Ga naar inhoud

Hoeveel keer terug op controle na BV?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik heb gisteren mijn eerste consultatie ingepland en als alles me bevalt leg ik mijn operatie direct vast. 

Wat ik me nu wel afvraag is hoeveel keer moet je na de operatie terug naar de dokter voor check up, eventueel draadjes laten verwijderen, standaard controle,...

Ik woon namelijk in België en wil me in Nederland laten opereren maar het is niet bij de deur dus ik moet wat uitrekenen hoeveel verlofdagen ik nog nodig heb na de operatie voor deze zaken. Kunnen jullie me wat informeren hoeveel keer jullie terug moesten? Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi !

Ik ben 20 augustus geopereerd en heb 2 afspraken meegekregen. 1 voor in de eerste week van september (hechtingen en controle) en 1 afspraak midden november (nacontrole).

Maar de 1e afspraak valt nog in je herstel. Zou er niet vanuit gaan dat ja dan alweer vollop aan het werk bent eerlijk gezegt :38:

Groetjes en succes met alle voorbereidingen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei $ANDRA:

Hoihoi !

Ik ben 20 augustus geopereerd en heb 2 afspraken meegekregen. 1 voor in de eerste week van september (hechtingen en controle) en 1 afspraak midden november (nacontrole).

Maar de 1e afspraak valt nog in je herstel. Zou er niet vanuit gaan dat ja dan alweer vollop aan het werk bent eerlijk gezegt :38:

Groetjes en succes met alle voorbereidingen !!

@$ANDRA klopt, ga zowiezo 2 weken vrij nemen en misschien nog Een paar dagen erbij. Maar moet je de dag erna ook nog langs? Dit heb ik precies hier en daar gelezen. Zal misschien ook afhangen hoe de operatie gebeurd is en of je drains hebt of niet?

Want als dit zo is voorzie ik beter een overnachting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb protheses gekregen die met 3 weken ingekapseld zouden zijn ipv 6 weken, maar dan nog hou ik liever zelf een soort veiligheidsmarge aan door zowiezo 6 weken niet boven mn macht te tillen. Werk in een winkel en die vult zichzelf natuurlijk niet, maar ik ga mn werkzaamheden zeker aanpassen de eerste tijd. Daar zijn mn dames me te kostbaar voor hoor..

 

Ikzelf moest me om 10:45  melden bij de kliniek en werd dik een uur later de OK ingeholpen. Kwam rond kwart voor 2 weer bij en zat/lag rond half 4 weer in de auto. Geen drains of andere bijzaken.. Volgens mij is een overnachting in de kliniek zelfs een uitzondering bij een "gewone borstvergrotende operatie".. Maar dat kan ik mis hebben hoor ?! 

 

Zowiezo heb je vlak na je operatie nog allerlei stoffen in je lichaam die een reis (denk ik) dragelijker maken dan wanneer je die reis de dag erna maakt. Dan is de narcose uitgewerkt en ik voelde me stukken bewuster van alle ongemakken dan vlak na de operatie..

 

Ze hebben mij daags na de operatie nog wel gebeld hoe het ging en of ik vragen had..Had er serieus ook niet aan moeten denken om daags na de operatie die kant weer op te moeten hoor.. 

 

Waarom heb je ervoor gekozen om je in Nederland te laten opereren als ik vragen mag ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@$ANDRA Ja denk dat een beetje hobbelen in de auto inderdaad beter is als je nog wat verdoofd bent :P. Ik lees dat het dus allemaal heel vlot verlopen is bij jou. Wel goed om te horen dat ze je wel opgevolgd hebben per telefoon en dat zo'n operatie toch allemaal heel professioneel en snel verloopt tegenwoordig.

Ik overweeg mijn borstvergroting in Nederland te laten doen omdat ik al heel veel informatie opgezocht heb hier op het forum en telkens bij een bepaalde chirurg uitkwam van wat ik nu echt als resultaat voor ogen heb (door foto's van andere meiden en verslagen te lezen, naar verschillende websites met voor-en na foto's te gaan kijken,.. ). Want je ziet op de duur wel een bepaalde stijl bij elke chirurg vind ik en wat mijn voorkeuren zijn zijn daarom niet hetzelfde als bij andere vrouwen dus dit gaat volgens mij echt wel ook om persoonlijke voorkeur.

Het is voor mij wel een 3tal uur rijden naar Nederland dus niet bij de deur, vandaar ook mijn vraag want ik zal aangewezen zijn op mijn vriend (toch voor het terug naar huis komen en voor de eerste consultatie na de operatie) maar dat heb ik er best voor over. Je laat een borstvergroting immers niet elke maand doen natuurlijk. ;)

Heb me trouwens al geïnformeerd en bij mij zou ook zonder drains dan zijn dus dat is wel een opluchting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.