Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Yvie zei:

Update dag 17 PO

 

Begin op de foto's nu wel verschil te zien. Voor mijn gevoel staan ze nog wel ver uit elkaar, maar als ik de foto's bekijk zie je echt wel verschil.

 

Gister contact gehad met een lingeriewinkel en de situatie uitgelegd omtrent mijn beha. Zij adviseerde mij verschillende beha's. Heb er 1 besteld die van heel zacht materiaal is. Heb m vandaag ook al gelijk ontvangen en nu aan. Moet er nog even aan wennen,  het geïrriteerde stuk op mijn lijf gaat natuurlijk niet direct over door een andere beha. Maar hij zit tot nu toe best prettig.

 

Slapen gaat per nacht verschillend.

Wat fijn dat je de progressie ziet in het zakken van de borsten. Ik ben ook blij dat ik bijna dagelijks foto's maak. Dan zie je pas echt het verschil...

 

Hopelijk dat de bh minder last gaat geven en dat je meer ontspanning krijgt. 

 

Lig jij nu al op je zij of nog niet? Ik lig nog steeds op mijn rug met het hoofdeinde omhoog. Kan wel inmiddels wat platter en voel ik me in bed minder beperkt dan de eerste nachten. 

Zometeen weet ik niet meer hoe ik normaal in bed lag :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 Vannacht doe ik maar weer mn echt beha aan en dan op de dag mn nieuwe denk ik.

Deze beha heeft ook meerdere standen, ook wel prettig.

Zou alleen fijn zijn als die huid herstelt, maar dat zal niet meevallen de komende periode.

 

Ik mocht na 1 week weer op mn zij. Doe het soms wel, of half, maar het ligt nog niet zoals "vroeger" :) 

Heb mn hoofdeinde ook nog steeds een klein tikkie hoger staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat slapen lijkt mij ook wel een dingetje, ik ben een echte buikslaper, denk dat dat er niet meer in zit. Denk ook wel dat het er vanaf hangt of je ronde of anatomische protheses hebt. Denk dat je met anatomische nog net iets voorzichtiger moet doen wat betreft slapen? Heb nu een voedingskussen besteld, hopelijk slaapt dat een beetje comfortabel..en ik hoor iedereen over rechtop slapen, moet dat ook of is dat iets wat de eerste dagen moet vanwege de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mona bizar al die wisselende adviezen he! Kun je je benen niet wat zijwaarts draaien?

 

@Corry een voedingskussens is heel fijn, had er nog 1. Plat liggen vond ik echt niet fijn. Lig nu nog ietsje hoger met mn hoofdeinde. En volgens mij is het ook beter voor de zwelling in het begin. En je moet de volgende dag ook uit bed zien te komen vanuit lig, ook dingetje :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig ook met 2 kussens onder mijn hoofd en dan Voedingskussens onder mijn bovenbenen zodat mijn onderrug mooi vlak ligt, ik durf ook nog niet met mijn hoofd platter te liggen heb dan het idee dat het vocht dan niet weg kan uit mijn borsten ofzo. Zit tussen mijn oren denk ik zo, ik voel wel ook echt het vocht via mijn flanken wegtrekken steeds verder naar beneden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Yvie zei:

@Alice 0509 Vannacht doe ik maar weer mn echt beha aan en dan op de dag mn nieuwe denk ik.

Deze beha heeft ook meerdere standen, ook wel prettig.

Zou alleen fijn zijn als die huid herstelt, maar dat zal niet meevallen de komende periode.

 

Ik mocht na 1 week weer op mn zij. Doe het soms wel, of half, maar het ligt nog niet zoals "vroeger" :) 

Heb mn hoofdeinde ook nog steeds een klein tikkie hoger staan.

@yvie.... misschien wat vaker de bh ff uit, om de huid wat meer te laten rusten. Natuurlijk dan wel als je thuis rustig op de bank zit......Op je werk, zullen ze dat toch gek vinden:154:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mona zei:

In mijn nazorg briefje staat dat ik 4 weken op de rug moet pffff ik wordt stokstijf wakker sochtends door steeds die houding

Ik moet in principe maar twee weken rechtop volgens mij....raar allemaal die verschillende adviezen inderdaad.

 

Ik kan me trouwens totaal niet voorstellen om überhaupt op mijn zij te kunnen liggen nu! Volgens mij heb ik ze dan de volgende ochtend samen in één pocket zitten.....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou dat ook echt niet durven nu nee 

ik vind het ook wel lastig dat Ik niet kan zien hoe het met de wonden gaat, de steripleister zit daarover heen dus heb geen zicht 

jullie ook niet? 

Straaks trekken ze over 10 dagen die pleister eraf en god weet wat er ervoor schijn komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mona zei:

Ja ik zou dat ook echt niet durven nu nee 

ik vind het ook wel lastig dat Ik niet kan zien hoe het met de wonden gaat, de steripleister zit daarover heen dus heb geen zicht 

jullie ook niet? 

Straaks trekken ze over 10 dagen die pleister eraf en god weet wat er ervoor schijn komt..

Ik heb van die smalle stripjes erover. Ze zijn semi transparant. Wat ik zie van mijn hechtingen ziet het er goed uit.  Een smal streepje en op het uiteinde de knoopjes. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit. Ben dan inderdaad benieuwd, hoe het er dan uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Alice 0509 zei:

Ik heb van die smalle stripjes erover. Ze zijn semi transparant. Wat ik zie van mijn hechtingen ziet het er goed uit.  Een smal streepje en op het uiteinde de knoopjes. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit. Ben dan inderdaad benieuwd, hoe het er dan uitziet.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@yvie.... misschien wat vaker de bh ff uit, om de huid wat meer te laten rusten. Natuurlijk dan wel als je thuis rustig op de bank zit......Op je werk, zullen ze dat toch gek vinden:154:

 

 

:45: gelukkig werk ik maar 3 dagen in de week, dat scheelt! Maar thuis doe je ongemerkt ook meer dan handig is... Vriendlief doet de was wel, maar het vouwen is een dingetje. Stonden 2 manden met schone was klaar op de overloop. Die heb ik maar op staan vouwen,  maar pff was gesloopt daarna! Maar uit een wasmand leven als ik een schone slip nodig heb, dat werkt niet voor mij haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Mona zei:

Ja ik zou dat ook echt niet durven nu nee 

ik vind het ook wel lastig dat Ik niet kan zien hoe het met de wonden gaat, de steripleister zit daarover heen dus heb geen zicht 

jullie ook niet? 

Straaks trekken ze over 10 dagen die pleister eraf en god weet wat er ervoor schijn komt..

Bij mij zijn eergister de pleisters verwijderd. Had aan beide kanten 1 hele grote doorzichtige.  Kon weinig zien. Mn oudste vond het net of er modder onder mn borsten zat haha! 

 

Het ziet er echt heel netjes uit, echt al roze en niet bloederig. Bij jou vast ook netjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er idd rustig uit @Alice 0509 

bij mij kijkt het nog wat rommelig kan het niet goed zien ook 

@yvie jij zal ook blij zijn als bh voort uit mag wat een onding 

de mijne zit wel goed maar het drukt natuurlijk wel op de wonden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 22 PO:)

 

Time flies! Kan me niet voorstellen dat het al 3 weken geleden is! Het gaat best goed met de meiden! Ze zien er goed uit,  al vind ik ze bloot nog best groot, maar hey we komen van niks! Dat wende trouwens nooit,  hopelijk dit wel!:)

Met kleding aan vind ik het echt wel mooi!

 

Enige pijn die ik nog heb is die "knellende" beha. Ben er inmiddels achter dat het echt aan de binnenkant zit wat irriteert. Kan er dus weinig aan doen , behalve  ged.ld hebben :o

Heb nu 2 beha's die ik afwissel, maar maakt weinig verschil helaas.

 

Heb vandaag een naadloos hemdje onder mn beha aan. Schuurt nu minder, maar het drukkende gevoel onder mn borsten blijft. Voelt steeds meer als heftige spierpijn. Bij elke ademhaling voel ik het.

 

Vandaag de kliniek gebeld om het er toch even over te hebben. Volgens de vpk is het heel normaal. Zodra mn borsten er niet anders uit gaan zien is er niks aan de hand. Je spieren worden gewoon enorm opgerekt en dat heeft echt even tijd nodig voor dat die spieren daar aan gewend zijn. Ze gaf aan dat dit gevoel langzaam weg trekt,  maar kan tot 6 weken duren. 

Af en toe een paracetemol nemen is het advies. Misschien ga ik dat maar weer even doen.

 

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Yvie zei:

Update dag 22 PO:)

 

Time flies! Kan me niet voorstellen dat het al 3 weken geleden is! Het gaat best goed met de meiden! Ze zien er goed uit,  al vind ik ze bloot nog best groot, maar hey we komen van niks! Dat wende trouwens nooit,  hopelijk dit wel!:)

Met kleding aan vind ik het echt wel mooi!

 

Enige pijn die ik nog heb is die "knellende" beha. Ben er inmiddels achter dat het echt aan de binnenkant zit wat irriteert. Kan er dus weinig aan doen , behalve  ged.ld hebben :o

Heb nu 2 beha's die ik afwissel, maar maakt weinig verschil helaas.

 

Heb vandaag een naadloos hemdje onder mn beha aan. Schuurt nu minder, maar het drukkende gevoel onder mn borsten blijft. Voelt steeds meer als heftige spierpijn. Bij elke ademhaling voel ik het.

 

Vandaag de kliniek gebeld om het er toch even over te hebben. Volgens de vpk is het heel normaal. Zodra mn borsten er niet anders uit gaan zien is er niks aan de hand. Je spieren worden gewoon enorm opgerekt en dat heeft echt even tijd nodig voor dat die spieren daar aan gewend zijn. Ze gaf aan dat dit gevoel langzaam weg trekt,  maar kan tot 6 weken duren. 

Af en toe een paracetemol nemen is het advies. Misschien ga ik dat maar weer even doen.

 

:48:

Nog een paar weekjes geduld, die gelukkig voorbij gaan vliegen door de feestdagen. Dan zul je op een dag wakker worden en voelen dat die vervelende pijn weg is.....let maar op!!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 hope so! Moet zeggen dat ik sinds vandaag weer paracetemol neem, 1 per x verdeeld over de dag en het vervelende gevoel is er nog wel, maar het is beter te doen op deze manier! Zo dom dat ik er dan zelf niet op kom om gewoon een paracetemolletje te nemen! Neem dat gewoon nooit zo snel. Maar werkt ook prima voor je spieren natuurlijk!

 

Hoe gaat het met jou? Best goed geloof ik he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.