Ga naar inhoud

Hallo! :)


Sjaan93

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Sonja en ben bijna 25 jaar. Ik heb van mezelf een bcup. Stiekem wil ik al heel lang een klein maatje meer, zoals een volle c. Mijn ex vond het altijd zonde en stond er niet achter. Nu ik vrijgezel ben, begint het toch weer te kriebelen m er misschien toch voor te gaan. Mijn enige twijfel ligt hem in het feit dat ik geen grote verandering wil (1 cub meer vind ik zat). En ik bang ben dat de operatie fout gaat en ik mijn borsten vermink voor dat kleine beetje extra dat ik wilde. Verder ben ik heel benieuwd of litteken zichtbaar blijft. Maar misschien kan ik dat antwoord elders op dit forum vinden. Het lijkt mij namelijk niet prettig als ik iemand weer leer kennen dat direct te zien bij intimiteit. Ik moet mij verder gewoon nog even goed verdiepen in de verschillende klinieken.

 

Ben benieuwd ook naar jullie verhalen op het forum!

 

Groetjes sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis ! 

 

Tegenwoordig hoef je je echt niet meer te schamen als je je borsten hebt laten doen hoor... Wees er lekker trots op ! 

 

Je zal de eerste maanden het litteken wel zien, maar als je het goed verzorgd zal het zo minimaal zichtbaar zijn dat het echt niet opvalt. Bovendien bevindt bij de meeste operaties het litteken in de borstplooi waardoor je die alleen zal zien als je je borst optilt en van onder kijkt ! 

 

Complicaties kunnen natuurlijk altijd voorkomen maar echt regelmatig gebeurt het zeker niet... Je kan zelf in je herstelproces veel preventief doen ! (Goed je rust pakken, echt niet zwaar tillen etc.) 

 

Mijn tip aan jou: Ga lekker op consult en pas wat maatjes ! Je zal zien dat het zo lekker voelt om het alleen al in een pas bh bij jezelf aan te zien ! 

 

Oh en PS. een vriendje die er niet achter staat is niet de ware. Het is jouw lichaam en daar ga alleen jij over !! 

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je lieve reactie en inderdaad gelukkig is het nu een ex haha. Ik ga op onderzoek uit en misschien bij verschillende consulten langs. Alle info op internet vind ik best overweldigend. Zat zelf te denken aan via oksel, dat heeft mijn buurvrouw laten doen (ik mocht het resultaat zien omdat ik dus ook misschien wil haha). Zij had dit bij Nio laten doen. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.