Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bloemmetje:

Pff ik had dat ook, dacht de tweede dag doe ff me bh uit om me te wassen (mocht hem een uurtje per dag uit) zooo ik dacht dat.ik slecht ging.. voelde me echt flauw, in ene voelde ik de zwaartekracht in mijn boobs.. en zei geef me me bh snel snel ik moet hem weer aan :45:

 

Fijn dat het zo goed en ontspannen is gegaan, dat geeft je toch een beter gevoel! Geniet van je boobies and enjoy.the club :1big_boobs:

hahaha ik herken dit gevoel zo!!

ik heel stoer zo ik doe hem even uit kijk jij dan?

mijn man doe je wel voorzichtig? tuuuuurlijk doe alleen mn bh maar uit hoor

ik trek hem uit, wordt helemaal wit, enige wat ik zeg ik MOET NU LIGGEN!! en ik ben misselijk. ging ik toch bijna out:45:

 

jessi meid het wordt echt met de dag beter! zo rot dat je nu zon last hebt lieverd! hopelijk heb je iemand die goed voor je kan zorgen nu en je kan vertroetelen 

liefs en een dikke beterschaps kus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Jesssi:

Zo daar is ze dan..

Ik wil graag beginnen om jullie allemaal te bedanken voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Ik vind het heel bijzonder hoe je een band kan krijgen met mensen die je niet kent maar wel in dezelfde situatie zitten, hartverwarmend.

 

Nu mijn verslagje maar:

 

De avond voor de operatie was ik vooral erg bezig met het feit dat ik nuchter moet verschijnen om 11:30 uur. Voelde wel gezonde spanning maar niet echt heel erge zenuwen. 

Beetje schoolreis gevoel zeg maar. Mijn zoontje is uit logeren dus ik heb tot 1:00 zitten Netflixen zo dat ik kon uitslapen ,en de ochtend niet zo lang was ;).

Redelijk goed geslapen en stiekem in de ochtend af en toe een heel klein nipje water genomen.

 

Na aankomst in de kliniek nog wat formulieren in moeten vullen en werd ik keurig om 11.30uur opgehaald door de verpleegkundige.

 

Ik kreeg een heel mooi sexy blauwe operatie hempje aan en een badmuts en blauwe slofjes. Onderbroek en sokken mocht ik aanhouden.

En 2 paracetamol met water jeee! 

 

Toen moest ik wel even wachten, het liep helaas uit.

Zelfs melig geworden met mijn vriend we hebben echt gelachen om allerlei flauwe grappen..

Zelfs daarna nog wat gedut.

 

Om 12.30 kwam dr van der Weij aftekenen. Hij dacht dat ik een slaaptablet had gekregen voor de zenuwen omdat ik zo suf was Haha.

Maar ik was gewoon echt ontspannen.

We maakte een koetjes en kalfjes praatje heel relaxt en uiteraard nog even de operatie doorgesproken.

 

Om 13.00uur werd ik opgehaald door de anesthesist en assistent anesthesist. 

Super aardige vrouw en leuke vlotte jongen heel ontspannen lekker gekletst ,grapjes gemaakt en alles een beetje uitgelegd.

Toen kwam de infuusprik waar ik wel een beetje bang voor was omdat ik daar een slechte ervaring mee heb.

Ik kan niet anders zeggen dat het een gemene pijnlijke prik is maar het duurde niet zo lang en hij ging er keurig in een keer in.

 

Toen begon de jongen te vertellen dat ik snel duizelig zou worden in mijn hoofd ,dat het een lekker gevoel zou zijn en dat ik daarna heel snel weg ben dus dat ik aan leuke dingen moest denken.

Even diep inademen in het kapje..

Maar er gebeurde eigenlijk niet zoveel haha dat heb ik weer dacht ik.

Dus ik zei nog voordat jullie gaan snijden ik ben er nog helemaal hoor :4:

Oh dan spuiten we nog wat bij, en toen duurde het nog wel even en ja hoor high Haha heerlijk gevoel en weg..

 

1 sec later hoorde ik vaag een man zeggen het is goed verlopen mevrouw, lekker bijkomen.

En eerlijk is eerlijk ik voelde pijn! 

Nu al dacht ik.. een brandende pijn bij de incisies zeg maar.

Snel spoot de zuster wat extra pijnstilling door het infuus :) 

Ik keek op de klok: 14:20

En weer weg..

Bijkomen ging in etappes van slaap en wakker. En gesjor. Plakkers eraf, bloeddrukband weg, Bh aan. En naar zaal. 

 

Daar kwam manlief, hij moest echt lachen en zei Jezus Jes Haha.

Met de verpleegkundige samen even gespiekt: wauw en poe wat een meloenen zeiden we Haha.

Na twee crackers en een kop thee moest ik plassen. Daarna mocht ik ook meteen eigenlijk naar huis. Het was toen 16.00uur.

 

Eenmaal thuis nog wat beschuit en bouillon genomen en even naar bed.

Om 21.00 werd ik pas weer wakker.

 

De nacht met tussenpozen redelijk geslapen. Half rechtop ging best ok.

Het opstaan is meer een probleem!

Zo stijf en pijnlijk poe.

Vandaag duidelijk veel stijver en spierpijn en mega opgezwollen.

Mijn meisjes zitten zowat tot mijn kin. 

 Sorry voor de dames die nog moeten maar ik voel me vandaag alsof ik door een vrachtwagen ben overreden, heel volbeladen, langzaamrijdend, en heen en weer zeg maar. ;) 

Als ik stil zit voel ik eigenlijk niet zoveel dan is het qua pijn prima te doen. Dus ik doe ook maar zoveel mogelijk niks.

Oh ja en die Bh haat ik nu al trouwens!

 

Tot nu toe red ik het met alleen paracetamol wel aardig,want ik ben niet zo’n pillen slikker. Misschien dat ik vanavond voor de nacht eventjes een ibuprofen erbij neem maar ik denk dat ik het hier wel mee kan redden.

 

Ik zal hier wat foto’s  plaatsen( ook voor want dat durf ik nu helemaal wel)  en later zal ik mijn album bijwerken en regelmatig foto’s bijplaatsen van het herstel.

Ook de blote versie zal volgen maar durf dat kreng nog even niet uit te doen nu.

 

Heeeeeel lang verhaal geworden zeg:blush: 

Ik ga weer even verder niks doen, spreek jullie weer. Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jaaaaa daar zijn je boobies!!

Ben benieuwd hoe ze er straks uit zien. Je hebt in ieder geval een goed gevulde bh. 

 

Pak goed je rust!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

Zo zo, jij bent er vanaf! Het spannendste is achter de rug ;) en nu lekker herstellen daar. 

Ben laatste dagen wat minder op het forum geweest maar heb wel aan je gedacht! De beslissing ermee door te gaan en het aftellen nu nam ineens een enorme hap uit mijn energie level. Misschien omdat de beslissing eindelijk gevallen is, ik weet het niet. 

Voor mij klinkt het nog altijd surrealistisch en als ik jou hoor hoe het voelt denk ik wel "help! Waar ben ik mee bezig?" Maar is ook maar eventjes tot je genezen bent dus hou dat voor ogen. 

Ben je nu blij met de 340cc die je gekozen hebt? Of is het nog moeilijk in te schatten nu met de sport BH? 

Vind die van jou echt wel groot (niet te groot voor jou hoor!) :P dus doet me weer twijfelen over mijn 375cc. 

De eeuwige twijfelaar haha ;) 

Hoi, ja dat snap ik best hoor. Het is ook best veel wat er op je afkomt zo alles bij elkaar.

En de pijn is op zich wel te doen, het beurse en stijve is vervelender eigenlijk.

Eerlijk gezegd kan ik nog niet zeggen of ik blij ben met de maat. Het is zo mega opgezet nu.

En de Bh ga ik vanavond eens voorzichtig los doen en goed kijken.

Op de foto denk ik WoW meloenen dus inderdaad Haha.

Ik weet dus niet of je nou wel of geen cc “verliest” achter de spier maar jij bent fijner gebouwd als ik.

Ik zou denken dat 375 dan best groot is als ik dit zie.

Maar bij iedereen is het anders en ik kan alleen zeggen volg je gevoel.

En kijk nog even verder bij mijn herstel dan heb je beter beeld na de zwelling wellicht?

Hou je taai, en ga anders gewoon nog eens passen? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Iwb:

Hihi! Dat van die vrachtwagen :lol: 

maar ik snap hoe je je voelt... maar, het gaat echt met de dag beter hoor! En ik kan sinds een paar dagen weer fatsoenlijk alleen mn bed uitkomen. 

Dus alles komt goed :) maar voor zover ik het kan zien met de bh aan heb je een hele mooie maat! Probeer er van te genieten, en mocht dat nog niet helemaal lukken, wat ik ook had, ook dat word steeds beter! 

Rustig aan! Xxx

Dank je wel, even doorbijten inderdaad. En meer rusten. Vandaag bijna alleen maar in bed en dat scheelt een stuk.

Maar dat uit bed Omg dat is het ergste Haha oude oma gevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Boobmom:

Ik herken wat je zegt....de beslissing om er mee door te gaan vreet zeker energie....ik wilde dit stiekem al zo lang. Maar durfde nooit de stap te zetten. Nu heb ik in mijn hoofd die beslissing gemaakt en kan niet wachten op mn consult alleen al. Laat staan dat straks duidelijk is voor me wat ze gaan doen...en die operatie-datum er ligt. Ik probeer zoveel mogenlijk info te verzamelen en naar fotos te kijken om te zien wat ik wel en niet wil. Wilde in eerste instantie gewoon miijn oude borsten terug van voor de bevalling....slapheid weg maar gewoon weer de stevigheid terug.....nu denk ik...miss een half cupmaatje meer.....gewoon omdat het kan...en ik dan nog steeds niet over-sized ben. anderzijds bang dat ik me kapot schrik na de operatie....ook omdat je niet meteen reeel beeld hebt van wat het uiteindelijk gaat worden....

 

jullie lezen t dus....er houdt me een hoop bezig met die boobs…..maar ben er wel zeker van dat ik deze stap ga zetten. Ik voel me al jaren niet vrouwelijk genoeg meer als ik intiem ben. draai me weg van mijn vriend als ik zie dat mijn borstjes er niet ok bij liggen...:O . Ik wil me weer vrij voelen.....waarschijnlijk wordt dit een van mijn beste beslissingen ooit!

@Boobmom zelfde gedachtengang hier! Als je weet wat je had en je hebt het niet meer begin je het ook te missen. Had ook altijd B en nu vooral lege B (misschien wel een A) en wil ook gewoon terug wat ik ervoor had maar dan misschien iets gepimpt naar een C of D (inderdaad gewoon ook omdat het kan dan ;) )

Maar zoals je zegt, de onwetenheid hoe het er zal uitzien vreet enorm veel energie en geeft wel veel piekeren dat mij volledig energetisch leeg zuigt. Maar je moet dat een stuk kunnen loslaten want is toch niet 100% te voorspellen. 

Heb hetzelfde als jou gedaan, veel foto's bekeken en vergeleken en zo mijn keuze gemaakt want je ziet toch verschil in stijlen bij de verschillende chirurgen. 

En als je een goeie kiest en je weet hoe je boobs er vroeger uitzagen dan wordt dat gewoon terug een grotere versie. Vrouwen die van niets vertrekken kunnen minder inschatten hoe het er zal uitzien omdat ze de vorm nog nooit gezien hebben en er is natuurlijk een beperking aan je eigen anatomie. 

Voldoende opzoekwerk doen, kiezen, loslaten en vertrouwen is de boodschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kim2018:

Hi! Wat een leuk verslag! Had al de hele ochtend aan je zitten denken. Op mijn werk stiekem af en toe die mail open gedaan op mijn gsm om te zien of je al iets gestuurd had. Ik ben het met je eens: je hebt echt een band met anderen zonder dat je ze eigenlijk kent! Ben blij dat alles goed gegaan is. De pijn is natuurlijk niet leuk, maar zolang alles voor de rest gaat hoe het moet gaan, zal je de pijn wel snel vergeten zijn. Even dooorbijten en paracetamol blijven nemen. Misschien mag je combineren met ibuprofen om het toch nog wat aangenamer te maken?  Of is dit misschien toch niet mogelijk omdat het bloedverdunners zijn? Je foto’s zien er prachtig uit!! Geniet er van en voor nu: spoedig herstel en snel geen pijn meer! Liefs!

Super lief van je! Ja je mag er ibuprofen bij gebruiken maar ik doe het liever zo min mogelijk. Het is uit te houden nu zo.

Misschien vanavond voor het slapen.

En wat je zegt even doorbijten, de wereld vergaat ook niet ;) 

Dank je meis xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi hou ons indd maar op de hoogte!! Zo spannend. Vind het formaat zo in BH er echt heel goed uitzien!

Thanks! Die Bh is idd op de gok. Ik kreeg maat m bij boerhaave dus ik heb nu ook een m genomen. Alleen moest je hier ook abc of def kiezen.

Dat was een gokje. 

Ik zie morgen wel of het een goede gok was :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Wat een leuk, en herkenbaar verslag! Ben heel blij dat het goed met je gaat en dat je je mooie meloenen eindelijk hebt :1bouncingboobs: hahah

rust lekker uit, vooral de eerste 3 dagen gaan het moeilijkst zijn en daarna weer bergop (letterlijk :45:)

Vandaag dag 12 po bij mij, en begin me weer echt mezelf te voelen! 

Ja we zitten vlak achter elkaar! Geeft mij moed om te lezen dat het na dag 3 langzaam beter gaat.

En wat zijn die paar dagen/weken op een mensenleven? :)

Fijn dat jij je weer een beetje jezelf voelt meid! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

@Boobmom zelfde gedachtengang hier! Als je weet wat je had en je hebt het niet meer begin je het ook te missen. Had ook altijd B en nu vooral lege B (misschien wel een A) en wil ook gewoon terug wat ik ervoor had maar dan misschien iets gepimpt naar een C of D (inderdaad gewoon ook omdat het kan dan ;) )

Maar zoals je zegt, de onwetenheid hoe het er zal uitzien vreet enorm veel energie en geeft wel veel piekeren dat mij volledig energetisch leeg zuigt. Maar je moet dat een stuk kunnen loslaten want is toch niet 100% te voorspellen. 

Heb hetzelfde als jou gedaan, veel foto's bekeken en vergeleken en zo mijn keuze gemaakt want je ziet toch verschil in stijlen bij de verschillende chirurgen. 

En als je een goeie kiest en je weet hoe je boobs er vroeger uitzagen dan wordt dat gewoon terug een grotere versie. Vrouwen die van niets vertrekken kunnen minder inschatten hoe het er zal uitzien omdat ze de vorm nog nooit gezien hebben en er is natuurlijk een beperking aan je eigen anatomie. 

Voldoende opzoekwerk doen, kiezen, loslaten en vertrouwen is de boodschap!

Precies Kelly,

 

Ik ben van een kleine C naar een kleine B gegaan..... op zich is de vorm nog steeds mooi....maar ze zijn gewoon leeg als ik lig of op mn zij lig. Heb er alle vertrouwen in dat een goede arts er iets moois van kan maken. Het is alleen even goed voor jezelf bepalen wat je nu wil...want er ziujn natuurlijk toch tal van mogelijkheden. anatomisch....rond...high profile....noem maar op. Belangrijk vind ik dat het goed bij mijn lichaam past en niet iedereen meteen ziet dat ze nep zijn. wil er geen geheim van maken....maar t moet natuurlijk blijven voor me.... 

 

had jij al een operatie datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Wow, dat benne een mooie maat tetten:35: haha

Ik hoop dat je snel hersteld, ergens ben ik heel blij met de herkenbaarheid. Die vrachtwagen had mij ook geschept:wacko:

Ik ben benieuwd daar de rest van de foto's tijdens je herstel. Ik heb niet om te fotograferen de komende 9 dagen:4:

Xxx

 

Haha bedankt! Je laatste zin snap ik alleen niet? :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobmom:

Super om je verslag te lezen Jessi….en wat ik er nu al van kan zien zijn ze heel mooi geworden. Stoer dat je je voorfoto wil delen met ons. Ik zit nog in de beginfase van dit traject....eerste consult over 2,5 week. Maar als ik nu jou voor en na zie....word ik blij en kan ik niet wachten op t consult en hoop stiekem net na kerst geopereerd te kunnen worden..... rust goed en zorg goed voor jezelf....

 

Liefs Boobmom

Aah wat lief dank je! 

Ik ken je gevoelens heel goed, maar het komt echt goed.

Goed laten informeren en je gevoel volgen.

En dit forum is echt fantastisch.

Waar ga je op consult?

Suc6 op je weg naar boobs! 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobmom:

Ik herken wat je zegt....de beslissing om er mee door te gaan vreet zeker energie....ik wilde dit stiekem al zo lang. Maar durfde nooit de stap te zetten. Nu heb ik in mijn hoofd die beslissing gemaakt en kan niet wachten op mn consult alleen al. Laat staan dat straks duidelijk is voor me wat ze gaan doen...en die operatie-datum er ligt. Ik probeer zoveel mogenlijk info te verzamelen en naar fotos te kijken om te zien wat ik wel en niet wil. Wilde in eerste instantie gewoon miijn oude borsten terug van voor de bevalling....slapheid weg maar gewoon weer de stevigheid terug.....nu denk ik...miss een half cupmaatje meer.....gewoon omdat het kan...en ik dan nog steeds niet over-sized ben. anderzijds bang dat ik me kapot schrik na de operatie....ook omdat je niet meteen reeel beeld hebt van wat het uiteindelijk gaat worden....

 

jullie lezen t dus....er houdt me een hoop bezig met die boobs…..maar ben er wel zeker van dat ik deze stap ga zetten. Ik voel me al jaren niet vrouwelijk genoeg meer als ik intiem ben. draai me weg van mijn vriend als ik zie dat mijn borstjes er niet ok bij liggen...:O . Ik wil me weer vrij voelen.....waarschijnlijk wordt dit een van mijn beste beslissingen ooit!

Begrijp je volkomen, in alles wat je schrijft.

En daarom heb ik ook doorgezet, voor MIJZELF en het voelt nu al als een van de beste beslissingen ooit. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

hahaha ik herken dit gevoel zo!!

ik heel stoer zo ik doe hem even uit kijk jij dan?

mijn man doe je wel voorzichtig? tuuuuurlijk doe alleen mn bh maar uit hoor

ik trek hem uit, wordt helemaal wit, enige wat ik zeg ik MOET NU LIGGEN!! en ik ben misselijk. ging ik toch bijna out:45:

 

jessi meid het wordt echt met de dag beter! zo rot dat je nu zon last hebt lieverd! hopelijk heb je iemand die goed voor je kan zorgen nu en je kan vertroetelen 

liefs en een dikke beterschaps kus 

Mijn mannetje zorgt heel

goed voor me, ik zorg dat hij erbij is als ik mijn meisjes laat luchten :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Aah wat lief dank je! 

Ik ken je gevoelens heel goed, maar het komt echt goed.

Goed laten informeren en je gevoel volgen.

En dit forum is echt fantastisch.

Waar ga je op consult?

Suc6 op je weg naar boobs! 

Liefs 

Hoi. Ja super dit forum. Je laat toch aan jezelf sleutelen en dan moet het wel zijn wat je wil. Ik heb een consult bij Velthuis met drs mesters. Zij heeft een gehele reconstructie gedaan bij een ex van mijn vriend. Hij zei dat ze echt goed is. Zeker omdat er bij mij niet meer dan wat volume en evt vergroten nodig is. Hij alle vertrouwen in haar heeft. Dus ik ga kijken of ze goed voelt voor me bij het consult. Zoniet wil ik nog bij een andere arts gaan kijken. Maar lees veel goede reacties over haar op Google. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar en leuk verslag! Wat al eerder gezegd is maar de eerste 3/4 dagen zijn het ergst en vanaf dan gaat alles beter. Ik had de eerste dagen enorm veel spijt van mijn operatie omdat ik best veel pijn en ongemak had. Maar na 5 dagen ging het steeds wat beter, met 14 dagen voelde ik weer bijna als mezelf! En nu.. 21 dagen po vind ik me borsten geweldig en ben ik zo blij dat ik het heb gedaan!! Probeer geen onnodig pijn te lijden en gewoon je pcm op tijd slikken en anders icm ibuprofen! 

Probeer lekker wat te lopen soms zodat je niet zo stijf word. Bij mij hielp brandnetel thee heel erg tegen het vocht en dronk echt liters weg. Veel drinken is sowieso heel goed nu. Neem lekker je rust en doe vooral even lekker niks! 

In po bh zien ze er al heel mooi uit, ben benieuwd hoe ze zonder eruit zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jesssi:

Begrijp je volkomen, in alles wat je schrijft.

En daarom heb ik ook doorgezet, voor MIJZELF en het voelt nu al als een van de beste beslissingen ooit. Liefs 

Inderdaad Jessi….ik doe het vooral voor mezelf. Ik kijk altijd naar vrouwen met mooie borsten. Mijn huidige vriend heeft ervaring met vergroting. Hij vind me toch wel mooi....ook zoals ik nu ben. Maar hij zegt, ik wil dat je gelukkig bent....met jezelf vooral en hij geeft ook aan dat hij weet wat het kan doen met een vrouw...en dat dat zo bijzonder is. Mensen geven een hoop geld uit aan vakanties....maar een paar duizend voor prachtige borsten, twijfelen we over. Dus zijn motto is.....als je dit echt graag wil, dan ga er voor en geniet van die mooie borsten die zo goed bij je zullen passen straks! Jaren wil ik dit al en altijd had ik wel een reden om t niet te doen.....ik had net dat duwtje in de rug nodig. iemand die ervaring heeft wat het met een vrouw doet....dusssss….new boobies i'm on my way to you two :). en weet nu al dat ik dit veel eerder had moeten doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Boobmom:

Precies Kelly,

 

Ik ben van een kleine C naar een kleine B gegaan..... op zich is de vorm nog steeds mooi....maar ze zijn gewoon leeg als ik lig of op mn zij lig. Heb er alle vertrouwen in dat een goede arts er iets moois van kan maken. Het is alleen even goed voor jezelf bepalen wat je nu wil...want er ziujn natuurlijk toch tal van mogelijkheden. anatomisch....rond...high profile....noem maar op. Belangrijk vind ik dat het goed bij mijn lichaam past en niet iedereen meteen ziet dat ze nep zijn. wil er geen geheim van maken....maar t moet natuurlijk blijven voor me.... 

 

had jij al een operatie datum?

@Boobmom Klopt! En schrik er niet van dat je initiële keuze (zowel in chirurg als in soort implantaten) nog kan veranderen! Je mag hier nog zoveel opzoeken als je wil soms wijst een chirurg je op een klein detail dat je eerste keuze helemaal van de weg maait ;) 

Wil trouwens ook zo natuurlijk mogelijk en moesten vrienden ernaar vragen omdat ze een vermoeden hebben ga ik er ook niet om liegen maar wil niet dat het er nep uitziet. Zo van "zou ze nu of niet?" Gewoon omdat ze mij al lang kennen en misschien iets van verschil zien vind ik prima. Al mijn close vrienden weten het ook gewoon. Maar van vreemden zou ik gewoon graag horen "zou ik nooit geraden hebben!" Hehe ;) 

 

Mijn operatiedatum ligt vast: 28 november bij dr. Straten. Alles is telefonisch bevestigd, wacht nu enkel op mijn factuur voor eerste deel te betalen. DAN kan ik echt niet meer terug :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn @Jesssi dat het voorspoedig is verlopen.....

Eindelijk je mooie borsten. Ik vind ze in ieder geval al mooi in je BH! Lijkt me heerlijk om dat eindelijk te zien, ondanks de pijn en ongemakken.

Geniet nu maar lekker van de rust en hopelijk ben je snel weer de oude en kun je echt met je borsten gaan pronken:1big_boobs:wiehoe!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Ja die heb ik vanacht nog besteld :152:wat een rotrand heeft deze zeg.

Ik heb gegokt op m def?

Ja grappig om te vergelijken, zelfde implantaat, arts en voorsituatie ook wel volgens mij.

We contacten liefs 

@Jesssi  ja M cupmaat DEF is prima! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Odys:

Hahaha springen met die tieten lijkt me toch best gek. Ik doe aan Crossfit waarbij touwtje springen  box jumps toch best vaak voorkomen. Straks schieten ze Mn keel in hhahaha

@Odys nee dat is idd niet fijn. Weet nog dat ik in de 4e week op m’n werk een sprintje moest trekken en moest ze gewoon vasthouden, niet te doen. Inmiddels sport ik weer volop en bij hardlopen draag ik 2 sport bh’s over elkaar :45: Alles om m’n nieuwe boobs te koesteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Cristaline1990:

Heel herkenbaar en leuk verslag! Wat al eerder gezegd is maar de eerste 3/4 dagen zijn het ergst en vanaf dan gaat alles beter. Ik had de eerste dagen enorm veel spijt van mijn operatie omdat ik best veel pijn en ongemak had. Maar na 5 dagen ging het steeds wat beter, met 14 dagen voelde ik weer bijna als mezelf! En nu.. 21 dagen po vind ik me borsten geweldig en ben ik zo blij dat ik het heb gedaan!! Probeer geen onnodig pijn te lijden en gewoon je pcm op tijd slikken en anders icm ibuprofen! 

Probeer lekker wat te lopen soms zodat je niet zo stijf word. Bij mij hielp brandnetel thee heel erg tegen het vocht en dronk echt liters weg. Veel drinken is sowieso heel goed nu. Neem lekker je rust en doe vooral even lekker niks! 

In po bh zien ze er al heel mooi uit, ben benieuwd hoe ze zonder eruit zien! 

Dankje! Goede tip van de thee, ga ik proberen want man man Michelin mannetje is er niks bij ;) 

Fijn dat jij zo goed gaat! Wat heb je zelf en mag ik in je album spieken als je hebt? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Alice 0509:

Wat fijn @Jesssi dat het voorspoedig is verlopen.....

Eindelijk je mooie borsten. Ik vind ze in ieder geval al mooi in je BH! Lijkt me heerlijk om dat eindelijk te zien, ondanks de pijn en ongemakken.

Geniet nu maar lekker van de rust en hopelijk ben je snel weer de oude en kun je echt met je borsten gaan pronken:1big_boobs:wiehoe!!!!!!!

Dank je, het zicht van bovenaf is al gelukkig makend! En dat ik een beetje wiebel voel als ik de trap afloop hihi allemaal nieuw! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.