Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jesssi

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

18 minuten geleden zei Atiz:

@Jesssi bedoelde ik dus, oeps :) 

18 minuten geleden zei Atiz:

@Jesssi bedoelde ik dus, oeps :) 

Dit is “mijn” topic, 2 okt boerhaeve dus;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Jesssi:

Dit is “mijn” topic, 2 okt boerhaeve dus;-)

Oh ja sorry :D Ik vind het soms wat verwarrend, meestal ontstaan er nieuwe gesprekken in iemand z’n topic... 

Wordt de eindbeslissing genomen op de dag zelf? Of het 300 of 340 zal zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geeft niks hoor, we zijn allemaal

lotgenootjes.  

Ik ga over twee weken nog een keer doorpassen.

Wat was jou advies, en hoe heb je besloten? Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Jesssi:

Geeft niks hoor, we zijn allemaal

lotgenootjes.  

Ik ga over twee weken nog een keer doorpassen.

Wat was jou advies, en hoe heb je besloten? Groetjes 

Ik heb eigelijk alleen een passessie gehad bij de verpleegster (assisteert tijdens de ingrepen) en dus niet bij de pc zelf. Zij is een kennis van me en ik kon dus al mijn ‘wensen’ heel goed aan haar vertellen.

Er werd aan mij niets opgemeten, dus er is ook niets gezegd geweest over wat de maximum is ofzo... 

Zelf vond ik 300cc mooi en mijn vriend zei ook onmiddellijk ‘ja hoor, groter mag zeker niet’ dus de beslissing was snel gemaakt.

Na wat topics te lezen hier op het forum, begon ik echter weer te twijfelen of ik toch niet iets groter zou nemen (je leest toch vaak dat de passessie groter leek dan het uiteindelijke resultaat...). Dus onmiddellijk de verpleegster gecontacteerd en ze zei me dat we de dag zelf nog snel eens kunnen passen, maar dat er dan weinig tijd is. 

Ik denk dat het uiteindelijk toch 300cc zal worden en hoop daar een mooie volle C-cup mee uit te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Atiz:

Ik heb eigelijk alleen een passessie gehad bij de verpleegster (assisteert tijdens de ingrepen) en dus niet bij de pc zelf. Zij is een kennis van me en ik kon dus al mijn ‘wensen’ heel goed aan haar vertellen.

Er werd aan mij niets opgemeten, dus er is ook niets gezegd geweest over wat de maximum is ofzo... 

Zelf vond ik 300cc mooi en mijn vriend zei ook onmiddellijk ‘ja hoor, groter mag zeker niet’ dus de beslissing was snel gemaakt.

Na wat topics te lezen hier op het forum, begon ik echter weer te twijfelen of ik toch niet iets groter zou nemen (je leest toch vaak dat de passessie groter leek dan het uiteindelijke resultaat...). Dus onmiddellijk de verpleegster gecontacteerd en ze zei me dat we de dag zelf nog snel eens kunnen passen, maar dat er dan weinig tijd is. 

Ik denk dat het uiteindelijk toch 300cc zal worden en hoop daar een mooie volle C-cup mee uit te komen.

Oh ok, vind je het niet gek dat je niet zorgvuldig opgemeten bent? Lijkt mij wel belangrijk omdat ze de protheses aanpassen aan de maten die bij jou passen. Qua hoogte en breedte etc.

Bij mij konden ze ook pas na uitgebreid meten vertellen wat zou passen en ook of ze voor of achter de spier kunnen nml.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Jesssi:

Oh ok, vind je het niet gek dat je niet zorgvuldig opgemeten bent? Lijkt mij wel belangrijk omdat ze de protheses aanpassen aan de maten die bij jou passen. Qua hoogte en breedte etc.

Bij mij konden ze ook pas na uitgebreid meten vertellen wat zou passen en ook of ze voor of achter de spier kunnen nml.

Ja vind ik ook raar... maar blijkbaar wordt er daar pas gemeten op de dag van de ingreep ofzo? Ik weet alleen dat ze werken met Motiva prothesen, maar ik lees hier dat daar dan nog verschillende soorten in zijn, ook daar is mij niets over verteld... ik vermoed dat de pc de dag zelf wel advies zal geven? Misschien moet ik toch nog eens contact opnemen met de kliniek... Maar ik wil ook niet als die ene irritante patiënt overkomen... :D 

Ze zei wel dat ik zodanig weinig borstweefsel heb, dat het sowieso achter de spier komt te zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Atiz:

Ja vind ik ook raar... maar blijkbaar wordt er daar pas gemeten op de dag van de ingreep ofzo? Ik weet alleen dat ze werken met Motiva prothesen, maar ik lees hier dat daar dan nog verschillende soorten in zijn, ook daar is mij niets over verteld... ik vermoed dat de pc de dag zelf wel advies zal geven? Misschien moet ik toch nog eens contact opnemen met de kliniek... Maar ik wil ook niet als die ene irritante patiënt overkomen... :D 

Ze zei wel dat ik zodanig weinig borstweefsel heb, dat het sowieso achter de spier komt te zitten.

Je moet het natuurlijk helemaal

zelf weten maar ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen.

Klinkt erg gehaast. En ik wil zelf precies weten wat er in mijn lijf gaat en waarom.

Het is niet zomaar iets ten slofte.En zoiezo zou ik de chirurg eerst willen zien/spreken van te voren.

Maar dat is mijn mening;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Jesssi:

Je moet het natuurlijk helemaal

zelf weten maar ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen.

Klinkt erg gehaast. En ik wil zelf precies weten wat er in mijn lijf gaat en waarom.

Het is niet zomaar iets ten slofte.En zoiezo zou ik de chirurg eerst willen zien/spreken van te voren.

Maar dat is mijn mening;-)

Nee klopt hoor... mn vriend en ik kwamen na de 2e passessie buiten en zeiden tegen elkaar ‘gingen we nu vandaag de chirurg niet zien?’ Nou niet dus...

Ik ga volgende week nog eens contact opnemen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Atiz:

Nee klopt hoor... mn vriend en ik kwamen na de 2e passessie buiten en zeiden tegen elkaar ‘gingen we nu vandaag de chirurg niet zien?’ Nou niet dus...

@Atiz lijkt mij meer zo'n pas sessie zoals bij Diana Gabriels ofzo? Zij is ook geen chirurg maar ontvangt wel mensen? Ik snap er niks van :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Atiz:

Goed plan:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei smizebra:

Ik heb jullie beide toegevoegd! 

@Atiz@Atiz en @Jesssi

Thanks ga zo kijken:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Jesssi:

Thanks ga zo kijken:-)

Leuk, zal vandaag weer wat moois posten, laat je een reactie achter? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-9-2018 om 13:12 zei smizebra:

Leuk, zal vandaag weer wat moois posten, laat je een reactie achter? 

Gedaan;-) Echt mooi meis! Mag je trots op zijn!

Nog 4 weekjes en dan mag ik eindelijk:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Jesssi:

Gedaan;-) Echt mooi meis! Mag je trots op zijn!

Nog 4 weekjes en dan mag ik eindelijk:-)

Dank je wel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com