Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Jesssi:

Oh ok, vind je het niet gek dat je niet zorgvuldig opgemeten bent? Lijkt mij wel belangrijk omdat ze de protheses aanpassen aan de maten die bij jou passen. Qua hoogte en breedte etc.

Bij mij konden ze ook pas na uitgebreid meten vertellen wat zou passen en ook of ze voor of achter de spier kunnen nml.

 

 

 

Ja vind ik ook raar... maar blijkbaar wordt er daar pas gemeten op de dag van de ingreep ofzo? Ik weet alleen dat ze werken met Motiva prothesen, maar ik lees hier dat daar dan nog verschillende soorten in zijn, ook daar is mij niets over verteld... ik vermoed dat de pc de dag zelf wel advies zal geven? Misschien moet ik toch nog eens contact opnemen met de kliniek... Maar ik wil ook niet als die ene irritante patiënt overkomen... :D 

 

Ze zei wel dat ik zodanig weinig borstweefsel heb, dat het sowieso achter de spier komt te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei Atiz:

 

Ja vind ik ook raar... maar blijkbaar wordt er daar pas gemeten op de dag van de ingreep ofzo? Ik weet alleen dat ze werken met Motiva prothesen, maar ik lees hier dat daar dan nog verschillende soorten in zijn, ook daar is mij niets over verteld... ik vermoed dat de pc de dag zelf wel advies zal geven? Misschien moet ik toch nog eens contact opnemen met de kliniek... Maar ik wil ook niet als die ene irritante patiënt overkomen... :D 

 

Ze zei wel dat ik zodanig weinig borstweefsel heb, dat het sowieso achter de spier komt te zitten.

Je moet het natuurlijk helemaal

zelf weten maar ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen.

Klinkt erg gehaast. En ik wil zelf precies weten wat er in mijn lijf gaat en waarom.

Het is niet zomaar iets ten slofte.En zoiezo zou ik de chirurg eerst willen zien/spreken van te voren.

Maar dat is mijn mening;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Je moet het natuurlijk helemaal

zelf weten maar ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen.

Klinkt erg gehaast. En ik wil zelf precies weten wat er in mijn lijf gaat en waarom.

Het is niet zomaar iets ten slofte.En zoiezo zou ik de chirurg eerst willen zien/spreken van te voren.

Maar dat is mijn mening;-)

 

Nee klopt hoor... mn vriend en ik kwamen na de 2e passessie buiten en zeiden tegen elkaar ‘gingen we nu vandaag de chirurg niet zien?’ Nou niet dus...

 

Ik ga volgende week nog eens contact opnemen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Atiz:

 

Nee klopt hoor... mn vriend en ik kwamen na de 2e passessie buiten en zeiden tegen elkaar ‘gingen we nu vandaag de chirurg niet zien?’ Nou niet dus...

 

Ik ga volgende week nog eens contact opnemen... 

@Atiz lijkt mij meer zo'n pas sessie zoals bij Diana Gabriels ofzo? Zij is ook geen chirurg maar ontvangt wel mensen? Ik snap er niks van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Atiz:

 

Nee klopt hoor... mn vriend en ik kwamen na de 2e passessie buiten en zeiden tegen elkaar ‘gingen we nu vandaag de chirurg niet zien?’ Nou niet dus...

 

Ik ga volgende week nog eens contact opnemen... 

Goed plan:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Jesssi:

Hai, niet eens echt zenuwachtig. Meer zin in en een beetje een schoolreisjes gevoel haha.

Wachten duurt lang opeens..

Hoe is het met jou? Liefs 

@jesss hahaha dat ken ik, het "schoolreis" gevoel. :P 

Ben ondertussen ook ongeduldig voor mijn consult volgende vrijdag. Niet zo lang meer maar te lang naar mijn zin ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Kelly_E:

@jesss hahaha dat ken ik, het "schoolreis" gevoel. :P 

Ben ondertussen ook ongeduldig voor mijn consult volgende vrijdag. Niet zo lang meer maar te lang naar mijn zin ;)  

Ja precies, ben ook zo benieuwd bij jou! Ik hoor het graag. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jesssi:

Ja precies, ben ook zo benieuwd bij jou! Ik hoor het graag. Liefs

@Jesssi grappig dat ik me ik verbonden voel met de meiden die rond dezelfde periode bij dezelfde chirurg langsgaan. Geeft een beetje het gevoel dat we allen in eenzelfde bootje zitten en dat je niet alleen bent.  Laat hier zeker zondag een berichtje achter hoe je passessie nog verlopen is. En dan voor jou nog gewoon kiezen en even wachten ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi grappig dat ik me ik verbonden voel met de meiden die rond dezelfde periode bij dezelfde chirurg langsgaan. Geeft een beetje het gevoel dat we allen in eenzelfde bootje zitten en dat je niet alleen bent.  Laat hier zeker zondag een berichtje achter hoe je passessie nog verlopen is. En dan voor jou nog gewoon kiezen en even wachten ;)  

Ja echt he! Heb ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Odys:

@Jesssiik was even offline maar lees nu dat je aankomend weekend gaat passen!!! Oehhhh ik ben heel benieuwd. Heb je dan eigenlijk een afspraak met een assistent of met van der weij zelf? Mijn operatie is een weekje verschoven (door mij trouwens hoor :) ) 

Heey, ik had het gevraagd en het is met mister himself:-)

Kan ik meteen nog wat vragen stellen.

Wanner is jou datum nu precies en voor hoeveel ga je? Ook bij hem?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi haiii.. ahh super! Hopelijk heb je er weer net zo een goed gevoel bij. Het staat nu op 23 okt gepland. Voor nu staat het op 380cc maar blijf ook twijfelen dus ga vooraf nog even een keertje langs denk en dan foto’s maken. Dat heb ik nu namelijk niet waardoor ik me zelfs niet eens meer goed kan herinneren hoe dat nou stond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Odys:

@Jesssi haiii.. ahh super! Hopelijk heb je er weer net zo een goed gevoel bij. Het staat nu op 23 okt gepland. Voor nu staat het op 380cc maar blijf ook twijfelen dus ga vooraf nog even een keertje langs denk en dan foto’s maken. Dat heb ik nu namelijk niet waardoor ik me zelfs niet eens meer goed kan herinneren hoe dat nou stond. 

Ok, ach dat weekje kan er dan ook nog wel bij he;-)

Ja lastig he.

Ik ben ook helemaal vergeten foto’s te maken, ga ik zondag dus wel even doen ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2018 om 13:27 zei Jesssi:

Kleine update, ik ga as zondag nog een keer de 300 en 340 passen en wat vragen stellen.

Dan hak ik de knoop door en nu drie weekjes wachten pfff zin in! 

 

Wat grappig! Ik ga aankomende zondag ook voor nog even passen voor de operatie Haha. Iig succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MCR:

 

Wat grappig! Ik ga aankomende zondag ook voor nog even passen voor de operatie Haha. Iig succes 

Zeker! Toevallig ,Hoe laat? Heb je ook al een operatie datum en waar twijfel je tussen?

Moeilijk he..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.