Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jesssi

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

20 uur geleden zei Jesssi:

Oh super fijn dat je reageerd, wij hebben ook dezelfde bouw denk ik.

Ik ben 1.69 en 62 Kilo.

Zoiezo ga ik nog eens passen en neem jou advies zeker mee!

Zijn ze bij jou ook voor de spier geplaatst en wat was jou voor situatie?

Heb je foto’s die ik kan zien?

Bedankt liefs

Hi @jesssi, ik heb ze idd voor de spier. Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 3 mnd po. Ik heb je toegevoegd aan mijn album zodat je m’n foto’s kunt zien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Vonnepon:

Hi @jesssi, ik heb ze idd voor de spier. Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 3 mnd po. Ik heb je toegevoegd aan mijn album zodat je m’n foto’s kunt zien. 

Super, bedankt alvast ik ga straks even spieken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Jesssi:

Super, bedankt alvast ik ga straks even spieken.

20 minuten geleden zei Vonnepon:

Wauw wat gaaf dat je zulke duidelijke foto’s hebt zeg.

Mijn voorsituatie is ook echt gelijk of bijna gelijk aan die van jou.

Grappig on te zien dat ze eerst leken kleiner te worden en daarna weer groter. Deze foto’s ga ik zeker na mijn operatie ook weer bekijken Haha.

Twijfel nu wel over de 340 idd..

Ik ga nog een keer goed passen en overleggen. Wat waa zijn advies toendertijd voor jou? En weet je ook of je met 340 de max had zeg maar.

Ga meteen deze week een pasafspraak maken:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Jesssi:

Wauw wat gaaf dat je zulke duidelijke foto’s hebt zeg.

Mijn voorsituatie is ook echt gelijk of bijna gelijk aan die van jou.

Grappig on te zien dat ze eerst leken kleiner te worden en daarna weer groter. Deze foto’s ga ik zeker na mijn operatie ook weer bekijken Haha.

Twijfel nu wel over de 340 idd..

Ik ga nog een keer goed passen en overleggen. Wat waa zijn advies toendertijd voor jou? En weet je ook of je met 340 de max had zeg maar.

Ga meteen deze week een pasafspraak maken:-)

@Jesssi vd Weij adviseerde 300cc omdat dat er het meest natuurlijk uit zou zien. En 340cc was de max wat zou passen. Hij zelf heeft een sterke voorkeur naar zo natuurlijk mogelijk. Hij zij over 340cc dat men zich dan zou afvragen of ik m’n borsten had laten doen. Ik persoonlijk vind ze juist heel natuurlijk en zeker niets te groot en ben blij dat ik toch voor die 340cc ben gegaan. In kleding toont t als een volle C vind ik. Ik heb zelf 5 sept m’n volgende controle. Ben benieuwd wat hij er nu zelf van vindt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Vonnepon:

@Jesssi vd Weij adviseerde 300cc omdat dat er het meest natuurlijk uit zou zien. En 340cc was de max wat zou passen. Hij zelf heeft een sterke voorkeur naar zo natuurlijk mogelijk. Hij zij over 340cc dat men zich dan zou afvragen of ik m’n borsten had laten doen. Ik persoonlijk vind ze juist heel natuurlijk en zeker niets te groot en ben blij dat ik toch voor die 340cc ben gegaan. In kleding toont t als een volle C vind ik. Ik heb zelf 5 sept m’n volgende controle. Ben benieuwd wat hij er nu zelf van vindt.

Precies wat hij tegen mij zei Haha behalve dat ik niet weet of 340 de max is.

Hoe is het herstel gegaan? Wordt vervolgd,super bedankt zover.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Jesssi:

Precies wat hij tegen mij zei Haha behalve dat ik niet weet of 340 de max is.

Hoe is het herstel gegaan? Wordt ve rvolgd,super bedankt zover.

@Jesssimijn herstel was op wat kleine ongemakken na een fluitje van een cent. De eerste week erg gezwollen harde borsten wat ongemakkelijk voelt. En op je rug slapen, dat was   een dingetje want ik ben een echte buikslaper.  Ik heb na 2 dagen een verstelbare rugsteun gekocht en toen ging het beter. Ik ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen. Dat vind ik wel vervelend. Ik kon vrij snel alles weet doen me de beperking dat je armen de eerste 6 weken niet boven je hoofd mogen. Maar je wordt snel heel handig hahaha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-8-2018 om 21:43 zei Kelly_E:

@Vonnepon Mijn afspraak bij Van der Weij ligt ook vast ondertussen :43:ben benieuwd hoeveel cc hij mij gaat adviseren want mijn lichaamsbouw lijkt me wel anders dan die van jou. Ben 1.83m en weeg rond de 64kg dus geen idee wat 340cc op mijn lichaam zou geven. Ben benieuwd naar zijn insteek!

Ik ben ook 1.82 en 64 kg en met 270cc dual plane anatomische nu 70D. Ik ben 11 wk PO. Ook Boerhaave maar andere arts. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Vonnepon:

@Jesssimijn herstel was op wat kleine ongemakken na een fluitje van een cent. De eerste week erg gezwollen harde borsten wat ongemakkelijk voelt. En op je rug slapen, dat was   een dingetje want ik ben een echte buikslaper.  Ik heb na 2 dagen een verstelbare rugsteun gekocht en toen ging het beter. Ik ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen. Dat vind ik wel vervelend. Ik kon vrij snel alles weet doen me de beperking dat je armen de eerste 6 weken niet boven je hoofd mogen. Maar je wordt snel heel handig hahaha. 

Fijn om te horen, hopelijk zeg ik straks ook: het was een fluitje van een cent:-)

Thanks

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dr van dr weij plaats meestal voor de spier daar was het bij mij fout gegaan en moest na 8 maanden een spoed operatie ondergaan bij zijn collega’s dus ik raad hem sws af en zeker wanneer er Een combinatie operatie moet worden gedaan want door hem ben ik nog steeds miet te vreden over me borsten ondanks de herstel operatie! Dr van dr weij doet in mijn ogen alleen wat hij wilt en luisterd niet want had hij na mij geluisterd na mijn wensen dan had hij geweten dat hij mijn borsten niet aan kon en mij beter doorgestuurd na artsen die wat meer ervaring hadden maar helaas liep hij te experimenteren op mij en loop ik rond met borsten wat niet mooi is. Ik raad hem bij iedereen af! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Naj1984:

Dr van dr weij plaats meestal voor de spier daar was het bij mij fout gegaan en moest na 8 maanden een spoed operatie ondergaan bij zijn collega’s dus ik raad hem sws af en zeker wanneer er Een combinatie operatie moet worden gedaan want door hem ben ik nog steeds miet te vreden over me borsten ondanks de herstel operatie! Dr van dr weij doet in mijn ogen alleen wat hij wilt en luisterd niet want had hij na mij geluisterd na mijn wensen dan had hij geweten dat hij mijn borsten niet aan kon en mij beter doorgestuurd na artsen die wat meer ervaring hadden maar helaas liep hij te experimenteren op mij en loop ik rond met borsten wat niet mooi is. Ik raad hem bij iedereen af! 

Wat vervelend voor je!! Ik heb idd iets gelezen dat van der Weij niet uitblinkt in combi operaties maar wel in alleen vergroten.

Kun je iets specifieker zijn wat er gebeurd is en wat er mis is gegaan bij je?

Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei smizebra:

Ik ben ook 1.82 en 64 kg en met 270cc dual plane anatomische nu 70D. Ik ben 11 wk PO. Ook Boerhaave maar andere arts. 

@smizebra dan zijn we inderdaad vrij gelijkaardig! Hoe is alles verlopen? Ben je tevreden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Jesssi:

Wat vervelend voor je!! Ik heb idd iets gelezen dat van der Weij niet uitblinkt in combi operaties maar wel in alleen vergroten.

Kun je iets specifieker zijn wat er gebeurd is en wat er mis is gegaan bij je?

Groetjes 

21 minuten geleden zei Naj1984:

@Naj1984 dat wil je natuurlijk niet mee maken, wat erg voor je...

Wat bedoel je precies met combinatie operatie? Liften en protheses?

Denk nu wel dat er zowiezo complicaties kunnen ontstaan en dat voor of achter de spier hier weinig mee te maken heeft. Het blijft altijd een operatie natuurlijk.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Vonnepon:

@Vonnepon heeft dr. Van der Weij iets gezegd van op de buik slapen? Ik lees hier echt tegenstrijdige berichten over. Sommige zeggen van het helemaal niet te doen, andere zeggen dat je erna terug alles kan als ervoor, ik ben verward! 

Misschien ook te maken met het soort prothesen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kelly_E:

@Naj1984 dat wil je natuurlijk niet mee maken, wat erg voor je...

Wat bedoel je precies met combinatie operatie? Liften en protheses?

Denk nu wel dat er zowiezo complicaties kunnen ontstaan en dat voor of achter de spier hier weinig mee te maken heeft. Het blijft altijd een operatie natuurlijk.. 

Voor de spier is vaak wanneer je van jezelf niet echt grote borsten hebt ik had al een volle c en omdat hij 300 ervoor heeft geplaatst zijn ze binnen 3 maanden extreem gaan hangen en idd ik had een loft en protheses. De prothese had achter de spier gemoeten zodT ze goed vast zaten en dat hadden zijn collega’s ook toegegeven mijn borsten waren van zichzelf te groot om nog meer gewicht erop te zette. Mijn herstel operatie was ook best zwaar ze moesten de uitgescheurde litekens verwijderen en hebben inwendig een versteviging gemaakt dus nu hopen dat ze op hun plek blijven maar ook dit is niet met zekerheid. Feit blijft dr van dr weij heeft niet goed gekeken na mijn borsten en heeft gewoon protheses lopen plaatsen op zijn manier omdT hij niet geloofd in protheses achter de spier of duo plane dat is mij verteld dus. Complicaties kunnen zeker gebeuren maar dit was een domme fout en hij moet ophouden operaties verrichten WT hij niet kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Naj1984:

Voor de spier is vaak wanneer je van jezelf niet echt grote borsten hebt ik had al een volle c en omdat hij 300 ervoor heeft geplaatst zijn ze binnen 3 maanden extreem gaan hangen en idd ik had een loft en protheses. De prothese had achter de spier gemoeten zodT ze goed vast zaten en dat hadden zijn collega’s ook toegegeven mijn borsten waren van zichzelf te groot om nog meer gewicht erop te zette. Mijn herstel operatie was ook best zwaar ze moesten de uitgescheurde litekens verwijderen en hebben inwendig een versteviging gemaakt dus nu hopen dat ze op hun plek blijven maar ook dit is niet met zekerheid. Feit blijft dr van dr weij heeft niet goed gekeken na mijn borsten en heeft gewoon protheses lopen plaatsen op zijn manier omdT hij niet geloofd in protheses achter de spier of duo plane dat is mij verteld dus. Complicaties kunnen zeker gebeuren maar dit was een domme fout en hij moet ophouden operaties verrichten WT hij niet kan. 

@Naj1984 ik dacht dat ik een paar dagen geleden hier toch bij iemand gelezen had dat hij dual plane had geadviseerd bij haar dus hij doet niet alleen voor de spier precies. 

Maar ja daar ben jij niet verder mee geholpen natuurlijk. Hopelijk is alles in orde gekomen bij jou? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com