Ga naar inhoud

Hoe snel hersteld voor vakantie? +voor/na fotos


vuurzonnetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie
5 hours ago, Peanut82 said:

@vuurzonnetje Sorry van alle off topic berichten!

 @Peanut82 @Kelly_E haha ik lees gewoon mee xD 

 

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei vuurzonnetje:

 @Peanut82 @Kelly_E haha ik lees gewoon mee xD 

 

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

 

@vuurzonnetje ik ken er alles van :P Mijn dag gaat ongeveer als volgt:

"Ok ik ben eruit, dit ga ik kiezen"... "Oooh ik ga zoveel mooier zijn in bepaalde kledij"... "maar wat als ze te groot zijn?!"... "of wat als ik ze te klein vind?!" ... "ik kan nog terug, mijn operatie ligt nog niet vast"... "doe niet zo belachelijk, je weet dat je dit eigenlijk echt wel wil!".... "ik ga een koffietje drinken met mijn collega om mijn gedachten even te verzetten"...  *Kelly leest wat op het forum en leest enthousiaste operatieverslagen* ... "Ik kan haast niet wachten!!"... "ja maar ik kan misschien niet meer op mijn buik slapen en dat doe ik zoooooo graag!"... "laat ik toch voor die pc gaan in plaats van die andere"..  "Kelly stop met piekeren en luister wat de twee chirurgen je deze week zullen adviseren"...

en ga zo maar door en ga zo maar door!!! Hahahhahah :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2018 om 23:40 zei Isabeau-12:

 

Ik krijg ook voor de spier geplaatst. Ik word 24ste geopereerd. Wel leuk dat we elkaar dan allemaal kunnen volgen! 

Inderdaad! En mijn datum is nu naar voren geschoven, ik word nu de 25e geopereerd! Erg spannend zo snel al!! Hoe zit het bij jou met de spanning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Peanut82:

@fitgirlkim Zou ik ook mee mogen kijken in je album? Hoe gaat het sporten? Heb je rustig aan krachttraining gedaan? Heb je het idee dat je heel erg bent terug gevallen qua lijf en kracht in die 6 weken? Ik zie er zo ontzettend tegen op om 6 weken niet te sporten 

Heb ik dus ook! Train 5 a 6 dagen per week, dus ga het zo ontzettend missen straks en ben ook bang dat ik weer opnieuw moet beginnen na die 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje vrijdag!!!! Oehlala.. spannend :)) ik zal je ook even volgen :)

 

Ik ben zoooo blij om te lezen dat jullie dit soort gedachten ook hebben. Ik begin me soms dan af te vragen of ik het echt zo graag wil.. maar als ik vervolgens weer met Mn handen voor Mn tieten voor Mn vriend sta en hij me vraagt waarom ik dat doe (aangezien hij ze al 9jaar ziet) denk ik dat het echt tijd word om het te doen. Ik vind ze zooo lelijk geworden. Maar goed waarschijnlijk zal het indd tot de dag van de operatie zo zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje ik ken er alles van :P Mijn dag gaat ongeveer als volgt:

"Ok ik ben eruit, dit ga ik kiezen"... "Oooh ik ga zoveel mooier zijn in bepaalde kledij"... "maar wat als ze te groot zijn?!"... "of wat als ik ze te klein vind?!" ... "ik kan nog terug, mijn operatie ligt nog niet vast"... "doe niet zo belachelijk, je weet dat je dit eigenlijk echt wel wil!".... "ik ga een koffietje drinken met mijn collega om mijn gedachten even te verzetten"...  *Kelly leest wat op het forum en leest enthousiaste operatieverslagen* ... "Ik kan haast niet wachten!!"... "ja maar ik kan misschien niet meer op mijn buik slapen en dat doe ik zoooooo graag!"... "laat ik toch voor die pc gaan in plaats van die andere"..  "Kelly stop met piekeren en luister wat de twee chirurgen je deze week zullen adviseren"...

en ga zo maar door en ga zo maar door!!! Hahahhahah :rolleyes:

Hahahah @Kelly_E je had het niet beter kunnen verwoorden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

@vuurzonnetje ik ken er alles van :P Mijn dag gaat ongeveer als volgt:

"Ok ik ben eruit, dit ga ik kiezen"... "Oooh ik ga zoveel mooier zijn in bepaalde kledij"... "maar wat als ze te groot zijn?!"... "of wat als ik ze te klein vind?!" ... "ik kan nog terug, mijn operatie ligt nog niet vast"... "doe niet zo belachelijk, je weet dat je dit eigenlijk echt wel wil!".... "ik ga een koffietje drinken met mijn collega om mijn gedachten even te verzetten"...  *Kelly leest wat op het forum en leest enthousiaste operatieverslagen* ... "Ik kan haast niet wachten!!"... "ja maar ik kan misschien niet meer op mijn buik slapen en dat doe ik zoooooo graag!"... "laat ik toch voor die pc gaan in plaats van die andere"..  "Kelly stop met piekeren en luister wat de twee chirurgen je deze week zullen adviseren"...

en ga zo maar door en ga zo maar door!!! Hahahhahah :rolleyes:

Dus dit Haha heerlijk herkenbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Odys said:

@vuurzonnetje vrijdag!!!! Oehlala.. spannend :)) ik zal je ook even volgen :)

 

Ik ben zoooo blij om te lezen dat jullie dit soort gedachten ook hebben. Ik begin me soms dan af te vragen of ik het echt zo graag wil.. maar als ik vervolgens weer met Mn handen voor Mn tieten voor Mn vriend sta en hij me vraagt waarom ik dat doe (aangezien hij ze al 9jaar ziet) denk ik dat het echt tijd word om het te doen. Ik vind ze zooo lelijk geworden. Maar goed waarschijnlijk zal het indd tot de dag van de operatie zo zijn. 

Ja echt! Het blijft gewoon door je hoofd spoken totdat je het gedaan hebt, maar eenmaal gedaan kan je niet terug haha en hopelijk wil je dat ook niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.