Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Dat je al met je armen boven je hoofd mag! Ik mag dat egt nog zeker drie wk niet en zijslapen ook liever nog niet.. en dat ligt eigenlijk wel lekker na al dat zij slapen...

fijn dat alles verder goed is meid, en werken is ook weer afgetrapt! Langzaam aan weer in je flow!

 

slaap lekker vnv. Hopelijk een betere nacht nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 9 PO

 

Hm,  ik mag dan wel op mn zij slapen, maar het lag echt nog niet lekker jammer genoeg.. 

 

Vanmorgen op de fiets naar mn werk gegaan! Normaal heb ik altijd flink de vaart er in, nu heb ik maar rustigaan gefietst! Vooral verkeersdrempels (en die liggen er hier veel!) heb ik heel rustig genomen. Maar ging verder prima! Werken ook weer goed. Nu lekker weekend! Naja jongste thuis en oudste van en naar school brengen. 

 

Paracetemol slik ik alleen nog voor het slapen gaan, verder doe ik de hele dag al zonder!

 

Beha zit nog steeds strak, zou zow fijn zijn als die zwelling minder werd! :)

 

@DoubleD gek he dat jij dan nog niet op je zij mag slapen en je armen boven je hoofd mag doen...

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van t zijslapen lees ik hier vaker die verschillende adviezen, snap dat niet goed waarom de een wel en de ander niet maar armen boven je hoofd doen mag volgens mij bij de meeste dames egt nog niet al na 1 week po omdat ze dan omhoog kunnen schieten en er druk op de pocket kom.. zou bijna zeggen van vraag t nog eens na just to b sure, bb is hier ook altijd best wel zeker van van dit advies maar goed snap dat je ook gwn wilt uitgaan van het advies van je pc hoor maar vind het zelf persoonlijk te snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 11 PO

 

Hey meiden,  inmiddels al 11 dagen verder! Slapen gaat wisselend. 

Beha lijkt aan de onderrand steeds strakker te zitten :o Weet niet of dat komt doordat de zwelling zakt, of omdat ik daar geen vetjes heb en het gewoon gaat irriteren.  Mn ribben onder de rand zijn ook gevoelig.

 

Verder is het wel te doen. Gister wel weer relaxed gedaan. 2x heen en weer naar school en verder beetje gekeuteld thuis.  Sinds woensdag ook helemaal pijnstillers vrij.

 

Vanavond vieren we Sinterklaas thuis met de familie,  dus rustig aan wat voorbereidingen treffen. Gelukkig had ik alle cadeaus al in huis voor de operatie:)

 

Oh en de plek waar de infuus heeft gezeten is nog steeds wat dik en gevoelig maar zal vast goed komen!

 

Goed weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie..... jeetje alweer 11 dagen PO? Het gaat echt snel hè?

 

Ik nu 2 dagen PO. Eerst nog aan het aftellen en nu alweer 2 dagen PO. 

 

Ik herken trouwens die pijn wel onder de rand van de bh. Daar heb ik ook last van. Misschien door het voortdurend aanspreken van je buikspieren? Die platte buik krijgen we vanzelf nu....haha.

 

Je wordt ook steeds handiger om bepaalde handelingen te doen, zonder je borstspieren te gebruiken. Met voeten, benen, billen, weet ik wat, lukt het toch om deuren, kastjes en lades open te krijgen..  haha ...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 het gaat heel snel! Maar kan me eerlijk gezegd even niet snel genoeg gaan haha! Maar vorige week zat ik er idd heel anders bij, toen had ik echt mn dipdag.  Merk dat ik nu weer (te)veel ga doen..

 

Nou hè sixpacks krijgen we! Weet niet of dat blijft na al die pepernoten:lol:

 

Fijn dat het goed met je gaat,  al ben ik heel benieuwd hoe je met je billen een la open krijgt :45: (grapje hoor, snap wat je bedoelt!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt gewoon gek om niks te doen. Ik voel me niet ziek ofzo. 

Loop soms echt wat doelloos thuis rond. Mijn man werkt nu thuis en die is lekker bezig. Ik lees drie minuten, dan ff op mijn telefoon, ff tv, ff dat....nog geen rust in mijn lijf....haha.

 

Morgen toch maar meer van genieten. Meer tijdschriften halen....hihi

 

In ieder geval voor volgende week de poetsvrouw gefixt.... weer een zorg minder voor mijn man....haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 13 PO

 

Eigenlijk zelfde als dag 11 haha! Beha zit nog steeds (te) strak.. en zou graag van dat gespannen gevoel op mijn boobs afwillen. Ik doe 1x per dag mijn beha even uit en zit dan een uurtje zonder op de bank. Vandaag doe ik dat even 2x op een dag :)

 

Rechts oogt een stuk groter dan links.. daar zat altijd wel verschil in maar voor mn gevoel nu enorm! Zal de zwelling wel zijn.

 

Morgen weer gewoon werken, dinsdag eerst controle bij de kliniek. Pleisters er af en knoopjes van de hechtingen los. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry de pijn is me enorm meegevallen. Na een week al zonder pijnstillers. Alleen het drukkende gevoel en die knellende beha vind ik wel lang duren, maar dat zal meer met mij mijn eigen ongeduldigheid te maken hebben :)

 

Ik heb geen foto's hier,  vindt het toch wel een dingetje om op internet foto's te plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Yvie zei:

@Corry het begint nu voor jou ook op te schieten! Krijg jij nu dual plane of voor de spier? En voor hoeveel cc ga je?

Over 2 weken ben ik aan de beurt, ja het begint nu echt dichtbij te komen!! Ik ga voor 315cc, anatomisch voor de spier, ben ik stiekem wel heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Yvie zei:

@Corry 2 weken zijn zo voorbij! Snap dat je blij bent met voor de spier. Was bij mij niet eens een optie.. 

Voor de kerst heb jij ook boobies! :)

 

 

Ja zo'n gek idee, ik heb straks gewoon borsten!! Haha..ben nu wel al een beetje afscheid aan t nemen van deze, ondanks dat ik ze niet zo heel erg mooi vind horen ze wel echt bij mn lichaam, en straks zijn ze voorgoed weg, best gek idee, maar oh wat heb ik zin in mooie volle borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Corry het begint op te schieten nu!

 

@Yvie morgen zijn we al weer twee weken po! Hoe is het met je? 

Vandaag Mn bh weer versteld, ook de band zat ineens helemaal in Mn huid.

zouden ze nog voller worden? Is toch alleen achter de spier zo?

Kun je ook weer wat dingetjes doen thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD time flies he! Ik doe ook al wel aardig weer wat dingen, misschien soms te veel. Ook een heel druk Sinterklaasweekend gehad.

 

Beha is een drama! Fijn dat jij m wat losser kan gooien, die van mij heeft maar 1 stand... vannacht werd ik wakker door dar mijn beha zo strak zat, niet te doen! Maar durfde m ook niet los te maken voor het geval ik dan in slaap zou vallen. Hij knalde nu aan de zijkant heel erg. Ik had ook maagzuur en was licht in mn hoofd. Geen  idee of dat door de beha komt, maar het was niet tof. Heb echt 2 uur wakker gelegen vannacht. 

Morgen maar eens vragen bij de controle.

 

Geen idee of ze nog voller worden. Van mij mogen ze meer gaan zakken!

 

Fijne dag, ik straks weer aan het werk.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat zou nog wel eens heel goed van die bh kunnen komen, voelde me net zo, en lees het vaker! Vraag het maar eens morgen! Staat ie ook in je huid, heb foto meegestuurd, t stond er bij mij helemaal in.

 

succes morgen op je controle en vandaag met werken!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 15 PO

 

vanmorgen 2e controle gehad. De pleisters zijn verwijderd en de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt. 

Beha zit volgens de kliniek niet te strak. Afwisselen is het advies. 

Verder waren ze tevreden over hoe het er uit ziet. 

Van mij mogen ze gaan zakken haha!

 

Buiten de knellende beha mag ik eigenlijk ook niet klagen. Nog 2 weken 24/7 de sportbeha aan en daarna nog2 weken alleen 's nachts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 17 PO

 

Begin op de foto's nu wel verschil te zien. Voor mijn gevoel staan ze nog wel ver uit elkaar, maar als ik de foto's bekijk zie je echt wel verschil.

 

Gister contact gehad met een lingeriewinkel en de situatie uitgelegd omtrent mijn beha. Zij adviseerde mij verschillende beha's. Heb er 1 besteld die van heel zacht materiaal is. Heb m vandaag ook al gelijk ontvangen en nu aan. Moet er nog even aan wennen,  het geïrriteerde stuk op mijn lijf gaat natuurlijk niet direct over door een andere beha. Maar hij zit tot nu toe best prettig.

 

Slapen gaat per nacht verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.