Guest slvdveen Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Hoi allemaal! Ik ben nu iets over 3 weken PO en heb 350cc Dual plane ronde protheses high profile. Ik heb 10 dagen de borstband gedragen en bij de 10e dag gingen mijn hechtingen eruit.. Toen zei de arts dat ik de borstband niet meer hoefde te dragen. Nu is dat dus bijna 2 weken geleden. ze staan nog lekker recht vooruit en ik moet zeggen dat ik het niet erg vind dat ik veel volume bovenin heb, maar ik hoop wel dat ze nog zakken. Wat is jullie ervaring en hoe lang duurde het zakken voor jullie? Of is het toch nog verstandig de band weer te gaan dragen (bijvoorbeeld 's nachts) Ik ben een enorme stresskip en weet ook wel dat het er na 3 weken nog "nep" uit ziet, maar wil dat heel graag even bevestigd hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slvdveen Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Ik kom trouwens van een 70A, dus lekker strak velletje haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ale Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Bij mij hoefde de band niet just omdat ik een borstlifting heb gehad, op mijn profielfoto zijn ze nog erg opgezwollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts