Recommended Posts

Ik heb gepast bij dg 500cc minder kan niet zonder lift is 500cc oké of vinden jullie groter? Twijfel zo! 

IMG-20180802-WA0035.jpg

IMG-20180802-WA0040~2.jpg

Heb je toevallig een foto voor mij? Ik twijfel of 500 niet te klein is 

Oh wauw!! Vind 't helemaal niet super groot ogen. Bij wie ben je geholpen? 

Nee het is echt puur alleen flink opgevuld 

Ik ben door dokter Roosenburg geholpen via Diana Gabriels 

Ja maar echt heel erg mooi :wub:

Ik ben ook bij dg en de operatie staat gepland voor dr peters. Heb je je erg beroerd gevoeld na de operatie?  Omdat er flink wat cc in zit

Nee eigenlijk niet 

Eerste 3 dagen waren het ergste, flink spierpijn en vooral het omhoog komen was ruk 

.aar om voorbeeld te geven, de stuwing na mn 2e zwangerschap deed in mn borsten zelf meer pijn als dit. Het staat wel strak en die bh is super irritant dan maar alles is me ontzettend mee gevallen

Dat is echt super fijn om te horen! Ben je ook niet misselijk geweest ofzo? Nu twijfel ik helemaal over meer vind ze zo mooi

Haha bedankt 

Ik was erg bang misselijk te zijn, in verleden nog al eens narcose ziek geweest, maar nu helemaal nergens last van!

Hoop dat ik ook nergens last van heb! Tips? 

Ik heb me heel strikt aan het nuchter zijn gehouden, ruim 8 uur er voor wat gegeten en alleen soms heel klein slokje water in de aanloop er naartoe 

Was niet eens heel goed uitgerust, want dan slecht geslapen en ben nog even mn bijrijdpaard gaan rijden in de ochtend voordat ik dat moest gaan missen. Maar Was wel heel erg ontspannen en eigenlijk niet nerveus 

Hey @Kramp

Ik zou adviseren, bij twijfel altijd groter:ph34r:

succes met het nemen van je beslissing! 

Nog even wachten en dan heb ik mijn wissel:43:

@Joanne1987 ze zijn mooi! 

Ik zou 12 uur nuchter en 8 uur droog blijven. Geen idee of dat het was maar heb geen misselijkheid gehad. Water kan als je ziek bent ook verkeerd vallen. 

En dam wat een mooie ballen. Zou het zo willen hebben. Dacht eerder dan 3 en 400 al heel wat was. Maar 6 en 700 kan ook zo maar best mooi zijn en niet te groot. 

Zelf zou ik nog 1 of 2 stapjes groter passen. Dit past mooi  bij je lijf en gaat erin op. Als je wat afsteken zoekt kan dat best. Wat wil je zelf?