Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
51 minuten geleden zei Blondie.:

Morgen is B-day he ;) Heel erg veel suces gewenst! En wanneer je er aan toe bent lees ik graag mee met een eventueel (ligt immers helemaal aan wat je zelf wilt) operatie en herstel verslag :D Goodluck!! @Jesssi

Lief dank

je! Verslagje volgt zeker! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesssi! 

Ik wens je heel veel succes morgen en prachtige boobies!! Ik denk aan je en zal dat zeker morgen ook doen (ipv mij op mijn werk te concentreren :ph34r::lol:). Ik ben er zeker van dat alles goed zal verlopen en we weten dat we bij vd Weij in de beste handen zijn! Ben benieuwd naar je verslag, maar idd; wanneer jij je er klaar voor voelt en zin in hebt! Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Super lief berichtje, dank je! 

Ik hoop dat ik inderdaad door de gezonde spanning ook niet zo trek heb. En wat je zegt, ik krijg er iets prachtigs voor terug. Dat is het allemaal meer dan waard :) 

Fijn dat het jou is meegevallen.

Hoe gaat het nu? Wanneer ben je zelf geopereerd en hoeveel cc? 

Ben je tevreden? 

Liefs 

 Ik ben 14 september geopereerd, en voel me erg goed nu! Enige waar ik tegenaan loop is in hoeverre ik beperkt ben nu, ik wil veels te veel haha! Ik heb 290cc dual plane gekregen, ben er heel erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jesssi, ik wil je heel veel succes wensen morgen. Ik zal aan je denken. Morgenavond rond deze tijd lig je thuis lekker op je bank met je nieuwe boobs. Je bent in goed handen bij die lieve mensen van Boerhaave. Ik ben heel benieuwd naar je operatie verslag en natuurlijk t resultaat. 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kim2018:

Hey Jesssi! 

Ik wens je heel veel succes morgen en prachtige boobies!! Ik denk aan je en zal dat zeker morgen ook doen (ipv mij op mijn werk te concentreren :ph34r::lol:). Ik ben er zeker van dat alles goed zal verlopen en we weten dat we bij vd Weij in de beste handen zijn! Ben benieuwd naar je verslag, maar idd; wanneer jij je er klaar voor voelt en zin in hebt! Liefs! 

Haha Thanks, ga jij je maar lekker niet op je werk maar op mij focussen hihi ;)  

Dank je voor je berichtje liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KittyCat:

 Ik ben 14 september geopereerd, en voel me erg goed nu! Enige waar ik tegenaan loop is in hoeverre ik beperkt ben nu, ik wil veels te veel haha! Ik heb 290cc dual plane gekregen, ben er heel erg blij mee!

Fijn! Die beperkingen zijn gelukkig tijdelijk, maar snap het wel :) 

geniet ervan en dank je voor je berichtje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Vonnepon:

Hi @Jesssi, ik wil je heel veel succes wensen morgen. Ik zal aan je denken. Morgenavond rond deze tijd lig je thuis lekker op je bank met je nieuwe boobs. Je bent in goed handen bij die lieve mensen van Boerhaave. Ik ben heel benieuwd naar je operatie verslag en natuurlijk t resultaat. 

Liefs

Vonnepon

Super lief dank je! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Yvie:

Jessi, heel veel succes morgen meis! We denken aan je en ben heel benieuwd hoe je het allemaal ervaart en uiteraard naar het resultaat!!

Liefs!

Hartverwarmend al die lieve berichtjes!

Jij ook heel erg bedankt liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi het is bijna zover!!! Super spannend Meis. Moest vandaag al aan je denken. Ik wens je heel veel succes en ben natuurlijk net als de rest benieuwd naar je herstel en het resultaat. Denk aan je! 

Ook al zo lief, dank je liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MCR:

Heeel veeel succes morgen! Komt helemaal goed. Bij van der weij en de mensen van boerhaave ben je in goede handen. Super lieve mensen. En kijk uit naar je verslag ^_^

 

 

Thanks lief van je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.