Ga naar inhoud

500 / 600cc of groter?!


Aanbevolen berichten

@Kramp

 

Niet vervelend bedoeld meis.

 

Ik heb 500cc bij dg laten zetten zonder duidelijk lift advies. En heb nu een double bubble.

 

Ik weet niet of ik daar nog zou gaan als ik dit had geweten. Hoewel ik goed behandeld ben en word door mn pc, hoor ik steeds meer rare verhalen...

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
22 minuten geleden zei Kramp:

Jeetje! Daar schrik ik wel van welke consulente had jij? En welke pc? Heb je een foto hoe. 't geworden is? 

Tja... Diana zelf. En Grabietz als pc.

 

Heb in mn verslag een uitgebreide update gezet.

 

Ik zal je aan beide albums toevoegen meis ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mama01:

Hey @kramp,

 

nee heb geen foto’s, helaas, voor mij is het ook een wissel! 

 

Ik zou gewoon bellen meis, het is veel lastiger als je straks niet tevreden bent! 

Dankjewel! Toch maar gebeld, kan volgende week dinsdag terecht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Kramp:

Dankjewel meid! Ik heb ook Diana gehad en die zei dat 500 cc of groter kon kleiner absoluut niet. Was dat bij jou ook zo? Wat had je gedaan als je nu de keuze had? 

Dat zei ze tegen mij ook. Maar had misschien wel beter geweest. Dan had ik de bubble misschien niet gehad. Loopt allemaal langs elkaar daar. Ik begin me nu pas aan hun werkwijze te ergeren.

 

Ik zou geen 2e x gaan nee :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kramp:

Ik denk dat ik het wel het liefst wel wat groter zou willen haha 

Maar dan ben ik weer zo'n muts die niet durft te bellen om nog een keer te passen. Welke hoeveelheid heb je zelf? 

Voorheen 75aa

 

Nu 75d met 345 cc protheses

Misschien 75c of b geworden. Want draag nu holle tenten. Recht was sowieso al ietsjes kleiner dan links. Ook voor de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jolene:

Dat zei ze tegen mij ook. Maar had misschien wel beter geweest. Dan had ik de bubble misschien niet gehad. Loopt allemaal langs elkaar daar. Ik begin me nu pas aan hun werkwijze te ergeren.

 

Ik zou geen 2e x gaan nee :24:

Wat zou jij mij nu adviseren dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2018 om 11:48 zei Jolene:

@Kramp

 

Niet vervelend bedoeld meis.

 

Ik heb 500cc bij dg laten zetten zonder duidelijk lift advies. En heb nu een double bubble.

 

Ik weet niet of ik daar nog zou gaan als ik dit had geweten. Hoewel ik goed behandeld ben en word door mn pc, hoor ik steeds meer rare verhalen...

 

Liefs

Hallo vrouw!

 

ik heb een beetje meegelezen. Ik zou heel graag jou foto’s mogen zien mag dat?

 

ik wordt de 26e geopereerd heb nu voor motiva full 450 gekozen maar twijfel toch tussen de 500cc. Ik heb een lege b cup denk ik en dat moet opgevuld worden. Ben bang dat 450 net te klein is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei halootjes:

Hallo vrouw!

 

ik heb een beetje meegelezen. Ik zou heel graag jou foto’s mogen zien mag dat?

 

ik wordt de 26e geopereerd heb nu voor motiva full 450 gekozen maar twijfel toch tussen de 500cc. Ik heb een lege b cup denk ik en dat moet opgevuld worden. Ben bang dat 450 net te klein is.

 

xx

Ja zeker mag dat.

 

Ik zal je toevoegen bij beide albums:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jolene:

Ja zeker mag dat.

 

Ik zal je toevoegen bij beide albums:7:

Morning!

 

super lief dank je. Ik vindt 500cc bij jou een mooie grote. Waar kwam jij vandaan? Ik zie geen foto’s van before namelijk. Nu ga ik dus nog meer twijfelen omdat ik 500 bij jou mooi vindt Hahah. Voor nu heb ik de 450cc motiva full gekozen ben 1,63 en 60 kilo.. moeilijkeee keuzes haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei halootjes:

Morning!

 

super lief dank je. Ik vindt 500cc bij jou een mooie grote. Waar kwam jij vandaan? Ik zie geen foto’s van before namelijk. Nu ga ik dus nog meer twijfelen omdat ik 500 bij jou mooi vindt Hahah. Voor nu heb ik de 450cc motiva full gekozen ben 1,63 en 60 kilo.. moeilijkeee keuzes haha.

 

Ik heb je ook aan mn andere album toegevoegd:D

 

Ik 1.68 en 61kg^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei ShirleyS:

Volgens mij is er ooit een keer 1200 gezet bij haar in de praktijk maar dat zijn echt P* tiete en worden gebruikt in 'vak...

 

Ligt  er maar net aan welke pc er werkt. De een kan dat wel, de ander niet 

 

@Kramp de grootste mentor prothese volgens de catalogus is 800 cc. Maar die is high profile. 

590 cc is het grootst bij de extra high profile (zover ik weet gebruiken ze daar alleen mentor)

 

xxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee lieve meiden! Zit zo in dubio morgen gesprek met arts maar is die 600cc nou mooi of zal ik toch groter doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.