Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik kom mij even voorstellen.

Mijn (gebruikers)naam is Jesssi en ik ben 37 Jaar.

Al vanaf mijn jeugd ben ik ongelukkig met mijn mini borstjes.

En nu ik een zwangerschap en bv achter de rug heb is het tijd om daar iets aan te doen.

Ik vond het een hele stap maar ik heb zojuist met trillende handjes twee consulten gepland.

Mijn voorkeur gaat uit naar zo natuurlijk mogelijk en na wat speurwerk ben ik bij Dr van der Weij( boerhaave) en Dr Laura Zaal (Velthuis)uitgekomen.

20 en 26 augustus ga ik bij hun op consult.

En ik hoop in de 1e week van oktober mijn “nieuwe meisjes” te krijgen.

Heel spannend!

Ik zou graag jullie ervaring horen met deze artsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis, ik zou je ten sterkste dr. Leo Peter van der Weij afraden. Gezien de rechtzaak die gaat komen kan ik daar niet in detail over uitwijden. Ik heb deze arts gekozen vanwege de positieve reacties mede op dit forum, maar helaas heb ik een heel andere vreselijke ervaring met deze arts. Succes met je keuze....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat ontzettend vervelend voor je.

Kun je wel zeggen of de operatie niet goed is uitgevoerd of dat je complicaties hebt gekregen?

 

Mijn gevoel neigt al meer naar Laura moet ik zeggen..

 

sterkte met alles!

groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ben nieuw hier.

Eindelijk de knoop doorgehakt om mijn lelijke kleine punttietjes te gaan veranderen in mooie borsten hopelijk.

Inmiddels heb ik heel wat afgegoogled en twee consulten gepland.

Bij dr Laura zaal (mijn gevoel zegt de beste)

en dr van der weij(veel goede maar ook wat minder goede berichten)

Maar nu ben ik tijdens het googelen erachter gekomen dat ik tubulaire borsten heb en ik schrik er wel van.

Ik lees er weinig over maar wat ik lees is dat het veel ingrijpender is qua operatie?

Dat alleen een vergroting niet genoeg is en je ook geopereerd wirdt aan je tepelhof?

Iemand van jullie die ervaring heeft/ mij er iets meer over kan vertellen?

groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook tubulaire borsten (ben gister geopereerd). Ik kwam er pas achter toen het me verteld werd tijdens consult. Vond mijn borsten altijd al zo lelijk van vorm en slap maar dacht dat het kwam omdatze zo hingen. 

 

Mijn advies is om een pc te zoeken die hier ervaring mee heeft en ook dit herkend. Dus misschien niet zeggen dat je tubulaire borsten hebt maar kijk of ze er zelf mee komen ;) De ingreep is dan inderdaad vaak wel anders. Ik heb een lift gehad, tepelhof verkleining en uit 1 borst beetje weefsel weggehaald omdat die wat groter was. En protheses. De lift was echt nodig omdat ik dus aan de onderkant weinig weefsel heb wat je vaak ziet bij tubulaire borsten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je bericht!

klinkt idd heftiger dan “gewoon” vergroten..

Is het herstel ook langer?

Ooh en hoe is het gegaan?

Gisteren ook echt.

Waar ben je geweest en hoe hebben ze de protheses geplaatst?

En als het mag zou ik graag een foto zien:-) groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-7-2018 om 10:47 zei Jeka:

Ik had ook tubulaire borsten (ben gister geopereerd). Ik kwam er pas achter toen het me verteld werd tijdens consult. Vond mijn borsten altijd al zo lelijk van vorm en slap maar dacht dat het kwam omdatze zo hingen. 

 

Mijn advies is om een pc te zoeken die hier ervaring mee heeft en ook dit herkend. Dus misschien niet zeggen dat je tubulaire borsten hebt maar kijk of ze er zelf mee komen ;) De ingreep is dan inderdaad vaak wel anders. Ik heb een lift gehad, tepelhof verkleining en uit 1 borst beetje weefsel weggehaald omdat die wat groter was. En protheses. De lift was echt nodig omdat ik dus aan de onderkant weinig weefsel heb wat je vaak ziet bij tubulaire borsten.

 

Dank voor je bericht!

klinkt idd heftiger dan “gewoon” vergroten..

Is het herstel ook langer?

Ooh en hoe is het gegaan?

Gisteren ook echt.

Waar ben je geweest en hoe hebben ze de protheses geplaatst?

En als het mag zou ik graag een foto zien:-) groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo meiden na lang twijfelen en verschillenden adviezen heb ik de knoop doorgehakt..

2 oktober krijg ik nieuwe boobies!

Ik vind het reuze spannend maar heb er ook echt zin in.

 

Eerst ben ik bij Velthuis op consult geweest bij Laura Zaal.

Ik vond haar wat gehaast en zakelijk overkomen en er kwam wel een advies maar eigenlijk zei ze niet waarom precies.

Ze kwam wel proffesioneen over maar ik had geen joehoe gevoel zeg maar.

Haar advies 340 of 395 dual plane anatomisch.

 

Vandaag bij Boerhaeve geweest bij dr van der Weij.

Wat een verschil!

Ik vond hem heel rustig, duidelijk en had ook veel meer vragen aan mijzelf.

Hij gaf hele duidelijke uitleg vooraf en ging daarna heel nauwkeurig meten, tekenen ,voelen en kijken.

Zijn advies was totaal anders:

anatomisch, VOOR de spier en 300 of 330 cc.

De 300 zou het meest natuurlijk zijn zei hij.

Ik was in eerste instantie even van mij apro dat het advies zo verschilde maar ik kan mij beter vinden in de adviezen van hem.

En ook belangrijk, het voelde heel goed en ik had wel een joehoe gevoel.

Over de maat ga ik nog denken en nog eens passen denk ik.

Maar de datum staat vast: 2 oktober it is:-)

En dat is best wel snel!

Kan niet wachten om te gaan shoppen!

Liefs Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@Jesssi

 

Hoi hoi, 

 

ik heb eventjes je topics samengevoegd, en de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Hallo meiden na lang twijfelen en verschillenden adviezen heb ik de knoop doorgehakt..

2 oktober krijg ik nieuwe boobies!

Ik vind het reuze spannend maar heb er ook echt zin in.

 

Eerst ben ik bij Velthuis op consult geweest bij Laura Zaal.

Ik vond haar wat gehaast en zakelijk overkomen en er kwam wel een advies maar eigenlijk zei ze niet waarom precies.

Ze kwam wel proffesioneen over maar ik had geen joehoe gevoel zeg maar.

Haar advies 340 of 395 dual plane anatomisch.

 

Vandaag bij Boerhaeve geweest bij dr van der Weij.

Wat een verschil!

Ik vond hem heel rustig, duidelijk en had ook veel meer vragen aan mijzelf.

Hij gaf hele duidelijke uitleg vooraf en ging daarna heel nauwkeurig meten, tekenen ,voelen en kijken.

Zijn advies was totaal anders:

anatomisch, VOOR de spier en 300 of 330 cc.

De 300 zou het meest natuurlijk zijn zei hij.

Ik was in eerste instantie even van mij apro dat het advies zo verschilde maar ik kan mij beter vinden in de adviezen van hem.

En ook belangrijk, het voelde heel goed en ik had wel een joehoe gevoel.

Over de maat ga ik nog denken en nog eens passen denk ik.

Maar de datum staat vast: 2 oktober it is:-)

En dat is best wel snel!

Kan niet wachten om te gaan shoppen!

Liefs Jesssi

Gefeliciteerd @Jesssi met je datum. Ik weet niet hoe jou bouw is maar ik zou voor de grootste cc gaan. Ik ben zelf ook door vd Weij geopereerd afgelopen mij. Hij adviseerde mij ook 300cc en 340cc zou de max zijn. Ik ben 1.68 en weeg 69 kg. Uiteindelijk voor 340 cc gegaan en ben zo blij dat ik daarvoor gekozen heb. Zou ze niet kleiner gewild hebben. Inmiddels ben ik 3 mnd po en echt superblij met m’n boobs. 

 

Aftellen is begonnen voor jou! Maak je niet ongerust over de operatie, ik persoonlijk vond t een hele fijne ervaring en heb weinig last gehad gedurende mijn herstel. 

 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vonnepon:

Gefeliciteerd @Jesssi met je datum. Ik weet niet hoe jou bouw is maar ik zou voor de grootste cc gaan. Ik ben zelf ook door vd Weij geopereerd afgelopen mij. Hij adviseerde mij ook 300cc en 340cc zou de max zijn. Ik ben 1.68 en weeg 69 kg. Uiteindelijk voor 340 cc gegaan en ben zo blij dat ik daarvoor gekozen heb. Zou ze niet kleiner gewild hebben. Inmiddels ben ik 3 mnd po en echt superblij met m’n boobs. 

 

Aftellen is begonnen voor jou! Maak je niet ongerust over de operatie, ik persoonlijk vond t een hele fijne ervaring en heb weinig last gehad gedurende mijn herstel. 

 

Liefs

Vonnepon

@Vonnepon Mijn afspraak bij Van der Weij ligt ook vast ondertussen :43:ben benieuwd hoeveel cc hij mij gaat adviseren want mijn lichaamsbouw lijkt me wel anders dan die van jou. Ben 1.83m en weeg rond de 64kg dus geen idee wat 340cc op mijn lichaam zou geven. Ben benieuwd naar zijn insteek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Vonnepon:

Gefeliciteerd @Jesssi met je datum. Ik weet niet hoe jou bouw is maar ik zou voor de grootste cc gaan. Ik ben zelf ook door vd Weij geopereerd afgelopen mij. Hij adviseerde mij ook 300cc en 340cc zou de max zijn. Ik ben 1.68 en weeg 69 kg. Uiteindelijk voor 340 cc gegaan en ben zo blij dat ik daarvoor gekozen heb. Zou ze niet kleiner gewild hebben. Inmiddels ben ik 3 mnd po en echt superblij met m’n boobs. 

 

Aftellen is begonnen voor jou! Maak je niet ongerust over de operatie, ik persoonlijk vond t een hele fijne ervaring en heb weinig last gehad gedurende mijn herstel. 

 

Liefs

Vonnepon

Oh super fijn dat je reageerd, wij hebben ook dezelfde bouw denk ik.

Ik ben 1.69 en 62 Kilo.

Zoiezo ga ik nog eens passen en neem jou advies zeker mee!

Zijn ze bij jou ook voor de spier geplaatst en wat was jou voor situatie?

Heb je foto’s die ik kan zien?

Bedankt liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jesssi:

Oh super fijn dat je reageerd, wij hebben ook dezelfde bouw denk ik.

Ik ben 1.69 en 62 Kilo.

Zoiezo ga ik nog eens passen en neem jou advies zeker mee!

Zijn ze bij jou ook voor de spier geplaatst en wat was jou voor situatie?

Heb je foto’s die ik kan zien?

Bedankt liefs

Hi @jesssi, ik heb ze idd voor de spier. Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 3 mnd po. Ik heb je toegevoegd aan mijn album zodat je m’n foto’s kunt zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Vonnepon:

Hi @jesssi, ik heb ze idd voor de spier. Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 3 mnd po. Ik heb je toegevoegd aan mijn album zodat je m’n foto’s kunt zien. 

Super, bedankt alvast ik ga straks even spieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jesssi:

Super, bedankt alvast ik ga straks even spieken.

 

20 minuten geleden zei Vonnepon:

Hi @jesssi, ik heb ze idd voor de spier. Ik kwam van een lege 75A en heb nu 75E en ben 3 mnd po. Ik heb je toegevoegd aan mijn album zodat je m’n foto’s kunt zien. 

Wauw wat gaaf dat je zulke duidelijke foto’s hebt zeg.

Mijn voorsituatie is ook echt gelijk of bijna gelijk aan die van jou.

Grappig on te zien dat ze eerst leken kleiner te worden en daarna weer groter. Deze foto’s ga ik zeker na mijn operatie ook weer bekijken Haha.

Twijfel nu wel over de 340 idd..

Ik ga nog een keer goed passen en overleggen. Wat waa zijn advies toendertijd voor jou? En weet je ook of je met 340 de max had zeg maar.

Ga meteen deze week een pasafspraak maken:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jesssi:

 

Wauw wat gaaf dat je zulke duidelijke foto’s hebt zeg.

Mijn voorsituatie is ook echt gelijk of bijna gelijk aan die van jou.

Grappig on te zien dat ze eerst leken kleiner te worden en daarna weer groter. Deze foto’s ga ik zeker na mijn operatie ook weer bekijken Haha.

Twijfel nu wel over de 340 idd..

Ik ga nog een keer goed passen en overleggen. Wat waa zijn advies toendertijd voor jou? En weet je ook of je met 340 de max had zeg maar.

Ga meteen deze week een pasafspraak maken:-)

@Jesssi vd Weij adviseerde 300cc omdat dat er het meest natuurlijk uit zou zien. En 340cc was de max wat zou passen. Hij zelf heeft een sterke voorkeur naar zo natuurlijk mogelijk. Hij zij over 340cc dat men zich dan zou afvragen of ik m’n borsten had laten doen. Ik persoonlijk vind ze juist heel natuurlijk en zeker niets te groot en ben blij dat ik toch voor die 340cc ben gegaan. In kleding toont t als een volle C vind ik. Ik heb zelf 5 sept m’n volgende controle. Ben benieuwd wat hij er nu zelf van vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Vonnepon:

@Jesssi vd Weij adviseerde 300cc omdat dat er het meest natuurlijk uit zou zien. En 340cc was de max wat zou passen. Hij zelf heeft een sterke voorkeur naar zo natuurlijk mogelijk. Hij zij over 340cc dat men zich dan zou afvragen of ik m’n borsten had laten doen. Ik persoonlijk vind ze juist heel natuurlijk en zeker niets te groot en ben blij dat ik toch voor die 340cc ben gegaan. In kleding toont t als een volle C vind ik. Ik heb zelf 5 sept m’n volgende controle. Ben benieuwd wat hij er nu zelf van vindt.

Precies wat hij tegen mij zei Haha behalve dat ik niet weet of 340 de max is.

Hoe is het herstel gegaan? Wordt vervolgd,super bedankt zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Precies wat hij tegen mij zei Haha behalve dat ik niet weet of 340 de max is.

Hoe is het herstel gegaan? Wordt ve rvolgd,super bedankt zover.

@Jesssimijn herstel was op wat kleine ongemakken na een fluitje van een cent. De eerste week erg gezwollen harde borsten wat ongemakkelijk voelt. En op je rug slapen, dat was   een dingetje want ik ben een echte buikslaper.  Ik heb na 2 dagen een verstelbare rugsteun gekocht en toen ging het beter. Ik ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen. Dat vind ik wel vervelend. Ik kon vrij snel alles weet doen me de beperking dat je armen de eerste 6 weken niet boven je hoofd mogen. Maar je wordt snel heel handig hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2018 om 21:43 zei Kelly_E:

@Vonnepon Mijn afspraak bij Van der Weij ligt ook vast ondertussen :43:ben benieuwd hoeveel cc hij mij gaat adviseren want mijn lichaamsbouw lijkt me wel anders dan die van jou. Ben 1.83m en weeg rond de 64kg dus geen idee wat 340cc op mijn lichaam zou geven. Ben benieuwd naar zijn insteek!

Ik ben ook 1.82 en 64 kg en met 270cc dual plane anatomische nu 70D. Ik ben 11 wk PO. Ook Boerhaave maar andere arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vonnepon:

@Jesssimijn herstel was op wat kleine ongemakken na een fluitje van een cent. De eerste week erg gezwollen harde borsten wat ongemakkelijk voelt. En op je rug slapen, dat was   een dingetje want ik ben een echte buikslaper.  Ik heb na 2 dagen een verstelbare rugsteun gekocht en toen ging het beter. Ik ben nu 3 mnd po en kan nog steeds niet op m’n buik slapen. Dat vind ik wel vervelend. Ik kon vrij snel alles weet doen me de beperking dat je armen de eerste 6 weken niet boven je hoofd mogen. Maar je wordt snel heel handig hahaha. 

Fijn om te horen, hopelijk zeg ik straks ook: het was een fluitje van een cent:-)

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr van dr weij plaats meestal voor de spier daar was het bij mij fout gegaan en moest na 8 maanden een spoed operatie ondergaan bij zijn collega’s dus ik raad hem sws af en zeker wanneer er Een combinatie operatie moet worden gedaan want door hem ben ik nog steeds miet te vreden over me borsten ondanks de herstel operatie! Dr van dr weij doet in mijn ogen alleen wat hij wilt en luisterd niet want had hij na mij geluisterd na mijn wensen dan had hij geweten dat hij mijn borsten niet aan kon en mij beter doorgestuurd na artsen die wat meer ervaring hadden maar helaas liep hij te experimenteren op mij en loop ik rond met borsten wat niet mooi is. Ik raad hem bij iedereen af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Naj1984:

Dr van dr weij plaats meestal voor de spier daar was het bij mij fout gegaan en moest na 8 maanden een spoed operatie ondergaan bij zijn collega’s dus ik raad hem sws af en zeker wanneer er Een combinatie operatie moet worden gedaan want door hem ben ik nog steeds miet te vreden over me borsten ondanks de herstel operatie! Dr van dr weij doet in mijn ogen alleen wat hij wilt en luisterd niet want had hij na mij geluisterd na mijn wensen dan had hij geweten dat hij mijn borsten niet aan kon en mij beter doorgestuurd na artsen die wat meer ervaring hadden maar helaas liep hij te experimenteren op mij en loop ik rond met borsten wat niet mooi is. Ik raad hem bij iedereen af! 

Wat vervelend voor je!! Ik heb idd iets gelezen dat van der Weij niet uitblinkt in combi operaties maar wel in alleen vergroten.

Kun je iets specifieker zijn wat er gebeurd is en wat er mis is gegaan bij je?

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.