Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jesssi

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

2 uur geleden zei Kelly_E:

@Vonnepon heeft dr. Van der Weij iets gezegd van op de buik slapen? Ik lees hier echt tegenstrijdige berichten over. Sommige zeggen van het helemaal niet te doen, andere zeggen dat je erna terug alles kan als ervoor, ik ben verward! 

Misschien ook te maken met het soort prothesen? 

Hi @Kelly_E sowieso mag je de eerste 6 weken niet op je zij of op je buik slapen. Ik kan je zeggen dat je dat ook niet wilt want dat voelt echt niet fijn. Na 6 weken ben ik gaan proberen op m’n zij te slapen wat aardig lukte met een kussentje tussen m’n boobs :4: Maar ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen :wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Vonnepon:

Hi @Kelly_E sowieso mag je de eerste 6 weken niet op je zij of op je buik slapen. Ik kan je zeggen dat je dat ook niet wilt want dat voelt echt niet fijn. Na 6 weken ben ik gaan proberen op m’n zij te slapen wat aardig lukte met een kussentje tussen m’n boobs :4: Maar ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen :wacko:

@Vonnepon maar na 6 weken zou het in principe wel weer mogen? Lijkt me wel delicater met anatomische protheses misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kelly_E:

@Vonnepon maar na 6 weken zou het in principe wel weer mogen? Lijkt me wel delicater met anatomische protheses misschien?

@Kelly_E ja na 6 weken zou t weer mogen, maar kunnen is een tweede :4: ik weet niet of t verschil uitmaalt of je rond of anatomisch hebt. Ik heb volgende week m’n controle, als ik t niet vergeet zal ik t eens vragen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Vonnepon:

@Jesssimijn herstel was op wat kleine ongemakken na een fluitje van een cent. De eerste week erg gezwollen harde borsten wat ongemakkelijk voelt. En op je rug slapen, dat was   een dingetje want ik ben een echte buikslaper.  Ik heb na 2 dagen een verstelbare rugsteun gekocht en toen ging het beter. Ik ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen. Dat vind ik wel vervelend. Ik kon vrij snel alles weet doen me de beperking dat je armen de eerste 6 weken niet boven je hoofd mogen. Maar je wordt snel heel handig hahaha. 

Oh ja nog 1 vraagje;-) welke heb jij precies? Qua profile zeg maar? 331 talk hight low profile? Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Naj1984:

Dr van dr weij plaats meestal voor de spier daar was het bij mij fout gegaan en moest na 8 maanden een spoed operatie ondergaan bij zijn collega’s dus ik raad hem sws af en zeker wanneer er Een combinatie operatie moet worden gedaan want door hem ben ik nog steeds miet te vreden over me borsten ondanks de herstel operatie! Dr van dr weij doet in mijn ogen alleen wat hij wilt en luisterd niet want had hij na mij geluisterd na mijn wensen dan had hij geweten dat hij mijn borsten niet aan kon en mij beter doorgestuurd na artsen die wat meer ervaring hadden maar helaas liep hij te experimenteren op mij en loop ik rond met borsten wat niet mooi is. Ik raad hem bij iedereen af! 

Echt heel vervelend voor je. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Jesssi:

Oh ja nog 1 vraagje;-) welke heb jij precies? Qua profile zeg maar? 331 talk hight low profile? Liefs

@Jesssi Ik heb Mentor 340cc, Coh III, tall heigth, moderate profile.   (CPG-331)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Vonnepon:

@Jesssi Ik heb Mentor 340cc, Coh III, tall heigth, moderate profile.   (CPG-331)

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Vonnepon:

@Kelly_E ja na 6 weken zou t weer mogen, maar kunnen is een tweede :4: ik weet niet of t verschil uitmaalt of je rond of anatomisch hebt. Ik heb volgende week m’n controle, als ik t niet vergeet zal ik t eens vragen.

@Vonnepon ja zal misschien ook afhankelijk zijn hoe groot je borsten zijn of het goed lukt of niet. Ik heb niet zo veel meer nu en op de buik slapen is heerlijk maar ik kan me voorstellen moest ik hele grote borsten hebben (natuurlijke of protheses) dat het helemaal anders zou voelen. Als je bijna plat bent kan je goed plat liggen :45:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pas sessie gepland, in eerste instantie 6 sept. Maar kon ook op zondag. Dus nu ga ik 16 sept nog een keer passen, kan manlief nog een keer mee :-)

Yes over 5 weken boobies!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-8-2018 om 22:52 zei smizebra:

Ik ben ook 1.82 en 64 kg en met 270cc dual plane anatomische nu 70D. Ik ben 11 wk PO. Ook Boerhaave maar andere arts. 

Hee!

Wat was jouw voorsituatie en zou ik misschien in jouw album mogen kijken? Ik ben zelf 1,80m en 63kg en heb vandaag gepast. Ik wil ook uitkomen op een 70D, maar mij werd 325 of 350cc aangeraden. Ik wil heel graag kijken wat het resultaat bij jou was met 270cc!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei rtx:

Hee!

Wat was jouw voorsituatie en zou ik misschien in jouw album mogen kijken? Ik ben zelf 1,80m en 63kg en heb vandaag gepast. Ik wil ook uitkomen op een 70D, maar mij werd 325 of 350cc aangeraden. Ik wil heel graag kijken wat het resultaat bij jou was met 270cc!

Hello! Ik droeg bh's in maat 75a. Maar eigenlijk had dit, achteraf gezien, wel een maatje kleiner gekund qua cub. Bovenop er leeg, met bukken keek je zo naar binnen en zag je platte borsten met tepels. Droeg altijd een hemdje eronder daardoor. Nu dus 70D maar dat klinkt groter dan het is. 70D is geen 85D he. De cup wordt ook groter al het cijfer groter wordt. Het ligt ook aan het type implantaat waar je op uit komt. Bij mij kon er geen grotere hoeveelheid cc's in, max 270cc doordat ik weinig eigen borstweefsel heb. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik durf nog geen before foto's te plaatsen. Laat me weten wat je er van vindt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei smizebra:

Hello! Ik droeg bh's in maat 75a. Maar eigenlijk had dit, achteraf gezien, wel een maatje kleiner gekund qua cub. Bovenop er leeg, met bukken keek je zo naar binnen en zag je platte borsten met tepels. Droeg altijd een hemdje eronder daardoor. Nu dus 70D maar dat klinkt groter dan het is. 70D is geen 85D he. De cup wordt ook groter al het cijfer groter wordt. Het ligt ook aan het type implantaat waar je op uit komt. Bij mij kon er geen grotere hoeveelheid cc's in, max 270cc doordat ik weinig eigen borstweefsel heb. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik durf nog geen before foto's te plaatsen. Laat me weten wat je er van vindt. 

Mag ik ook even meekijken in je album? Ik draag nu 75A maar die gaapt ook, zoals je hierboven uitlegt. 

Ik krijg 300cc en ben benieuwd naar jou resultaat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Atiz:

Mag ik ook even meekijken in je album? Ik draag nu 75A maar die gaapt ook, zoals je hierboven uitlegt. 

Ik krijg 300cc en ben benieuwd naar jou resultaat. 

@smizebra mag ik ook even spieken, ik ga voor de 300 of 340 ;-)

@Atiz oh ik dus 300 of 340, waar en wanneer ga jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Jesssi:

@smizebra mag ik ook even spieken, ik ga voor de 300 of 340 ;-)

@Atiz oh ik dus 300 of 340, waar en wanneer ga jij?

@smizebra 24 oktober, dr Wilikens (Atlaskliniek, Meise, België)

jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Atiz:

@smizebra 24 oktober, dr Wilikens (Atlaskliniek, Meise, België)

jij?

@Jesssi bedoelde ik dus, oeps :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com