Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja je gezicht is wat lastiger te verbergen. Hoe lang heb je vrij? Wel fijn dat ze deze operatie kunnen combineren.

 

Je hebt helemaal gelijk! Op naar lekker shoppen over een week of 6! En eindelijk eens een x de leuke beha's en bikini's kopen die je écht leuk vindt en niet toevallig 1 omdat die past.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD oh dus jij weet al wat je te wachten staat, dat scheelt denk wel wat voor de zenuwen, alhoewel het natuurlijk altijd wel spannend blijft..

Ik ga de kids ook vertellen dat ik door mn rug ben gegaan, dat is het meest geloofwaardig denk ik, haha.

Dat gevoel van oh kan ik nog terug of ik wil niet heb ik ook regelmatig en word naarmate de operatie dichterbij komt steeds heftiger, maar idd gewoon doorzetten nu, jullie zijn er bijna van af!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik er klaar voor ben! Prima geslapen vannacht.  Moet me om 10.00 melden vandaag, dus gaan zo die kant op. Heb het koud en bibberende handjes! Vind het zo spannend allemaal! 

Kreeg alleen niet alle medicatie naar binnen.  De para is gelukt maar verder.. Hoop dat dat geen problemen geeft. Ben gewoon echt geen pillenslikker en al helemaal niet met alleen water. Met wat te eten lukt wel, maar dat mag nu niet...

 

Tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je hele topic gelezen. Eerst de teleurstelling en vandaag is de grote dag! Heel veel succes. Ik heb dezelfde gevoelens als jou. Ik wil wel, datum staat vast, maar oh zo eng!!! Jij bent al aan de beurt. Gezonde jaloezie hier, dat jij het spannende gevoel zo meteen kwijt bent, hihi.

nogmaals veel succes. 

Groetjes Manon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Yvie zei:

Ik geloof dat ik er klaar voor ben! Prima geslapen vannacht.  Moet me om 10.00 melden vandaag, dus gaan zo die kant op. Heb het koud en bibberende handjes! Vind het zo spannend allemaal! 

Kreeg alleen niet alle medicatie naar binnen.  De para is gelukt maar verder.. Hoop dat dat geen problemen geeft. Ben gewoon echt geen pillenslikker en al helemaal niet met alleen water. Met wat te eten lukt wel, maar dat mag nu niet...

 

Tot later!

Hey Yvie! Bij mijn operatie ga ik pilloos naar de operatietafel. Ik denk biet dat het kwaad kan als je die pillen niet genomen hebt! Toch ff zeggen tegen je dokter. Veel succes! En een voorspoedig herstel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Yvie zei:

Ik geloof dat ik er klaar voor ben! Prima geslapen vannacht.  Moet me om 10.00 melden vandaag, dus gaan zo die kant op. Heb het koud en bibberende handjes! Vind het zo spannend allemaal! 

Kreeg alleen niet alle medicatie naar binnen.  De para is gelukt maar verder.. Hoop dat dat geen problemen geeft. Ben gewoon echt geen pillenslikker en al helemaal niet met alleen water. Met wat te eten lukt wel, maar dat mag nu niet...

 

Tot later!

Wat moest je nog meer dan PCM innemen Meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, bedankt nog voor jullie lieve reacties! Zoals beloofd mijn verslag;

 

Ik moest mij om 10.00 melden, we waren netjes op tijd en met bibberende en vooral koude handjes kwam ik aan. Na heel even wachten werd ik opgehaald en mocht ik mij omkleden in het prachtige blauw hemd. Daarna werd ik in een bed geïnstalleerd. Omdat ik het zo koud had, werd mijn bedje lekker verwarmd. Het infuus werd geprikt en ik heb gemeld dat ik niet alle medicijnen genomen had omdat dit niet lukte... (had nog diclofenac en pantoprazol moeten nemen). Gelukkig was dat niet erg. Na even wachten kwam Laura Zaal aftekenen en nog even gecheckt bij haar of 295cc echt wel bij mij past, ze garandeerde dat dat echt heel mooi zou staan en echt natuurlijk zou blijven. Ik vertrouw op haar advies, ze doet het tenslotte vaker.

 

Rond 11 uur mocht ik naar de ok lopen. Ik was echt heel nerveus, maar iedereen was heel lief voor me en stelden me gerust. Ik werd 2 seconden dizzy en weg was ik. Ik hoorde later iemand zeggen dat ik rustig wakker moest worden, ik lag toen al weer op zaal. Het was toen 11.45 uur. Vriendlief werd netjes gebeld dat ik weer bij was. Ik heb toen even gespiekt naar mn nieuwe aanwinsten, wauw! Daarna ging de beha aan. Na wat eten en wat kopjes thee mocht ik om 13.45 uur aankleden en naar huis. In de wachtruimte zat mijn vriend te wachten. Om 14.30 waren we weer thuis. Heb mezelf op de bank geïnstalleerd en dat ging best.

 

In de auto werd ik even heel erg misselijk, zweet brak me uit! Raampje open gezet en m'n hoofd tussen mm benen en toen trok de misselijkheid gelukkig weer weg.  Thuis met opstaan van de bank werd ik ook paar x flink misselijk,  maar zodra ik ging zitten trok dat weg. In avond niet meer misselijk gelukkig. 

 

Na het avondeten kwamen de kindjes thuis, heel vervelend om ze dan niet lekker te kunnen knuffelen,  maar uitgelegd dat mama aan haar borsten is geopereerd en dat ik voorlopig rustig aan moet doen. 

 

Vannacht half zittend geslapen in bed, met 2 voedingskussens erbij. Het waren meer powernaps, maar oké. Moest 1x plassen, mm vriend heeft me toen uit bed getakeld haha!  Vanmorgen kon ik zelf uit bed komen. Zit nu al weer een tijdje beneden en gaat best aardig. Kliniek belde al hoe het met me gaat. En heb ook al paar oefeningen gedaan. 

 

De pijn is te doen, voel wel druk op m'n borsten, maar gaat oké. Heb mn bh nog niet uit durven doen om even te spieken... dat komt nog wel. 

 

Vind ze in bh best groot, maar een sportbeha is natuurlijk niet heel charming en hij is ook nog eens wit, kleed niet echt lekker af haha! Wat ik ook lastig vind is dat je je handen niet mag gebruiken om je af te zetten.  Voel het nu al aan m'n buikspieren! 

 

Ik houd jullie op de hoogte!

XXX

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslag te lezen. Zag t helemaal voor me!

Herken veel over wat je schrijft. Alleen dit x was ik gelukkig niet misselijk. Hoop dat je er nu helemaal geen last meer v hebt. Kwa opstaan helpt t als je iets naar je zij draait en dan aan je benen pakt en wanneer je die naar beneden zwaait je mee omhoog wordt getrokken. 

 

Vind heel irri dat ik niks v de grond kan plukken wanneer er overal wat ligt 

sluit Mn ogen maar, negeer modus en zet Mn man aan t werk:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verslag ook gelezen! Vervelend van de misselijk, hopelijk blijft die nu weg. Bij mij hielp het ook wel wat om mijn benen eerst opzij te zwaaien over de rand van het bed, maar moet zeggen dat dat mij alleen de eerste 2 nachten lukte en daarna juist niet meer. Ik moest juist vanaf nacht 3 geholpen worden met overeind komen. Het went wel snel hoor, dat je je handen niet mag gebruiken! Eerste 2 weken kwam ik niet eens in de verleiding om dat te doen, maar nu ik geen pijn meer heb doe ik het soms wel per ongeluk.

 

Veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk verslag hoor! En wat vervelend dat je zo misselijk bent geworden. Ik hoop dat vanaf nu wegblijft. En Snel gegaan allemaal, en wat mocht je snel naar huis. Fijn hoor. Lijkt me wel lastig met kleine kids die lekker met je willen knuffelen of op schoot willen. Houdt je maar goed aan de regels, en succes met je revalidatie! Ben benieuwd hoe het in de loop van de tijd zal gaan:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update van vandaag;

 

Dag 2 PO;

Best goed geslapen vannacht! Wel heel stijf vanmorgen en voor mn gevoel zitten mn borsten in mn nek! Beha zit ook  een stuk strakker, meer zwelling vandaag.

 

Pijn is te doen, maar door de zwelling voelt het iets vervelender.  Vanmiddag onder toeziend oog van vriendlief gedoucht,  vond het heel eng om mn beha uit te moeten doen! En wow wat zijn ze groot!! Dat mag van mij wel iets minder, maar dat komt vast goed als de zwelling weg trekt. Beha aan doen was ook wel weer even spannend,  maar allemaal weer gelukt.

 

Douchen was kennelijk even te inspannend, want ben daarna op de bank in slaap gevallen,  wel even lekker! Hopelijk trekt de zwelling snel wat weg, want iets minder druk er op zou fijn zijn. Verder mag ik eigenlijk echt niet klagen.

 

Hopelijk weer een goede nacht vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Goed om te horen hoe het met je gaat! Lijkt mij zo gek inene borsten hebben..... Ik denk dat ik een B al groot zou vinden bij mezelf, haha. Je weet het gelukkig wel dat ze opzwellen en het weer wat minder wordt. Stoer dat je al bent gaan douchen. Vindt je vriend ze ook mooi geworden? Succes vannacht met je tweede nacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, M&M&m zei:

@Yvie Goed om te horen hoe het met je gaat! Lijkt mij zo gek inene borsten hebben..... Ik denk dat ik een B al groot zou vinden bij mezelf, haha. Je weet het gelukkig wel dat ze opzwellen en het weer wat minder wordt. Stoer dat je al bent gaan douchen. Vindt je vriend ze ook mooi geworden? Succes vannacht met je tweede nacht! 

Is heel gek! Alles wat je krijgt is nu groot  in vergelijking met wat ik had haha! Maar het voelt echt als stuwing, maar dan constant. Naar mate de dag vordert,  hoe groter de druk wordt,  hopelijk neemt dat snel af...

 

Mn vriend vond ze mooi, al vind ik ze zelf nu nog niet echt mooi maar dat komt vast wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Yvie zei:

Kleine update van vandaag;

 

Dag 2 PO;

Best goed geslapen vannacht! Wel heel stijf vanmorgen en voor mn gevoel zitten mn borsten in mn nek! Beha zit ook  een stuk strakker, meer zwelling vandaag.

 

Pijn is te doen, maar door de zwelling voelt het iets vervelender.  Vanmiddag onder toeziend oog van vriendlief gedoucht,  vond het heel eng om mn beha uit te moeten doen! En wow wat zijn ze groot!! Dat mag van mij wel iets minder, maar dat komt vast goed als de zwelling weg trekt. Beha aan doen was ook wel weer even spannend,  maar allemaal weer gelukt.

 

Douchen was kennelijk even te inspannend, want ben daarna op de bank in slaap gevallen,  wel even lekker! Hopelijk trekt de zwelling snel wat weg, want iets minder druk er op zou fijn zijn. Verder mag ik eigenlijk echt niet klagen.

 

Hopelijk weer een goede nacht vannacht!

Hi Yvie, ik ben vanmorgen geopereerd en heb er bij thuis komen meteen een ijspack op gelegd. Dat helpt wel heel erg met het ’stuwing’ gevoel. Ik heb dat ok nu al heel erg. Alsof ze bij mijn sleutelbeen zijn gezet. Misschien heb je er iets aan :blush: 

 

succes met je herstel!! Hopelijk snel verbetering en mooie boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Nikka zei:

Hi Yvie, ik ben vanmorgen geopereerd en heb er bij thuis komen meteen een ijspack op gelegd. Dat helpt wel heel erg met het ’stuwing’ gevoel. Ik heb dat ok nu al heel erg. Alsof ze bij mijn sleutelbeen zijn gezet. Misschien heb je er iets aan :blush: 

 

succes met je herstel!! Hopelijk snel verbetering en mooie boobies

Thnx Nikka! Heb er nu even een compress tegenaan.

 

Hoe gaat t bij jou tot nu toe? Jij ook succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Yvie zei:

Thnx Nikka! Heb er nu even een compress tegenaan.

 

Hoe gaat t bij jou tot nu toe? Jij ook succes met je herstel!

Het gaat wel oké, het valt me nu nog mee. Als ik me rustig houd heb ik weinig pijn. Wel duf van alle medicijnen. 

 

Dankjewel komt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wat lager gaan slapen vanacht

Door t rechtop slapen last v Mn rug en nek en daardoor om de haverklap hoofdpijn. 

Nu n houding gevonden dat ik wel iets omhoog lig maar minder belastend v Mn rug en nek dus hoop dat dat beter gaat.

goeie nacht gehad?

ben nog zo moe als kindjes beneden komen! Dalijk nog f pitten hoor hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.