Ga naar inhoud

500 / 600cc of groter?!


Aanbevolen berichten

Ik heb gepast bij dg 500cc minder kan niet zonder lift is 500cc oké of vinden jullie groter? Twijfel zo! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee eigenlijk niet 

Eerste 3 dagen waren het ergste, flink spierpijn en vooral het omhoog komen was ruk 

.aar om voorbeeld te geven, de stuwing na mn 2e zwangerschap deed in mn borsten zelf meer pijn als dit. Het staat wel strak en die bh is super irritant dan maar alles is me ontzettend mee gevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me heel strikt aan het nuchter zijn gehouden, ruim 8 uur er voor wat gegeten en alleen soms heel klein slokje water in de aanloop er naartoe 

Was niet eens heel goed uitgerust, want dan slecht geslapen en ben nog even mn bijrijdpaard gaan rijden in de ochtend voordat ik dat moest gaan missen. Maar Was wel heel erg ontspannen en eigenlijk niet nerveus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 12 uur nuchter en 8 uur droog blijven. Geen idee of dat het was maar heb geen misselijkheid gehad. Water kan als je ziek bent ook verkeerd vallen. 

 

En dam wat een mooie ballen. Zou het zo willen hebben. Dacht eerder dan 3 en 400 al heel wat was. Maar 6 en 700 kan ook zo maar best mooi zijn en niet te groot. 

 

Zelf zou ik nog 1 of 2 stapjes groter passen. Dit past mooi  bij je lijf en gaat erin op. Als je wat afsteken zoekt kan dat best. Wat wil je zelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mama01:

Hey @Kramp

 

Ik zou adviseren, bij twijfel altijd groter:ph34r:

succes met het nemen van je beslissing! 

 

Nog even wachten en dan heb ik mijn wissel:43:

 

@Joanne1987 ze zijn mooi! 

Bedankt voor je reactie! :54:

Ahhh wat spannend!! Wanneer? En hoeveel gaat erin?  

Ik durf niet zo goed weer te bellen om te passen had al gebeld voor een andere arts straks vinden ze mij een zeur :103:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Joanne1987:

Ik heb me heel strikt aan het nuchter zijn gehouden, ruim 8 uur er voor wat gegeten en alleen soms heel klein slokje water in de aanloop er naartoe 

Was niet eens heel goed uitgerust, want dan slecht geslapen en ben nog even mn bijrijdpaard gaan rijden in de ochtend voordat ik dat moest gaan missen. Maar Was wel heel erg ontspannen en eigenlijk niet nerveus 

Super bedankt! Heb je na de narcose wel iets gegeten? Hoevaak heb jij gepast voor de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Monstrea:

Ik zou 12 uur nuchter en 8 uur droog blijven. Geen idee of dat het was maar heb geen misselijkheid gehad. Water kan als je ziek bent ook verkeerd vallen. 

 

En dam wat een mooie ballen. Zou het zo willen hebben. Dacht eerder dan 3 en 400 al heel wat was. Maar 6 en 700 kan ook zo maar best mooi zijn en niet te groot. 

 

Zelf zou ik nog 1 of 2 stapjes groter passen. Dit past mooi  bij je lijf en gaat erin op. Als je wat afsteken zoekt kan dat best. Wat wil je zelf? 

Ik denk dat ik het wel het liefst wel wat groter zou willen haha 

Maar dan ben ik weer zo'n muts die niet durft te bellen om nog een keer te passen. Welke hoeveelheid heb je zelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Kramp:

Super bedankt! Heb je na de narcose wel iets gegeten? Hoevaak heb jij gepast voor de maat? 

Toen ik wakker werd kreeg ik meteen lekker een water ijsje en daarna nog een cracker met kaas. Toen ik 's avonds laat (werd pas om 18.45 wakker, late operatie) thuis kwam lekker pizza besteld :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat 16.30 op de anesthesist te wachten, duurde even ivm drukte. Toen moest ik wachten totdat de OK schoon was en toen lag ik eindelijk op de OK konden ze mn protheses niet ineens vinden.... dus denk dat Ik pas tegen 17.30 onder zeil ging, kon klok niet lezen had mn bril niet op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Mama01:

Hey @Kramp

 

wat kan jou het schelen Meis, gewoon Bellen! Je doet het niet elke dag en je betaald er flink voor,moet het wel zijn wat je graag wilt! 

 

Ik ga 22 aug voor een wissel, 700 cc:43:begint te korten nu! 

 

Al reactie gehad?

Ja denk je niet dat ze me dan lastig vinden? Ik heb pas 1 okt een afspraak bij pc en dan moet ik gelijk beslissen omdat er operatie kort erna is en de pc geen consult meer heeft. Wauw spannend!! Heb je een foto van 't passen bij 700cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Joanne1987:

Ik zat 16.30 op de anesthesist te wachten, duurde even ivm drukte. Toen moest ik wachten totdat de OK schoon was en toen lag ik eindelijk op de OK konden ze mn protheses niet ineens vinden.... dus denk dat Ik pas tegen 17.30 onder zeil ging, kon klok niet lezen had mn bril niet op 

Jeetje killing!!!! Was je snel thuis zeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.