Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel


Maike2013

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

 

Ook ik wil me even voorstellen! De afgelopen weken heb ik me heel veel verdiept in het hele gebeuren borstvergroting.

Na het één en ander gelezen te hebben en de voor en nadelen bekeken van siliconen, ben ik eraan uit dat het de monobloc hydrogels gaan worden.

Maar er zijn maar weinig artsen die er veel mee werken.

 

Zelf heb ik nu na ongeveer twintig jaar eindelijk de keuze gemaakt om de stap te zetten; al sinds mijn 16e was ik niet tevreden en kon ik bijna geen leuke bh aan, ook door verschillende borsten.

De huisarts zei toen wacht maar tot je kinderen hebt gehad dan kunnen ze nog groter worden.

Dit was tijdens de zwangerschap en met de borstvoeding maar daarna toch echt niet!:o het zijn nu theezakjes...

 

Zelf dacht ik  misschien nog aan een optie voor een vergoeding maar dat zou maar voor mijn ene borst gelden.

Eventuele ervaringen daarmee zijn ook welkom.

Het is nu links A en rechts AA tot plat...

 

Geen idee in welke richting ik moet denken voor de maat; ik ben 1.73 en weeg 62 kilo. Ik ben van boven best slank.

 

Ik zou graag willen weten wie er ook de monobloc heeft en welke arts en kliniek ze zijn geweest. Komende woensdag ga ik naar Dr. Visser in Venlo.

En voor het verschil en advies wil ik ook nog naar Dr. Nio gaan.

 

Ik wacht met smart op jullie reacties!

Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maike,

 

Ik had ook al op je gereageerd in mijn eigen topic. Maar ik zie nu jouw topic dus reageer hier ook even. Ik ben dus bij Dr. Nio geweest via OLVG-West in Amsterdam (de operatie vond plaats in het Parkkliniek). Ik ben van 75A naar 75E (kan nog veranderen, ik ben pas 12 dagen po) gegaan met 480cc. Ik ben 1.78 en ik weeg 66 kg. Ik zal regelmatig een update en foto's plaatsen vanr mijn herstel. Ik zal je ook blijven volgen. Heel veel succes morgen bij Dr. Visser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maike,

 

Ik heb afgelopen december de hydrogels gekregen bij dr nio in het park. Met 370 cc ben ik maar een mooie 75E gegaan. Ik heb ze dual plane gekregen. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. Ik vind ze erg mooi geworden en voel me geweldig met mijn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.