Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Jesssi:

Zeker! Toevallig ,Hoe laat? Heb je ook al een operatie datum en waar twijfel je tussen?

Moeilijk he..

 

 

Ik heb om half 4 een afspraak. Eerder was dat 2 september maar ze belde mij op dat de consulente een fout had gemaakt en die dag helemaal niet werkte, Haha. Kan gebeuren... 27 september heb ik trouwens de operatie

 

Mijn 1e consult is in april geweest en tijdens de laatste maanden ben ik gaan twijfelen over de grootte ect. En tijdens de passessie van vorige keer heb ik 275 en 300 gepast. Ik heb een verschil in borstgrootte en hij zei dat als je dezelfde maten neemt dat niet zo goed ziet. Met 300 leek alsof het verschil weg was en ik ben eigenlijk bang dat het misschien te klein zal zijn in mijn ogen, maar goed op dat moment stond ik achter de 300 en dat was ook de max voor mij. Ik wil de bevestiging en gevoel van zekerheid even terug hebben voordat ik de operatie heb. Hihi 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei MCR:

 

Ik heb om half 4 een afspraak. Eerder was dat 2 september maar ze belde mij op dat de consulente een fout had gemaakt en die dag helemaal niet werkte, Haha. Kan gebeuren... 27 september heb ik trouwens de operatie

 

Mijn 1e consult is in april geweest en tijdens de laatste maanden ben ik gaan twijfelen over de grootte ect. En tijdens de passessie van vorige keer heb ik 275 en 300 gepast. Ik heb een verschil in borstgrootte en hij zei dat als je dezelfde maten neemt dat niet zo goed ziet. Met 300 leek alsof het verschil weg was en ik ben eigenlijk bang dat het misschien te klein zal zijn in mijn ogen, maar goed op dat moment stond ik achter de 300 en dat was ook de max voor mij. Ik wil de bevestiging en gevoel van zekerheid even terug hebben voordat ik de operatie heb. Hihi 

 

Ok ik om 11.45uur, dan zien we elkaar niet;-)

Ik twijfel over 300/340 maar ik wil het nog even een keer zien inderdaad.

En deze keer foto’s maken.. was ik vorige keer vergeten hihi 

Nou Suc6 en we spreken elkaar.

Ik ga je volgen. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MCR:

 

Ik heb om half 4 een afspraak. Eerder was dat 2 september maar ze belde mij op dat de consulente een fout had gemaakt en die dag helemaal niet werkte, Haha. Kan gebeuren... 27 september heb ik trouwens de operatie

 

Mijn 1e consult is in april geweest en tijdens de laatste maanden ben ik gaan twijfelen over de grootte ect. En tijdens de passessie van vorige keer heb ik 275 en 300 gepast. Ik heb een verschil in borstgrootte en hij zei dat als je dezelfde maten neemt dat niet zo goed ziet. Met 300 leek alsof het verschil weg was en ik ben eigenlijk bang dat het misschien te klein zal zijn in mijn ogen, maar goed op dat moment stond ik achter de 300 en dat was ook de max voor mij. Ik wil de bevestiging en gevoel van zekerheid even terug hebben voordat ik de operatie heb. Hihi 

 

@MCR Als je 2 verschillende borsten hebt dan gebruikt de chirurg normaal gezien 2 verschillende groottes van implantaten om het gelijk te maken. Echt vreemd dat hij zegt dat je het verschil niet meer zal zien met 2 implantaten van dezelfde grootte :huh: 

Kijk maar even bij Wouter van der pot op instagram bijvoorbeeld, hij neemt bijna altijd 2 verschillende implantaten om ze gelijk te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jesssi:

Yes i can! :-)

Thanks

Lastig he meid, ik ben ook 3 weken voor de operatie gestopt... ben nu 15 dagen po en weet dat het slecht is maar totaal toch al wel zo’n 15 sigaretten gerookt..toch 1 per dag... wil er nu echt weer helemaal mee stoppen! Tis zo slecht voor je he, kost ook nog bakken met geld, waarom doen we het eigenlijk iedere keer weer haha! Succes met passen!! Ik moest kiezen tussen 345-390... vond het ook zoooo lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Theezakje34:

Lastig he meid, ik ben ook 3 weken voor de operatie gestopt... ben nu 15 dagen po en weet dat het slecht is maar totaal toch al wel zo’n 15 sigaretten gerookt..toch 1 per dag... wil er nu echt weer helemaal mee stoppen! Tis zo slecht voor je he, kost ook nog bakken met geld, waarom doen we het eigenlijk iedere keer weer haha! Succes met passen!! Ik moest kiezen tussen 345-390... vond het ook zoooo lastig..

Ja Pff het is gewoon een hele hardnekkige verslaving.

Zonde dat je weer begonnen bent, ik zou nu stoppen proberen van de 1e per dag. Van 1 per dag stoppen is makkelijker dan straks van meer.

En dat worden er steeds meer, heb ik ervaring mee;-)

 

Wat heb jij ook alweer gekozen uiteindelijk(en wat had je eerst zelf)ziet er prachtig uit op je profiel! 

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi @Theezakje34 anders eens de elektronische cigarette proberen? Mijn vriend is daar vorig jaar mee begonnen en heeft sindsdien geen cigarette meer aangeraakt. En het ruikt bovendien echt aangenaam, net alsof je een geurkaarten hebt aangestoken ;) want ze hebben vloeistof in alle soorten smaakjes. 

 

Thanks maar alles of niks hier Haha.

Dan moet ik daar ook weer vanaf zien te komen.

Ik kan het ik kan het ik kan het;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Ja Pff het is gewoon een hele hardnekkige verslaving.

Zonde dat je weer begonnen bent, ik zou nu stoppen proberen van de 1e per dag. Van 1 per dag stoppen is makkelijker dan straks van meer.

En dat worden er steeds meer, heb ik ervaring mee;-)

 

Wat heb jij ook alweer gekozen uiteindelijk(en wat had je eerst zelf)ziet er prachtig uit op je profiel! 

Liefs 

 

Ja echt een rotverslaving idd! Was er 5 jaar vanaf maar een jaar terug weer beginnen helaas..

 

ik heb 345cc anatomisch! Ik had een lege 75b en nu denk ik een D! Bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi @Theezakje34 anders eens de elektronische cigarette proberen? Mijn vriend is daar vorig jaar mee begonnen en heeft sindsdien geen cigarette meer aangeraakt. En het ruikt bovendien echt aangenaam, net alsof je een geurkaarten hebt aangestoken ;) want ze hebben vloeistof in alle soorten smaakjes. 

 

Ja ik ken ze idd! Maar vraag me af of dat iets is voor mij... toch net niet echt he :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jesssi:

Ok ik om 11.45uur, dan zien we elkaar niet;-)

Ik twijfel over 300/340 maar ik wil het nog even een keer zien inderdaad.

En deze keer foto’s maken.. was ik vorige keer vergeten hihi 

Nou Suc6 en we spreken elkaar.

Ik ga je volgen. Liefs 

 

Ah jammer! Idd niet vergeten foto’s te maken, hihi kan je nog even terug kijken. Lees dat je ook gestopt bent met roken. Vandaag is voor mij dag 25, eerste week is het moeilijkst daarna is het gewoon een kwestie van afblijven. Ik heb er zelf nu ook nog steeds erg zin in maar doe het niet want weet waarvoor ik het doe. Je kant het! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Kelly_E:

@MCR Als je 2 verschillende borsten hebt dan gebruikt de chirurg normaal gezien 2 verschillende groottes van implantaten om het gelijk te maken. Echt vreemd dat hij zegt dat je het verschil niet meer zal zien met 2 implantaten van dezelfde grootte :huh: 

Kijk maar even bij Wouter van der pot op instagram bijvoorbeeld, hij neemt bijna altijd 2 verschillende implantaten om ze gelijk te maken. 

 

@Kelly_E ik dacht dat eerder idd ook maar van straten heeft me het zelfde advies gegeven. En ik heb net even gekeken naar de foto’s van Wouter van der Pot maar ze hebben idd gelijk dat van mij is echt minimaal... en tijdens het passen werden verschillende protheses er niet beter op. Ik heb as zondag een consult weer met vd weij dan kaart ik alles nog een keer aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei MCR:

 

@Kelly_E ik dacht dat eerder idd ook maar van straten heeft me het zelfde advies gegeven. En ik heb net even gekeken naar de foto’s van Wouter van der Pot maar ze hebben idd gelijk dat van mij is echt minimaal... en tijdens het passen werden verschillende protheses er niet beter op. Ik heb as zondag een consult weer met vd weij dan kaart ik alles nog een keer aan 

@MCR Als het minimaal is zoals je zegt dan kan ik er wel inkomen ;)
Veel succes met de tweede passessie zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MCR:

 

Ah jammer! Idd niet vergeten foto’s te maken, hihi kan je nog even terug kijken. Lees dat je ook gestopt bent met roken. Vandaag is voor mij dag 25, eerste week is het moeilijkst daarna is het gewoon een kwestie van afblijven. Ik heb er zelf nu ook nog steeds erg zin in maar doe het niet want weet waarvoor ik het doe. Je kant het! 

Ja klopt, dag 2 vandaag joehoe!

Ik ben eerder gestopt geweest dus ik weet dat ik het kan.

Maar pfoe wel pittig hoor.

Maar alles voor het goede doel:-)

Lief van je, jij ook volhouden hoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jesssi:

Ja klopt, dag 2 vandaag joehoe!

Ik ben eerder gestopt geweest dus ik weet dat ik het kan.

Maar pfoe wel pittig hoor.

Maar alles voor het goede doel:-)

Lief van je, jij ook volhouden hoor!

 

 

Ja het is voor mij ook eerder een moeten dan een willen Haha, ik hoop  voor mezelf en me portomonnee dat ik gestopt blijf na de operatie maar ik zie dat een beetje somber in :44:

 

Aankomende zaterdag wordt lastig voor mij. Dan ga ik uit met vriendinnen die roken, dus ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MCR:

 

Ja het is voor mij ook eerder een moeten dan een willen Haha, ik hoop  voor mezelf en me portomonnee dat ik gestopt blijf na de operatie maar ik zie dat een beetje somber in :44:

 

Aankomende zaterdag wordt lastig voor mij. Dan ga ik uit met vriendinnen die roken, dus ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen...

Ja dat zijn de valkuilen, gezelligheid en een drankje..

En dan vooral; ach eentje dan :( 

Maar probeer het vol te houden, zeker ook voor de wondgenezing.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss86 Ik tag je even onder mijn eigen topic;-)

Maar ik ben al op consult geweest bij meer klinieken.

Laura zaal(advies 395/340 dual plane)  en van der Weij.(300/340

voor de spier)

Uiteindelijk heb ik voor van der Weij gekozen. 

De datum is 2 oktober, poe kan niet wachten!

Maar ik ga zondag even passen nog en inderdaad even vragen wat max past ik mijn borst of de beslissing te maken tussen 300 en 340.

Waar ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jessi ik ben bij boerhaave door dr bakker geholpen ;)

goede sfeer, goed gesprek en advies en de rest ging vanzelf! 

Ja zou gewoon nog een x passen als je er nog niet helemaal aan uit bent.

spannend, voor je het weet mag je al :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden ik ben eruit! Ik ga voor de mentor340 tall hight ,moderate profile.

Toch niet de 300 dus.

Ik heb mijn twijfel uitgelegd en heb hem gevraagd waar de 40cc verschil bij mij in te zien zou zijn.

Hij zei dat technisch gezien de 300 het beste in verhouding zou zijn met mijn lijf.

Maar dat de 340 ook prima kan.

Hij zei dat de 340 de leegte bovenin wat meer zou vullen.(daar heb ik nu zelfs deukjes..) en toen was ik om.

Wel nog even gepast en alle twijfel was weg.

De verschillen zijn minimaal en daarom toch voor de 340 gekozen.

Ik heb wel voor de zekerheid gevraagd of de 340 niet het risico hebben om er nep uit te zien of randen te hebben bovenin. Hij zei dat het niet het geval zou zijn.

 

Ik was bang dat hij erg zou aandringen op de 300 maar na het overleggen nog een keer meten en kijken zei hij eerlijk dat hij de 340 misschien zelfs wel een betere keus vind.

Maar omdat ik aangaf zo natuurkijk mogelijk paste daar de 300 bij het advies.

Nu misschien iets minder natuurkijk maar niet onnatuurlijk!

Nog 2 weken wachten en kan ik het jullie laten zien.

Fotos van het passen:

Wat vinden jullie? Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.