Ga naar inhoud

Voor de 3e keer onder t mes inkapseling


Marieke87

Aanbevolen berichten

Nou daar gaan we weer ik was zo blij dat ik in 2016 een borstvergroting had ik was helemaal gelukkig met het resultaat.

Maar na een tijdje ging mijn rechterborst hoger zitten en inkapselen.

In Juli 2017 opnieuw mijn rechterborst kapselvorming verwijderd en er moest een nieuw implantaat erin.

 

Ik had toen aangegeven dat mijn linkerborst ook hard aan voelde en ik die niet vertrouwde maar daar werd op gezegd dat die helemaal prima was. Wat ik toch nog steeds in twijfel trok maarja ik was geen arts.

En ja hoor nu 2018 was ook links niet in orde de pocket was te klein waardoor het impantaat dus ook te strak zat en hoger. Ik ben Nu afgelopen week opnieuw geopereerd aan de linkse borst weer een nieuwe impantaat erin.

Maar het resultaat vrees ik voor mijn linkerborst is net gedaan maar die hangt nu al lager als mijn goede rechterborst. Kan dit zwelling zijn of is de ongelijkheid nu al te zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.