Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik vooral last van mn schouders door die gekke slaaphouding... ik mag wel op mn zij slapen maar durf niet goed.

Vervelend dat je hoofdpijn krijgt van je slaaphouding. Hopelijk heb je nu dé houding gevonden!

 

Redelijk geslapen, eng gedroomd waardoor ik wakker schoot. Jongste was er om 6 uur vanmorgen. Heb haar de hele dag thuis... Vriendlief moet echt wel een tijdje naar kantoor vandaag.

 

Heb vooral in mn linkerborst steken en de zwelling is ook nog aanwezig. Verder gaat het wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte vandaag 

kan me voorstellen dat je er beetje tegenop zit zo kort po maar hopelijk valt t je alles mee!

 

akelig die nachtmerries. Droom ook zo veel maar vergeet alles wanneer ik wakker wordt.

 

hier ook af en toe steekjes en t kriebelt en t jeukt hier en daar

als ik ze indruk zijn ze best soepel al, niet hard ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt maar een dagje tv en IPad... heel slecht maar voor een x dan maar..

 

De oudste wordt vanmiddag uit school gehaald dus daar hoef ik gelukkig niet heen te lopen. 

 

Jeuk heb ik nog niet, en er echt aan zitten durf ik niet eens haha! Loop ook al die dagen alleen maar rond in joggingbroek en een vest en zonder make up. Misschien vandaag maar eens een beetje in de make up, voel je je vaak ook weer wat beter door.

 

Is jouw man de hele week thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Yvie zei:

Dat wordt maar een dagje tv en IPad... heel slecht maar voor een x dan maar..

 

De oudste wordt vanmiddag uit school gehaald dus daar hoef ik gelukkig niet heen te lopen. 

 

Jeuk heb ik nog niet, en er echt aan zitten durf ik niet eens haha! Loop ook al die dagen alleen maar rond in joggingbroek en een vest en zonder make up. Misschien vandaag maar eens een beetje in de make up, voel je je vaak ook weer wat beter door.

 

Is jouw man de hele week thuis?

Groot gelijk het jezelf makkelijk maken even. 

 

Fijn dat je niet op neer hoeft strakjes. Hier ook 2 jonge kindjes maar mijn vriend is de eerste week volledig thuis. Vandaag zijn ze naar de opvang dus lekker rustig dagje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nikka zei:

Groot gelijk het jezelf makkelijk maken even. 

 

Fijn dat je niet op neer hoeft strakjes. Hier ook 2 jonge kindjes maar mijn vriend is de eerste week volledig thuis. Vandaag zijn ze naar de opvang dus lekker rustig dagje 

Fijn dat je vriend thuis is. Die van mij moet af en toe echt even heen en weer voor zn werk. Gister en eergister waren de kids ook naar de opvang/bso, dus dat was even relaxed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Yvie zei:

Dat wordt maar een dagje tv en IPad... heel slecht maar voor een x dan maar..

 

De oudste wordt vanmiddag uit school gehaald dus daar hoef ik gelukkig niet heen te lopen. 

 

Jeuk heb ik nog niet, en er echt aan zitten durf ik niet eens haha! Loop ook al die dagen alleen maar rond in joggingbroek en een vest en zonder make up. Misschien vandaag maar eens een beetje in de make up, voel je je vaak ook weer wat beter door.

 

Is jouw man de hele week thuis?

 

Je hebt groot gelijk en is helemaal niet Erg! Is gwn even zo! 

 

Mn man is heel deze periode thuis dus dat is fijn. Hij werkt v maart tot okt zoveel uren dat ie v nov tot feb veel thuis is. Daarom heb ik ook gewacht met pas opereren in november zodat hij alles kan overnemen v me. Vorige x was dit niet t geval n moest ik sneller alles weer oppakken, ben blij dat ik dit nu niet hoef en geleidelijk aan kan opbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD oh wat fijn dat hij lekker thuis kan zijn!

Mijn vriend is nu even thuis lunchen en gaat zo weer naar zn werk. 

Verder hangen we de dag zo maar door haha!

 

Ik had misschien beter kunnen wachten tot 2019, dan gaat de jongste ook naar school, maar wilde het nu zo graag!

 

Ben die T-rex armpjes ook wel beetje zat haha! En druk op zoek naar een goede maar niet al te dure extra beha voor nu. Dan zie ik er 1, is mn maat er niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je po dagen te lezen. En wat betreft je kindjes, geeft niks hoor even wat langer voor de tv of ipad. Je moet het jezelf niet te moeilijk maken. Het is evenniet anders en voor maar een paar weekjes... Lekker als je man thuis kan zijn, en zo niet dan zoek je andere oplossingen.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Yvie zei:

@DoubleD oh wat fijn dat hij lekker thuis kan zijn!

Mijn vriend is nu even thuis lunchen en gaat zo weer naar zn werk. 

Verder hangen we de dag zo maar door haha!

 

Ik had misschien beter kunnen wachten tot 2019, dan gaat de jongste ook naar school, maar wilde het nu zo graag!

 

Ben die T-rex armpjes ook wel beetje zat haha! En druk op zoek naar een goede maar niet al te dure extra beha voor nu. Dan zie ik er 1, is mn maat er niet...

Hahahahah zo voel ik me precies

t-rex! En dan lift ik mezelf n beetje op zodat ik met die klauwtjes toch net ergens bij kan hahaha

 

heeft Hema de non padded heavy sports niet? Weet wel dat ie geen voorsluiting heeft maar hij is zo aan en t is nie dat j m steeds uit doet dus kan je vriend m toch even sluiten als t je niet lukt

je kan m ook voor dichtmaken en dan draaien en je armen er door schieten 

hij is maar 18€ nl! En ook nadien nog fijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, DoubleD zei:

Hahahahah zo voel ik me precies

t-rex! En dan lift ik mezelf n beetje op zodat ik met die klauwtjes toch net ergens bij kan hahaha

 

heeft Hema de non padded heavy sports niet? Weet wel dat ie geen voorsluiting heeft maar hij is zo aan en t is nie dat j m steeds uit doet dus kan je vriend m toch even sluiten als t je niet lukt

je kan m ook voor dichtmaken en dan draaien en je armen er door schieten 

hij is maar 18€ nl! En ook nadien nog fijn!

 

Noem ik je vanaf nu DoubleT haha!  En heel herkenbaar dat je dan net even op je tenen gaat staan om iets te pakken haha!

 

Bij de Hema hebben ze mijn maat niet... ik heb 70C nodig, maar die is er niet...  Heb niet echt zin om heel veel geld uit te geven aan een tijdelijke beha. Zag op Bonprix ook wel wat maar of die echt wat doet...

Maar mn echte mag onderhand wel eens in de was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha doubleT :45: ben ook al doubleH :1bouncingboobs: genoemd

 

T wordt v n nieuwe Nick 

 

stom maar heb nie eens n reserve in huis

ook beetje dat ik denk pas ik die straks nog wel als de zwelling minder/weg is...

dan heb ik twee 80F’s liggen waar ik niks meer mee doet  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 3 PO

 

Redelijke nacht gehad, de zwelling voelde vanmorgen nog behoorlijk,  weet niet of het nu minder is of dat het went haha! Heb nu af en toe een steek in mn borst of bij het litteken.

 

Vandaag aardig wat uurtjes alleen thuis geweest met mn jongste, maar dat ging goed, werd wel een hangdag. 

 

Ik ga mn nieuwe aanwinsten morgen weer even bekijken!

 

Zou het wel lekker vinden om weer wat actiever te worden,  maar ben bang dat dat dan gelijk teveel wordt. Hopelijk in het weekend weer lekker naar buiten!

 

Tja en de T-rex armpjes, ik moet er soms zelf om lachen hoe ik er bij loop!

Oh en heb ook de eerste blubbels gevoeld in 1 borst, dat is gek! Schijnt lucht te zijn wat verplaatst.

 

Verder mag ik eigenlijk niet echt klagen, al was ik gisteravond die druk echt wel even zat.

Xxx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie ik heb vandaag die van mijn met een handwas gewassen en daarna op 30 min warm in de droger gedaan. (Heb de carefix Bonnie) ging prima. Ben gewoon even rustig op de bank gaan zitten de tussen tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Yvie zei:

Ohh vergeet ik nog helemaal!

Heb mezelf vanmorgen aangekleed en opgemaakt en mn haar in een soort van staart gekregen!:43:

Hihi gaat zeker de goeie kant op:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Yvie zei:

@Nikka die van mij mag officieel niet in de droger volgens het waslabel... dus weet niet zo goed of het dan toch kan.

Nee de mijne idd ook niet haha. Ik ben gewoon heel eigenwijs :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga t ook gwn op die manier doen, en kijk steeds even of t goed gaat in de droger, heb speciale programma’s n hij kan ook op n lagere temperatuur!

 

yvie is j partner er weer?! U did iT girl! En iedereen leeft nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikka haha misschien moet ik dan ook maar eigenwijs zijn!

 

@DoubleD/T

Vriendlief is onderweg! Heb de aardappeltjes al in de pan gekregen om te bakken en de broccoli staat op (had hij al gesneden) En ja iedereen leeft nog haha! Ik merk wel dat ik een beetje een kort lontje heb... maarrr mag ook weer ongesteld worden, dus zal het ook aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.