Ga naar inhoud

Afspraak met Nio


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben desie 26 jaar en ben 12 weken geleden bevallen van een zoontje.
Omdat ik nooit grote borsten heb gehad en er na mijn bevalling helemaal niets van over is, wil ik graag een borstvergroting. Ik heb mij op deze site aangemeld omdat ik me wil verdiepen in de verschillende klinieken/ziekenhuizen waar borstvergrotingen gedaan worden.

Ik heb veel gehoord over diana gabriels, accz en slaz.

Groetjes,
Desie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloem89!

ik ga naar dr. nio , alleen dan naar parkkliniek. :D

ik heb veel informatie opgezocht en over Dr. De Meyere , en Dr. Nio zijn heel veel goede dingen , en nog niks verkeerds over kunnen lezen! Wat ik vaak lees over die 2 is dat ze gouden handjes hebben haha :43:

Over Diana Gabriels weet ik het heel eerlijk gezegd niet , het enige wat ik weet is dat je bij haar op consult gaat maar zij jou niet opereert.. dus dat zou me al niet echt trekken maar dit weet ik niet zeker!

Er zal hier vast wel iemand reageren die dit beter weet dan mij :)

in ieder geval succes met je zoektocht!

x dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat Dubbelrug zegt, sluit ik me volledig bij aan :) Dr. de Meyere in Gent en Dr. Nio in het SLAZ of de parkkliniek, zijn echt de pc's met de gouden handjes gebleken, hier op het forum

Verder vind ik het ook echt niet handig als je eerste consult bij een consulente is.. zoals bij Diana Gabriels en bij ACCZ het geval is.. Ik vind dat je altijd geinformeerd moet worden door de pc, en liever dat je maar 1 keer hoeft te gaan, dan dat je twee keer moet rijden, toch? Daarbij moet je eigenlijk altijd een consult gehad hebben met de chirurg. Dat is wettelijk zo geregeld in Nederland.. Helaas als je er zelf niet om vraagt, komt het wel eens bij klinieken voor dat je de pc pas vlak voor de operatie ontmoet (zoals kan gebeuren bij Beaucare in Belgie bijvoorbeeld)

Heel veel succes met zoeken! En heb jouw topics even samengevoegd, hoef je geen twee topics bij te houden....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Bloem,

Als ik jou was en je wil meer info over hen zou ik lekker bij alle 3 op consult gaan.. Ervaar hoe ze zijn en wat voor gevoel ze je geven.. Bij degene waar jij je het meest op je gemak voelt en waar jij het meest vertrouwen in hebt kun je dan voor kiezen.

Je kunt veel info ver de chirurgen vinden hier op het forum, maar uiteindelijk moet je dat zelf ervaren.. Je noemt al namen waarvan veel positieve ervaringen over zijn en nu gaat het nog om jouw eigen gevoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hallo meiden,

 

Ik ben een trotse mama van twee kids en heb volgende week een afspraak staan bij dokter nio in het olvg. 

Ik heb altijd een a/kleine b cup gehad en hierover vaak onzeker geweest. Aangezien ik nu geen kindjes meer wil heb ik de stap gezet. Ik ga voor een borstvergroting!!

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met hem. Ik ben zo bang dat ik er niet aan kan wennen of ze te groot gaat vinden... doodeng!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar daarnaast ben ik ook nog bang voor complicaties en reacties uit mijn omgeving, dit laatste is vrij belachelijk Maja zo ben ik nou eenmaal

ik heb 17 sep consult kliniek Veldhoven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bloem89:

Hallo meiden,

 

Ik ben een trotse mama van twee kids en heb volgende week een afspraak staan bij dokter nio in het olvg. 

Ik heb altijd een a/kleine b cup gehad en hierover vaak onzeker geweest. Aangezien ik nu geen kindjes meer wil heb ik de stap gezet. Ik ga voor een borstvergroting!!

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met hem. Ik ben zo bang dat ik er niet aan kan wennen of ze te groot gaat vinden... doodeng!! 

 

Welkom

Wij zijn mijn dochter en ik ook door Dr.Nio geopereerd een heel kundig arts :35: Je gaat op consult in het OLVG wordt je daar ook geopereerd (ik vraag dit omdat ik een tijdje terug hier las dat daar geen operatie kamers beschikt baar waren)en daarom moesten uitwijken naar Rotterdam.

Neem anders voorbeeld foto's mee op consult;) en succes volgende week.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ank:

 

Welkom

Wij zijn mijn dochter en ik ook door Dr.Nio geopereerd een heel kundig arts :35: Je gaat op consult in het OLVG wordt je daar ook geopereerd (ik vraag dit omdat ik een tijdje terug hier las dat daar geen operatie kamers beschikt baar waren)en daarom moesten uitwijken naar Rotterdam.

Neem anders voorbeeld foto's mee op consult;) en succes volgende week.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank

 

wat leuk samen met je dochted! Ben je tevreden?

 

Als ik een beetje kijk denk ik dat ik rond de 350cc wil maar als ik foto’s op google vind is toch al snel heel groot!! Ik wil ze zo natuurlijk mogelijk.

ik begrwep dat er een personeels tekort is dus dat olvg de onverzekerde zorg daar niet meer doet. 

Consult is wel olvg vraag me nu dus af of de type prothese en kosten nu in de parkkliniek hetzelfde zijn als in het olvg vanwege het moeten overstappen daarheen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mona:

Herkenbaar daarnaast ben ik ook nog bang voor complicaties en reacties uit mijn omgeving, dit laatste is vrij belachelijk Maja zo ben ik nou eenmaal

ik heb 17 sep consult kliniek Veldhoven 

@Mona ik heb dat ook hoor! Werk met allemaal mannen en dan denk ik kom ik opeens met grote boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog de illusie dat ik het alleen aan mijn gezin hoef te vertellen of ja die weten het natuurlijk al, de rest van de wereld liever niet.... maar of dat wel werkt?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mona:

Ik heb nog de illusie dat ik het alleen aan mijn gezin hoef te vertellen of ja die weten het natuurlijk al, de rest van de wereld liever niet.... maar of dat wel werkt?..

Nee dat werkt vaak niet :D ik ben heel open over mijn bv en de reacties zijn juist heel positief. Ik denk juist omdat ik er open over ben en heel duidelijk aangeef dat ik er psychisch mee zat. Ik heb trouwens 370 cc hydrogel gekregen van dr nio. Geen silliconen waardoor ik nu echt lekker en relaxed in mijn vel zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kijk maar dat is dus wel een verschil, ik heb nu ook geen psychische klachten. Ik vind ze leeg en niet meer zo mooi als vroeger maar ja da's logisch ik kan dat wel Relativeren tis alleen dat ik ze mooier vind vol echt gewoon luxe dus en daar schaam ik me dan wel voor. Veel mensen met ongezonde borsten in mijn omgeving. Zij hebben geen begrip en dat snap ik ook wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mona! Je doet de borstvergroting toch ook voor jezelf, voel je vooral niet verplicht om dat aan heel je omgeving te vertellen. Ik ben daar ook heel slecht in en heb het ook alleen aan mijn familie en een paar vrienden verteld. Ik werk in de scheepvaart wereld, ook veel mannen maar ik loop niet met m'n nieuwe boobies te koop dus niemand die daar wat over zegt ^_^ (draag ook nog de sport Bh dus om te zeggen dat het mega opvalt.. Hihi) heb het op het werk alleen aan mijn naaste collega verteld. Omdat ik nog niet alles kan, voor de rest schreeuw ik het niet van de daken, als ze er naar vragen vertel ik natuurlijk wel gewoon alles! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 06:37 zei bloem89:

@Ank

 

wat leuk samen met je dochted! Ben je tevreden?

 

Als ik een beetje kijk denk ik dat ik rond de 350cc wil maar als ik foto’s op google vind is toch al snel heel groot!! Ik wil ze zo natuurlijk mogelijk.

ik begrwep dat er een personeels tekort is dus dat olvg de onverzekerde zorg daar niet meer doet. 

Consult is wel olvg vraag me nu dus af of de type prothese en kosten nu in de parkkliniek hetzelfde zijn als in het olvg vanwege het moeten overstappen daarheen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei bloem89:

 

@bloem89

 

Het heeft natuurlijke ook te maken wat je gewicht en lengte is en wat voor prothese er geplaatst wordt.Bij mijn wissel in 2004 was mijn gewicht dacht ik toen 56 kg met een lengte van 1.69 er is toen 300 cc geplaatst voor de spier.

Wat ik heb begrepen hier van de dames die op consult gingen in het OLVG  het tarief vanaf 3100 euro betaalde en geopereerd werden in de parkkliniek.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb even meegelezen. Zit er zelf ook mee dat iedereen het verschil gaat zien op mijn werk. Ik werk namelijk op een middelbare school en die leerlingen zien alles! Ga het denk ik toch wat proberen te verbergen en ontken als iemand het vraagt, want dat gaat ze niets aan. Collega's een iets ander verhaal.  Eén heb ik in vertrouwen genomen. Ga trouwens voor een wissel en krijg 200cc extra. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Chica82:

Hi, ik heb even meegelezen. Zit er zelf ook mee dat iedereen het verschil gaat zien op mijn werk. Ik werk namelijk op een middelbare school en die leerlingen zien alles! Ga het denk ik toch wat proberen te verbergen en ontken als iemand het vraagt, want dat gaat ze niets aan. Collega's een iets ander verhaal.  Eén heb ik in vertrouwen genomen. Ga trouwens voor een wissel en krijg 200cc extra. 

Oh dat is helemaal latig ja. Hoeveel cc had je al? 

 

Ik vind 500 zo groot klinken maar met passen viel het reuze mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.