Ga naar inhoud

Even voorstellen


Doubletwins

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Lenny, 35 jaar en moeder van 3 kids. Mn hele leven hoop ik al m’n borsten vanzelf gingen groeien. Helaas is het altijd maar weinig geweest. 

Al vanaf dat ik een jaar of 18 was droom ik van mooie ronde borsten. Het is er nooit van gekomen maar nu wil ik het echt gaan doorzetten.

Ben me al een poosje aan het oriënteren en kom elke keer weer terug bij Faceland dr. Fresow. Lees daar zoveel goede berichten over. Maar echt veel foto’s heb ik nog niet kunnen vinden. 

Ik krijg ook twijfel door de prijs als het duurder beter is heb ik dat er wel voor over maar als het voor die prijs ook goed kan.......

Hopelijk kan ik door rondneuzen hier op het forum een goede keuze maken.

 

Groetjes Lenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het, super dat je dit voor jezelf wilt gaan doen! Ik lees even mee want mijn oog is ook op faceland gevallen. Ik hoorde dat de prijs er ook mee te maken heeft omdat ze verder geen verplichte controleafspraak en luxe poespas hebben daar. Mocht je een controleafspraak alsnog willen kan je die extra inplannen na 6 weken. Ik kan op de site echter niet vinden of ze ook anatomische (druppelvormige)  protheses zetten. Ik vind op internet allemaal ervaringen met ronde protheses. Jij een voorkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.