Ga naar inhoud

Hoe snel hersteld voor vakantie? +voor/na fotos


vuurzonnetje

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi ik vind de 395 er erg goed uitzien op de foto’s. Ben benieuwd wat van der Weij adviseert. Bij mij adviseerde hij 380 of anders werd het al 425. Hij gaf aan dat er geen tussenmaat was dus vroeg me eigenlijk af waar dit aan ligt. Zie hier toch dames met 390 of 400 CC. 

Ligt misschien aan het merk?

En rond heeft andere maten dan anatomisch.

Bij mij gaat het om anatomische implantaten van mentor die ik heb gepast.

Ik kan je later vertellen welke maat van der Weij adviseerd:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Jesssi:

Ligt misschien aan het merk?

En rond heeft andere maten dan anatomisch.

Bij mij gaat het om anatomische implantaten van mentor die ik heb gepast.

Ik kan je later vertellen welke maat van der Weij adviseerd:-)

 
@Jesssi jaa, ben heel benieuwd. :)) hoe was het? Ben je al tot een besluit gekomen? (Misschien beetje snel) en kon je evt eerder geopereerd worden? 
 
Bij mij zou het ook gaan om anatomische implantaten van mentor voor de spier. Heb nu gekozen voor 380cc maar twijfel dus toch, mede doordat je ook veel leest dat het groter had gemogen of men uiteindelijk blij is dat ze voor groter zijn gegaan. Vroeger had ik vrij grote borsten waar helaas na maanden van borstvoeding weinig van over is. Mijn moeder gaf aan dat mijn borsten eerst groter waren dan met de 380cc maar in kleding vond ik het er goed uitzien. Blijft lastig, ook omdat je het natuurlijk wil houden (al waren mijn borsten vroeger wellicht ook niet geheel in verhouding met de rest van mijn lijf - 1.60/58kg)
 
15 okt staat mijn operatie gepland :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou verwarring alom, hij adviseerde iets totaal anders dan Velthuis haha

300 of 340 maar voorkeur was 300 en dan voor de spier.

Dit is qua herstel een heel ander verhaal.

Het is een hele aardige man die zo veel rust en proffesioneliteit uitstraalt dat ik denk ik voor hem ga.

Als ik de consulten vergelijk was hij veel geduldiger en heeft ook veel nauwkeuriger gemeten.

Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar de datum staat op 2 okt mocht ik de knoop doorhakken:-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

 

 

 

2 uur geleden zei Odys:
 
@Jesssi jaa, ben heel benieuwd. :)) hoe was het? Ben je al tot een besluit gekomen? (Misschien beetje snel) en kon je evt eerder geopereerd worden? 
 
Bij mij zou het ook gaan om anatomische implantaten van mentor voor de spier. Heb nu gekozen voor 380cc maar twijfel dus toch, mede doordat je ook veel leest dat het groter had gemogen of men uiteindelijk blij is dat ze voor groter zijn gegaan. Vroeger had ik vrij grote borsten waar helaas na maanden van borstvoeding weinig van over is. Mijn moeder gaf aan dat mijn borsten eerst groter waren dan met de 380cc maar in kleding vond ik het er goed uitzien. Blijft lastig, ook omdat je het natuurlijk wil houden (al waren mijn borsten vroeger wellicht ook niet geheel in verhouding met de rest van mijn lijf - 1.60/58kg)
 
15 okt staat mijn operatie gepland :)

Nou verwarring alom, hij adviseerde iets totaal anders dan Velthuis haha

300 of 340 maar voorkeur was 300 en dan voor de spier.

Dit is qua herstel een heel ander verhaal.

Het is een hele aardige man die zo veel rust en proffesioneliteit uitstraalt dat ik denk ik voor hem ga.

Als ik de consulten vergelijk was hij veel geduldiger en heeft ook veel nauwkeuriger gemeten.

Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar de datum staat op 2 okt mocht ik de knoop doorhakken:-) 


 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Jesssi said:

Nou verwarring alom, hij adviseerde iets totaal anders dan Velthuis haha

300 of 340 maar voorkeur was 300 en dan voor de spier.

Dit is qua herstel een heel ander verhaal.

Het is een hele aardige man die zo veel rust en proffesioneliteit uitstraalt dat ik denk ik voor hem ga.

Als ik de consulten vergelijk was hij veel geduldiger en heeft ook veel nauwkeuriger gemeten.

Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar de datum staat op 2 okt mocht ik de knoop doorhakken:-) 

 Zo dat is inderdaad wel echt een verschil! Waar ga je uiteindelijk voor? 300 of 340?

Voor de spier gaat het herstel wat gemakkelijker of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei vuurzonnetje:

 Zo dat is inderdaad wel echt een verschil! Waar ga je uiteindelijk voor? 300 of 340?

Voor de spier gaat het herstel wat gemakkelijker of niet?

Hoi hoi, ik ga ervoor! 2 oktober ga ik mijn nieuwe boobies krijgen!! Kan niet wachten!

De maat kan ik nog even over denken en nog eens passen. Dat moet ik uiterlijk 2 weken voor de operatie doorgeven.

En het herstel is echt veel sneller en minder pijnlijk idd.

Zo fijn dat het zo kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi oehhhh spannend!!! Dan ben ik heeel benieuwd naar je ervaringen aangezien ik twee weken later ga! Wel apart he dat je zo een verschillend advies kan krijgen. Maar denk dat het goed is je gevoel te volgen. De rust en ervaring bij van der weij vond ik heel prettig! 

 

Ik ben bij Bergman en Boerhaave geweest. Beide gaven aan voor de spier. Bergman adviseerde 340/370. Boerhaave 380/425.. 

 

laat je me weten wat je uiteindelijk qua formaat gaat kiezen? :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

 Zo dat is inderdaad wel echt een verschil! Waar ga je uiteindelijk voor? 300 of 340?

Voor de spier gaat het herstel wat gemakkelijker of niet?

@vuurzonnetje IPC schijnt het herstel van voor de spier een stuk sneller te gaan en geven ze aan dat de borsten meer meebewegen. Ook heb ik me laten vertellen dat je bij intensief sporten minder last heb als je de implantaat voor de spier heb laten plaatsen. Maar dat moeten we dus allemaal nog gaan beleven.. :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi oehhhh spannend!!! Dan ben ik heeel benieuwd naar je ervaringen aangezien ik twee weken later ga! Wel apart he dat je zo een verschillend advies kan krijgen. Maar denk dat het goed is je gevoel te volgen. De rust en ervaring bij van der weij vond ik heel prettig! 

 

Ik ben bij Bergman en Boerhaave geweest. Beide gaven aan voor de spier. Bergman adviseerde 340/370. Boerhaave 380/425.. 

 

laat je me weten wat je uiteindelijk qua formaat gaat kiezen? :))

Ja dan gaan we gelijk op, leuk!

Ja die maten Pff ik ga gewoon nog een keer passen.

En van der Weij gaf mij idd een heel

goed gevoel, aftellen is begonnen.

Als ik heb besloten laat ik het weten, jij ook? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jesssi:

Ja dan gaan we gelijk op, leuk!

Ja die maten Pff ik ga gewoon nog een keer passen.

En van der Weij gaf mij idd een heel

goed gevoel, aftellen is begonnen.

Als ik heb besloten laat ik het weten, jij ook? Groetjes 

@Jesssi zeker aftellen :)) en ik laat het je weten. Ik zal denk ik echter pas gaan passen als jij al bijna geopereerd wordt, maar goed geen probleem! 

 

weet jij of iemand anders toevallig ook nog of de grootte anders oogt als je het implantaat achter/voor de spier laat plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi zeker aftellen :)) en ik laat het je weten. Ik zal denk ik echter pas gaan passen als jij al bijna geopereerd wordt, maar goed geen probleem! 

 

weet jij of iemand anders toevallig ook nog of de grootte anders oogt als je het implantaat achter/voor de spier laat plaatsen?

Nee dat niet.

Wel zei hij dat het resultaat ietsje kleiner oogt dan de passessie.

En als ze achter de spier gaan “groeien” ze nog iets als de spier is hersteld en gaat ontspannen werd mij bij Velthuis verteld.

Maar ik vraag mij wel af of er in het algemeen verschil is in grootte voor of achter de spier inderdaad. 

Dat is een goeie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi Misschien kunnen we over hoe de maat uitvalt meer vinden in een ander topic. Ga ik eens even naar zoeken.. 

 

Valt het kleiner uit dan de passessie? Uhmm.. dan moet ik nog beter nadenken over de maat haha.. wilde het namelijk niet kleiner aangezien ik dan dus alsnog kleiner borsten heb dan in mijn jongere jaren ;)

 

Ga jij midden sept dan nogmaals voor een pas sessie? :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi Misschien kunnen we over hoe de maat uitvalt meer vinden in een ander topic. Ga ik eens even naar zoeken.. 

 

Valt het kleiner uit dan de passessie? Uhmm.. dan moet ik nog beter nadenken over de maat haha.. wilde het namelijk niet kleiner aangezien ik dan dus alsnog kleiner borsten heb dan in mijn jongere jaren ;)

 

Ga jij midden sept dan nogmaals voor een pas sessie? :))

In mijn geval wel iets ja. Maar misschien verschilt het inderdaad hoe het geplaatst wordt.

Als je iets vind hoor ik het graag!

Ja ik ga deze week even bellen wanneer het kan.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Jesssi said:

Hoi hoi, ik ga ervoor! 2 oktober ga ik mijn nieuwe boobies krijgen!! Kan niet wachten!

De maat kan ik nog even over denken en nog eens passen. Dat moet ik uiterlijk 2 weken voor de operatie doorgeven.

En het herstel is echt veel sneller en minder pijnlijk idd.

Zo fijn dat het zo kan!

 @JesssiOoo wat geweldig! Voel helemaal met je mee haha! Heb mijn consult 10 dagen eerder kunnen plannen (6 sept) nu en ben er helemaal euforisch over :D misschien kan ik dan toch ook eerder de operatie ondergaan en er weer toppie uitzien voor mn vakantie. :D ben zoooo ontzettend benieuwd naar de passessies en wat de pc zegt dat ik er nu al niet van kan slapen xD vind het toch wel ook eng dat het ineens zo dichtbij komt. Ook last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei vuurzonnetje:

 @JesssiOoo wat geweldig! Voel helemaal met je mee haha! Heb mijn consult 10 dagen eerder kunnen plannen (6 sept) nu en ben er helemaal euforisch over :D misschien kan ik dan toch ook eerder de operatie ondergaan en er weer toppie uitzien voor mn vakantie. :D ben zoooo ontzettend benieuwd naar de passessies en wat de pc zegt dat ik er nu al niet van kan slapen xD vind het toch wel ook eng dat het ineens zo dichtbij komt. Ook last van? 

Ja super spannend, ben er dag en nacht mee bezig inderdaad!

Het gekke is dat ik er (nu nog) helemaal

niet tegen op zie maar gewoon super zin in heb.

Dit komt denk ik mede omdat ik nu weet dat het voor de spier

gaat.

Ga nog wel extra passen binnenkort.

 

Wat super fijn dat je eerder kunt, je kan ook een optie nemen op een operatie datum he.

Wist je dat? Dat had ik ook gedaan vandaar dat ik 2 okt ga!

Ik ben benieuwd naar je advies. Spaaaannnnuuund;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2018 om 00:19 zei vuurzonnetje:

Hoi,

 

zoals velen hier heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om een BV te laten doen en van mn zielige 75A af te komen. Ik heb al een consult staan bij dr van der weij van boerhaave en zal rond begin oktober hopelijk de operatie uitvoeren. Ik hoop op 340cc. 

 

Nu ga ik begin november op vakantie (ong 6 weken na de BV) en wil ik natuurlijk shinen in mn bikini. Alleen vraag ik me af of dit dan zo verstandig is. Is 6 weken voldoende om je bikini weer aan te doen? 

Ik wil heel graag de BV zo snel mogelijk en eigenlijk niet wachten tot na mijn vakantie. Wat is jullie ervaring? 

 

Ik ben ook erg benieuwd naar voor en na fotos van anderen, dus mocht je het met me willen delen graag! 

Hoi hoi, 

 

Ik ben deze zomer ook gaan reizen toen ik 6/7 weken daarvoor geopereerd was. Ik denk dat het per persoon verschilt maar bij mij kon het makkelijk! Ik had na 1.5 week helemaal geen pijn meer en herstel ging super goed. Gewoon je littekens goed insmeren met factor 50, iedere keer wanneer je de zon in gaat. Enige wat bij mij wel zo was dat bikini’s nog helemaal niet mooi zaten.. maar dat is niet heel gek, nu na 3 maanden staat alles 100 keer mooier. Moet vast goedkomen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Jesssi said:

Ja super spannend, ben er dag en nacht mee bezig inderdaad!

Het gekke is dat ik er (nu nog) helemaal

niet tegen op zie maar gewoon super zin in heb.

Dit komt denk ik mede omdat ik nu weet dat het voor de spier

gaat.

Ga nog wel extra passen binnenkort.

 

Wat super fijn dat je eerder kunt, je kan ook een optie nemen op een operatie datum he.

Wist je dat? Dat had ik ook gedaan vandaar dat ik 2 okt ga!

Ik ben benieuwd naar je advies. Spaaaannnnuuund;-)

@Jesssi  ik heb inderdaad gevraagd om een optie operatiedatum, maar ze vertelde me dat ze dat niet meer deden ivm mensen die dan toch niet komen opdagen op het consult waardoor het schema in de war loopt. Pas als ik het consult heb gehad kan ik een operatiedatum kiezen helaas. Gelukkig is dat nu volgende week al :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, PsychR said:

Hoi hoi, 

 

Ik ben deze zomer ook gaan reizen toen ik 6/7 weken daarvoor geopereerd was. Ik denk dat het per persoon verschilt maar bij mij kon het makkelijk! Ik had na 1.5 week helemaal geen pijn meer en herstel ging super goed. Gewoon je littekens goed insmeren met factor 50, iedere keer wanneer je de zon in gaat. Enige wat bij mij wel zo was dat bikini’s nog helemaal niet mooi zaten.. maar dat is niet heel gek, nu na 3 maanden staat alles 100 keer mooier. Moet vast goedkomen! X

@PsychR bedankt voor de info! Stelt me toch weer gerust om dit allemaal te horen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi  ik heb inderdaad gevraagd om een optie operatiedatum, maar ze vertelde me dat ze dat niet meer deden ivm mensen die dan toch niet komen opdagen op het consult waardoor het schema in de war loopt. Pas als ik het consult heb gehad kan ik een operatiedatum kiezen helaas. Gelukkig is dat nu volgende week al :D 

@vuurzonnetje ik dacht al zoiets want daar hebben ze bij mij ook niets van gezegd (ook zelf vergeten vragen eigenlijk. Vond het telefoontje op zich al zo spannend hahaha!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje ik dacht al zoiets want daar hebben ze bij mij ook niets van gezegd (ook zelf vergeten vragen eigenlijk. Vond het telefoontje op zich al zo spannend hahaha!)

 

Hahahah ik herinner me mn eerste telefoontje ook nog xD zat in mezelf te giechelen en helemaal te denken “kan niet geloven dat ik het gewoon doe” 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi  ik heb inderdaad gevraagd om een optie operatiedatum, maar ze vertelde me dat ze dat niet meer deden ivm mensen die dan toch niet komen opdagen op het consult waardoor het schema in de war loopt. Pas als ik het consult heb gehad kan ik een operatiedatum kiezen helaas. Gelukkig is dat nu volgende week al :D 

Ok dan had ik mazzel:-) Joehoe! Ben erg benieuwd. Have fun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/27/2018 at 3:24 PM, PsychR said:

Hoi hoi, 

 

Ik ben deze zomer ook gaan reizen toen ik 6/7 weken daarvoor geopereerd was. Ik denk dat het per persoon verschilt maar bij mij kon het makkelijk! Ik had na 1.5 week helemaal geen pijn meer en herstel ging super goed. Gewoon je littekens goed insmeren met factor 50, iedere keer wanneer je de zon in gaat. Enige wat bij mij wel zo was dat bikini’s nog helemaal niet mooi zaten.. maar dat is niet heel gek, nu na 3 maanden staat alles 100 keer mooier. Moet vast goedkomen! X

 

@PsychR @Vonnepon @fitgirlkim Hoihoi, ik had eigenlijk nog een vraag met betrekking tot herstel in het begin. Ik zal ongeveer een week thuisblijven en daarna weer gaan werken. Ik doe geen zwaar werk, het is meer heen en weer lopen en op kantoor zitten, dus een week thuisblijven leek me prima te doen. Nu is mijn man wel in de ochtend en avond thuis, maar ben ik overdag wel alleen. Ik lees verhalen dat mensen niet zonder hulp op konden staan, en nu voel ik er niets voor om de bank niet eens af te kunnen voor de wc xD Is het haalbaar om alleen te zijn overdag of hebben jullie toch echt continu iemand bij je gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei vuurzonnetje:

 

@PsychR @Vonnepon @fitgirlkim Hoihoi, ik had eigenlijk nog een vraag met betrekking tot herstel in het begin. Ik zal ongeveer een week thuisblijven en daarna weer gaan werken. Ik doe geen zwaar werk, het is meer heen en weer lopen en op kantoor zitten, dus een week thuisblijven leek me prima te doen. Nu is mijn man wel in de ochtend en avond thuis, maar ben ik overdag wel alleen. Ik lees verhalen dat mensen niet zonder hulp op konden staan, en nu voel ik er niets voor om de bank niet eens af te kunnen voor de wc xD Is het haalbaar om alleen te zijn overdag of hebben jullie toch echt continu iemand bij je gehad? 

@vuurzonnetje ik had de eerste 3 dagen m’n man overdag thuis en daarna moest hij voor 2 weken weg

voor werk en was ik alleen. De eerste keer douchen heeft hij me geholpen (dat was 24 uur na de operatie) en eindelijk kon ik vanaf de 2e dag alles zelf maar wel op een slakkentempo. Dus wel zelf naar de wc, douchen maar dan wel zittend in bad, broodje smeren. Omdat ik wist dat hij 2 weken weg zou zijn had ik allemaal maaltijden gekookt en ingevroren zodat ik dat alleen hoefde op te warmen. En alles wat ik nodig had stond op grijp hoogte. Ik was dus wel goed voorbereid. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze voor de spier heb dus dat zal wel schelen hoe je je kunt bewegen. Kan me voorstellen wanneer je dp hebt dat je dan wat moeizamer kan bewegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei vuurzonnetje:

 

@PsychR @Vonnepon @fitgirlkim Hoihoi, ik had eigenlijk nog een vraag met betrekking tot herstel in het begin. Ik zal ongeveer een week thuisblijven en daarna weer gaan werken. Ik doe geen zwaar werk, het is meer heen en weer lopen en op kantoor zitten, dus een week thuisblijven leek me prima te doen. Nu is mijn man wel in de ochtend en avond thuis, maar ben ik overdag wel alleen. Ik lees verhalen dat mensen niet zonder hulp op konden staan, en nu voel ik er niets voor om de bank niet eens af te kunnen voor de wc xD Is het haalbaar om alleen te zijn overdag of hebben jullie toch echt continu iemand bij je gehad? 

Hoi!

 

Bij mij zitten ze achter de spier en was vanaf dag 1 alleen thuis. Mijn man kon niet langer verlof nemen aangezien de operatie net na onze vakantie was gepland. Heb dus ook alles zelf moeten doen met een 3-jarige die rondliep. Nu moet ik wel zeggen dat hij redelijk zelfstandig was. Hij kon zelf, drinken, naar toilet gaan...

Dat was even moeilijk maar het ging wel. Om uit de zetel te komen, kan je jezelf desnoods uit de zetel op je poep laten zakken en dan je benen gebruiken om op te staan. (Beetje belachelijk, maar wel minder pijn);) Ik sleepte ook overal een krukje mee naartoe om iets uit kasten ed te pakken.

 

Na een week ongeveer, ben ik weer gaan werken. De hele dag rechtstaan en armen gebruiken, maar hield ze wel naast mn lichaam en tilde geen zware dingen.

De eerste dagen zijn het zwaarst maar als je op tijd pijnstillers neemt, goed te doen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.