Ga naar inhoud

Doorverwijzing naar echo in ZH, en nu?


smallboobsbigdreams_

Aanbevolen berichten

Op 21-8-2018 om 20:17 zei Jo-c:

Hey hey... ik zit bij het zilverenkruis. De plastisch chirurg stuurde de aanvraag van mij op maandagmiddag en op dinsdagochtend half 8 kreeg ik de goed keuring dus zo ontzettend snel.

Hij stuurde bij de aanvraag de uitslag van de echo dat was bij mij o.6cm en 0.9cm geloof ik. En het was belangrijk dat er geen borstplooi is. Als je wil kan ik je toevoegen bij mijn foto album dan kun je me voorsituatie zien (nu durf ik dat... dat had ik een maand eerder niet gedaan ;) )

Misschien kun je jezelf een klein beetje vergelijken. 

Xxxx

Hi, wellicht een gekke vraag maar zou je mij misschien ook kunnen/willen toevoegen aan je album? 

Ik denk dat ik ook in aanmerking kom voor een vergoeding, maar ik weet het niet zeker omdat ik ook geen vergelijkingsmateriaal heb..

 

☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fairysoap:

Hi, wellicht een gekke vraag maar zou je mij misschien ook kunnen/willen toevoegen aan je album? 

Ik denk dat ik ook in aanmerking kom voor een vergoeding, maar ik weet het niet zeker omdat ik ook geen vergelijkingsmateriaal heb..

 

☺️

Ik voeg je toe! 

Succes en ga voor je duimen! 

Mocht je vragen hebben... brandt los ;)

Liefs jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.