Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Yvie

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek

Aanbevolen berichten

@Yvie..... jippie, wat een goed nieuws voor jou! Nu kun je echt gaan aftellen en helemaal in goede handen nu! Nog een paar weekjes....:43:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo fijn dat je toch nog zo snel geopereerd kan worden, was dat f n domper! 

Ik tel lekker met je mee af! Moet ook de 19e nov! Ga je volgen hier!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ahhhh yes!!! Wat een heerlijk bericht. Ik ben ontzettend blij voor je! :43::tatice_04:

nu kan je echt gaan aftellen en gelukkig ook nog voor 2019!!!

super Meis!! Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

O wat goed!! Ben echt blij voor je! Heb vaak aan je gedacht de laatste dagen, vond het zo rot voor je. En dan nu toch heel goed nieuws! Lekker aftellen :)!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een opluchting moet dat zijn voor je..... Dat gaat die Laura Zaal mooi voor je fixen nu! 

Nog beetje aftellen...maar bijna zover....gefeliciteerd

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-10-2018 om 21:25 zei Peanut82:

Ik heb op de dag van de operatie 2 uur van te voren genomen wat ik moest nemen en heb vanaf gisteren geen diclofinac en pantoprazol meer genomen, alleen paracetemol. En vandaag heb ik afgebouwd met de paracetemol. Maar ik heb dus niet zoveel last en heb ze voor de spier, vraag me af of je eventueel aspro bruis 500 Mg zou mogen nemen. Maar dat kan je altijd overleggen toch?

Heb je ook die oxycontin gehaald/genomen?

Hoe gaat het verder met je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Yvie die heeft ze mij niet voorgeschreven. Denk omdat ik ze voor de spier heb. Zou het ook niet hebben genomen hoor! Diclofinac en de narcose werken best lang door. 

Het gaat wat langzaam bij mij, het zakken en herstel. Ben nu opeens bont en blauw, zwelling. Maar komt goed, ik moet gewoon wat meer geduld hebben. Dinsdag heb ik controle en gaan de pleisters eraf en eventuele hechtingen worden verwijderd. Hoe is het met jou? Besef je het al helemaal? 

Moet je nog veel regelen? 

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Peanut82 zag dat mijn reactie op jouw bericht nog helemaal niet geplaatst was... hoe gaat  t nu met jou, tevreden?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik al geopereerd was haha! Wellicht omdat ik eerst ook op 7 november aan de beurt zou zijn. Nog 1,5 week te gaan, heel spannend! Het is  alleen balen dat de laatste weken de klachten aan mijn bekken (die ik ook had tijdens mijn zwangerschappen) weer terug heb...  bizar na bijna 4 jaar... loop nu bij de fysio maar dat lukt straks natuurlijk ook ff niet.. Dus hoop dat ik mn draai kan blijven vinden na de operatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Yvie Jaaaah het wordt spannend voor jou he! Bijna woehoeeeeee! Balen dat je bekken problemen hebt, hoop dat dat door de rust die je straks moet nemen wat beter wordt! belangrijk om wel te blijven wandelen, ook voor je bekken!

Met mij gaat het goed! De borsten worden steeds mooier, worden meer deel van mij, ben er echt nu al superdol op! Merk dat ik wel nog harde borsten krijg als ik me teveel inspan of het erg koud heb. En ze zijn eindelijk wat meer aan het zakken, wel ongelijk, maar dat komt omdat ik bij mijn linkerborst nog wat zwelling heb. Maar ze zien er echt heel erg natuurlijk uit.

Ik ben weer begonnen met werken, dat gaat ook allemaal goed, wel nog snel moe. En mijn scharrel heeft ze voor het eerst mogen bewonderen, die had ik al 4 weken niet gezien! Erg leuk!!

Merk alleen dat ik een beetje tieten moe ben hahaha! Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en wil je gewoon weer normale dingen kunnen doen en niet van alles te hoeven vragen aan iedereen en niet 24 uur per dag met die tieten bezig te zijn. En ik ben sinds vorige week rustig begonnen met sporten, benen trainen en heel veel wandelen en dat gaat goed!

Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat worden! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@peanut82 zie net je berichtje pas, had helemaal geen melding gehad... Fijn dat je zo blij bent! Ik hoop hetzelfde te kunnen zeggen! 

Haha snap ik wat je zegt over er 24 uur per dag mee bezig zijn, dat heb ik nu al, maar dan in mn hoofd! 

Bekken gaat nog niet super, vooral met zittend werk is dat vervelend... merk dat ik op de dagen dat ik thuis ben veel minder last heb. Ben sinds maandag gestopt met mn bloedverdunners dus veel  bewegen, ik wandel nu in de avond een rondje buiten. En ben vandaag lopend naar mn werk. Dat is 12 minuten lopen, dus prima!

Mag me maandag om 10.00 melden, blij met die tijd! Eerst kind naar school brengen en dan door!

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi, wat spannend, ik zie dat jij maandag al aan de beurt bent! Snel zeg! Ik ben 17 dec aan de beurt en krijg dan 315cc anatomisch voor de spier. Ik las dat jij ook 2 jonge kindjes hebt, zelfde leeftijd als de mijne, hoe regel jij het met hun de komende weken? Vind dat ook best wel spannend hoe dat allemaal zal gaan verlopen gezien het hier wel echt 2 mama's kindjes zijn..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com