Ga naar inhoud

Hoe snel hersteld voor vakantie? +voor/na fotos


vuurzonnetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Stephh90:

Ben wel benieuwd hoe snel het herstel is bij dames die het voor de spier hebben!

Mijn pc zei dat je veel sneller herstelt bent, maar goed zou wel graag ervaringen horen :) ik kan wss 2 weken thuis blijven. 

Ik ben over twee weken aan de beurt dan kan ik het vertellen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Stephh90 said:

Ben wel benieuwd hoe snel het herstel is bij dames die het voor de spier hebben!

Mijn pc zei dat je veel sneller herstelt bent, maar goed zou wel graag ervaringen horen :) ik kan wss 2 weken thuis blijven. 

@Stephh90 Mijn bv staat as vrijdag gepland dus ik zal je laten weten hoe het gaat! Ben zelf ook echt ontzettend benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/25/2018 at 9:47 PM, fitgirlkim said:

Ik ben nu 3 weken po en een vakantie lijkt me heerlijk. Zal er voor mij niet inzitten helaas :P

 

ik weet niet of je lekker op je buik zal kunnen zonnen, dat is iets waar je rekening mee moet houden. En je littekens wellicht niet alleen insmeren maar ook afplakken onder je bikini? Gewoon voor de zekerheid? Met 6 weken po mag je bij de meeste klinieken al een gewone bh dragen dus ik denk dat als je een goede beugel bikini koopt je even ver bent als met een beugel bh. Maar correct me if i’m wrong.. of het er al heel natuurlijk en mooi uitziet weet ik niet haha. Mijn profielfoto is in bikini 19 dagen po. Zoals je ziet nog erg hoog. Maarja wellicht dat dat over 3 weken weer anders is. 

 

Maar weet wel dat ieders herstel anders gaat...

 

heel veel succes en plezier alvast op je consult! Ik ben 1 dag na jouw consult 6 weken po, dus dan kan ik wel een beeld schetsen over hoe het eruit ziet bij mij na 6 weken en of ik ermee op vakantie zou ‘kunnen’ :54:

Hoi @fitgirlkim! Ben nu ontzettend benieuwd hoe je boobies zitten op 6 weken po, hoe je je voelt en of je nu een vakantie aan zou kunnen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @fitgirlkim! Ben nu ontzettend benieuwd hoe je boobies zitten op 6 weken po, hoe je je voelt en of je nu een vakantie aan zou kunnen! 

Hoi hoi! Alles gaat goed met mij, had me geen vlotter en fijner herstel kunnen wensen. Vandaag 6 weken en 1 dag po. Ben alweer aan het sporten en kan eigenlijk alles weer. Slapen op mijn zij zonder sportbh gaat ook prima en ze worden ook al soepel. Ik zou heel graag op vakantie willen! Gister even in de voortuin liggen zonnen. Maar je mag zelf oordelen goor, heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82

Jaa bijna! Soms overvalt de angst me wel dat het straks niet mooi is ofzo.. je weet niet 100% wat je koopt natuurlijk.. hebben jullie dat ook wel eens?

 

ik heb nog helemaal geen foto’s.

ik ben voor Mn operatie nog een passessie en zal dan even foto’s maken. Baal daar namelijk nu ook wel van. Heb geen idee meer hoe het eruit zag. Twijfel ook nog tussen 385/425. (Als ik me niet vergis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.