ik niet zo'n twijfelaar pfffff!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Yvie:

@jessi zal idd heus wel goed komen! Anders had de pc dit advies ook niet gegeven. Zou er op vertrouwen! Op de site staan idd mooie resultaten van hem!

 

Ik heb zojuist een go gekregen van mijn arts mbt het tijdelijk stoppen met bloedverdunners, dus die kan ik vast afvinken!

Donderdag wil ik een mammografie laten maken en hoop dat ik daarna  verder kan.

Alleen beetje balen dat ik in oktober nog best veel "verplichtingen" heb staan. Dus zal november worden al vraag ik me ook weer af of maart niet  handiger is aangezien mijn jongste dan ook naar school is. Heb haar nu 2 dagen in de week thuis.

 

Gelukkig ben ik niet zo'n twijfelaar pfffff!

Liefs

Oh fijn van de go! Goed bezig!

Ja lastig allemaal he, mijn zoontje gaat ook in maart naar school maar ik dacht ach.. er is altijd wel iets om het niet te doen en ik hoef hem niet te tillen enzo en mijn man kan twee weken vrij nemen in oktober dus we hebben “vakantie”.

Onze ouders zijn ook geweldig,die hebben al aangeboden om ons zoontje een paar dagen op te vangen in de herstel periode dus top.

Suc6 donderdag!

Liefs van die andere twijfelaar ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jessi Thnx trouwens voor het taggen in jouw topic :-) 

Ohw jij dus ook een 3,5 jarige thuis! Ja heb een beetje het idee dat ik er die laatste paar maanden extra van moet genieten dat ze nog thuis is... Tillen hoeft idd niet, alleen achterop de fiets en dat lukt dan natuurlijk al niet. 

Fijn dat je man 2 weken thuis kan zijn en dat je ouders hem op willen vangen. Ik heb het afgelopen vrijdag aan mijn zus verteld en natuurlijk weet mijn vriend het, maar verder nog niemand. M'n zus reageerde heel lief en zei gelijk waarom heb je het niet eerder verteld, dan had ik met je mee kunnen gaan! Zie er wel beetje tegenop om het aan mijn vader en schoonouders te vertellen :blush:

 

Heb je op je werk iets verteld? Bij mij zou het dus ook heel gek zijn als ik buiten een schoolvakantie ineens vrij neem. Heb ook nog een zoon die al wel naar school gaat namelijk.

 

Haha heerlijk he dat twijfelen.. maar jij bent inmiddels al een heel eind!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvie:

@jessi Thnx trouwens voor het taggen in jouw topic :-) 

Ohw jij dus ook een 3,5 jarige thuis! Ja heb een beetje het idee dat ik er die laatste paar maanden extra van moet genieten dat ze nog thuis is... Tillen hoeft idd niet, alleen achterop de fiets en dat lukt dan natuurlijk al niet. 

Fijn dat je man 2 weken thuis kan zijn en dat je ouders hem op willen vangen. Ik heb het afgelopen vrijdag aan mijn zus verteld en natuurlijk weet mijn vriend het, maar verder nog niemand. M'n zus reageerde heel lief en zei gelijk waarom heb je het niet eerder verteld, dan had ik met je mee kunnen gaan! Zie er wel beetje tegenop om het aan mijn vader en schoonouders te vertellen :blush:

 

Heb je op je werk iets verteld? Bij mij zou het dus ook heel gek zijn als ik buiten een schoolvakantie ineens vrij neem. Heb ook nog een zoon die al wel naar school gaat namelijk.

 

Haha heerlijk he dat twijfelen.. maar jij bent inmiddels al een heel eind!

X

Ja de fiets idd, goeie..

Fijn dat je zus zo lief reageerde.

 

Ik ben zelf een heel

open persoon en ik heb het de hele familie en schoonfamilie verteld.

En mijn drie beste vriendinnen.

Iedereen reageerde positief, en anders boeit het mij ook echt niet

Mijn leven ,mijn keus.

Op het werk weten ze het ook, mijn bazin heeft het zelf ook laten doen;)

En ik ben kapster dus na mijn vakantie zullen mijn werkzaamheden ook wat aangepast moeten worden tijdens herstel. 

Ja zeker een eind, jaren mee bezig en nu is het “opeens “ over twee weken zover:-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jessi mijn vriendinnen vertel ik het ook makkelijk, maar wil eerst alles concreet hebben voor ik het vertel. 

 

Handig een bazin die hetzelfde heeft laten doen! Hier alleen maar mannen op kantoor en 1 andere vrouwelijke collega.

 

Ik heb het ook al jaren in mijn hoofd, maar drukte het idee altijd weer weg, want eng en wat als het misgaat... 

 

Zit het nu voor me uit te schuiven,  maar als donderdag de mammo goed is, dan kan ik in principe knopen door gaan hakken. Welke kliniek en welk formaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei het schiet nu echt op! Vandaag over twee weken ben ik aan de beurt:-)

Vandaag begonnen met vitamine c en arnica druppels.

Alsof ik er nog niet genoeg aan dacht op een dag hihi 

Oh ja vandaag is mijn 8e dag zonder sigarette, ben ik best trots op:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2018 om 10:49 zei Yvie:

@jessi mijn vriendinnen vertel ik het ook makkelijk, maar wil eerst alles concreet hebben voor ik het vertel. 

 

Handig een bazin die hetzelfde heeft laten doen! Hier alleen maar mannen op kantoor en 1 andere vrouwelijke collega.

 

Ik heb het ook al jaren in mijn hoofd, maar drukte het idee altijd weer weg, want eng en wat als het misgaat... 

 

Zit het nu voor me uit te schuiven,  maar als donderdag de mammo goed is, dan kan ik in principe knopen door gaan hakken. Welke kliniek en welk formaat. 

Suc6 met je mammo morgen. Hopelijk is het gewoon in orde en kun je lekker verder. Kun je het ook met je vriendinnen gaan bespreken, ook wel fijn! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dank je wel Jessi, lief van je!

Zie er wel beetje tegenop, stom apparaat die mammo! En daarna zal ik ook wel een echo krijgen. Dat ze dat dan niet gelijk kunnen is me een raadsel, maar mammo schijnt eerst nodig te zijn.

 

Ik neig trouwens wel steeds meer naar Boerhaave. Vooral omdat ze het erg serieus namen met medicatie en ook de kosten schelen enorm, bizar! Hoewel ik over Velthuis ook positief ben.

 

Maar goed eerst afwachten of ik morgen weer een go krijg!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Yvie:

Ahh dank je wel Jessi, lief van je!

Zie er wel beetje tegenop, stom apparaat die mammo! En daarna zal ik ook wel een echo krijgen. Dat ze dat dan niet gelijk kunnen is me een raadsel, maar mammo schijnt eerst nodig te zijn.

 

Ik neig trouwens wel steeds meer naar Boerhaave. Vooral omdat ze het erg serieus namen met medicatie en ook de kosten schelen enorm, bizar! Hoewel ik over Velthuis ook positief ben.

 

Maar goed eerst afwachten of ik morgen weer een go krijg!

 

Liefs!

Ja even afwachten nog..zo lastig is dat he ;)

Ik ben erg benieuwd, wat je vind van de verschillen.

Ik vond boerhaave gewoon ook huislijk en knus eigenlijk.

Wordt vervolgd!

Volgens mij ben je pas uitgetwijfeld als het klaar is.

Kliniek was voor mij snel duidelijk, maar die cc pff

Eerst steeds bang dat 300 te klein zou zijn, weer passen , ja 340 100%, fotos kijken, rijstzakjes vullen, nu denk ik hmm zou 340 niet te groot zijn (。>﹏<。) 

Iets met controle en los laten??  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi op de foto’s ziet de maat er echt super goed uit hoor! Volgens mij niet meer twijfelen :))

 

Mbt die rijstzakjes;

vul je in jou geval dan de zakjes met 340 gram ongekookte rijst??? 

 

Ik heb trouwens het idee dat van der Weij in eerste instantie altijd neigt naar de kleinere maat om te voorkomen dat het te groot en onnatuurlijk wordt. Is uiteindelijk ook zijn visitekaartje. Dus als hij dit ook een goeie keus vond denk ik dat je daar op kan vertrouwen :)

 

uiteindelijk lees ik hier vaker dat vrouwen het achteraf ook best groter hadden willen hebben..

 

blijft gewoon een lastig dingetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Odys:

@Jesssi op de foto’s ziet de maat er echt super goed uit hoor! Volgens mij niet meer twijfelen :))

 

Mbt die rijstzakjes;

vul je in jou geval dan de zakjes met 340 gram ongekookte rijst??? 

 

Ik heb trouwens het idee dat van der Weij in eerste instantie altijd neigt naar de kleinere maat om te voorkomen dat het te groot en onnatuurlijk wordt. Is uiteindelijk ook zijn visitekaartje. Dus als hij dit ook een goeie keus vond denk ik dat je daar op kan vertrouwen :)

 

uiteindelijk lees ik hier vaker dat vrouwen het achteraf ook best groter hadden willen hebben..

 

blijft gewoon een lastig dingetje!

Ja precies dat is ook mijn gedachte!

Lief van je, dank je.

 

Ja ik doe het met ongekookte rijst idd, maar is nog best lastig want om het goed te doen moet je de maat van je prothese aanhouden. 

 

Ik blijf ook bij de 340 maar spannend is het wel.

Zo stom dat je zo kan twijfelen over 40 cc ;)

Hoe is het met jou? Waneer ben jij ook alweer? Ook bij hem toch en ook ongeveer hetzelfde advies als ik mij niet vergis? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.