Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 11-10-2018 om 21:25 zei Peanut82:

Ik heb op de dag van de operatie 2 uur van te voren genomen wat ik moest nemen en heb vanaf gisteren geen diclofinac en pantoprazol meer genomen, alleen paracetemol. En vandaag heb ik afgebouwd met de paracetemol. Maar ik heb dus niet zoveel last en heb ze voor de spier, vraag me af of je eventueel aspro bruis 500 Mg zou mogen nemen. Maar dat kan je altijd overleggen toch?

Heb je ook die oxycontin gehaald/genomen?

Hoe gaat het verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie die heeft ze mij niet voorgeschreven. Denk omdat ik ze voor de spier heb. Zou het ook niet hebben genomen hoor! Diclofinac en de narcose werken best lang door. 

Het gaat wat langzaam bij mij, het zakken en herstel. Ben nu opeens bont en blauw, zwelling. Maar komt goed, ik moet gewoon wat meer geduld hebben. Dinsdag heb ik controle en gaan de pleisters eraf en eventuele hechtingen worden verwijderd. Hoe is het met jou? Besef je het al helemaal? 

Moet je nog veel regelen? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Peanut82 zag dat mijn reactie op jouw bericht nog helemaal niet geplaatst was... hoe gaat  t nu met jou, tevreden?

 

Ik heb vannacht gedroomd dat ik al geopereerd was haha! Wellicht omdat ik eerst ook op 7 november aan de beurt zou zijn. Nog 1,5 week te gaan, heel spannend! Het is  alleen balen dat de laatste weken de klachten aan mijn bekken (die ik ook had tijdens mijn zwangerschappen) weer terug heb...  bizar na bijna 4 jaar... loop nu bij de fysio maar dat lukt straks natuurlijk ook ff niet.. Dus hoop dat ik mn draai kan blijven vinden na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Jaaaah het wordt spannend voor jou he! Bijna woehoeeeeee! Balen dat je bekken problemen hebt, hoop dat dat door de rust die je straks moet nemen wat beter wordt! belangrijk om wel te blijven wandelen, ook voor je bekken!

Met mij gaat het goed! De borsten worden steeds mooier, worden meer deel van mij, ben er echt nu al superdol op! Merk dat ik wel nog harde borsten krijg als ik me teveel inspan of het erg koud heb. En ze zijn eindelijk wat meer aan het zakken, wel ongelijk, maar dat komt omdat ik bij mijn linkerborst nog wat zwelling heb. Maar ze zien er echt heel erg natuurlijk uit.

Ik ben weer begonnen met werken, dat gaat ook allemaal goed, wel nog snel moe. En mijn scharrel heeft ze voor het eerst mogen bewonderen, die had ik al 4 weken niet gezien! Erg leuk!!

Merk alleen dat ik een beetje tieten moe ben hahaha! Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en wil je gewoon weer normale dingen kunnen doen en niet van alles te hoeven vragen aan iedereen en niet 24 uur per dag met die tieten bezig te zijn. En ik ben sinds vorige week rustig begonnen met sporten, benen trainen en heel veel wandelen en dat gaat goed!

Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peanut82 zie net je berichtje pas, had helemaal geen melding gehad... Fijn dat je zo blij bent! Ik hoop hetzelfde te kunnen zeggen! 

Haha snap ik wat je zegt over er 24 uur per dag mee bezig zijn, dat heb ik nu al, maar dan in mn hoofd! 

 

Bekken gaat nog niet super, vooral met zittend werk is dat vervelend... merk dat ik op de dagen dat ik thuis ben veel minder last heb. Ben sinds maandag gestopt met mn bloedverdunners dus veel  bewegen, ik wandel nu in de avond een rondje buiten. En ben vandaag lopend naar mn werk. Dat is 12 minuten lopen, dus prima!

 

Mag me maandag om 10.00 melden, blij met die tijd! Eerst kind naar school brengen en dan door!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat spannend, ik zie dat jij maandag al aan de beurt bent! Snel zeg! Ik ben 17 dec aan de beurt en krijg dan 315cc anatomisch voor de spier. Ik las dat jij ook 2 jonge kindjes hebt, zelfde leeftijd als de mijne, hoe regel jij het met hun de komende weken? Vind dat ook best wel spannend hoe dat allemaal zal gaan verlopen gezien het hier wel echt 2 mama's kindjes zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Corry zei:

Hoi, wat spannend, ik zie dat jij maandag al aan de beurt bent! Snel zeg! Ik ben 17 dec aan de beurt en krijg dan 315cc anatomisch voor de spier. Ik las dat jij ook 2 jonge kindjes hebt, zelfde leeftijd als de mijne, hoe regel jij het met hun de komende weken? Vind dat ook best wel spannend hoe dat allemaal zal gaan verlopen gezien het hier wel echt 2 mama's kindjes zijn..

Hoi! Ja superspannend, vind het allemaal heel eng eigenlijk, maar nu gaan we doorrrrr haha! Oh jij ook al snel aan de beurt, leuk! Ik krijg ze dual plane.

Grappig dat jouw kids dezelfde leeftijd hebben. Ik heb na mijn bv een week vrij (heb geen vrije dagen meer over helaas..). En wat betreft de kindjes, de oudste gaat naar school, dus dat lukt wel, alleen is de jongste 2 dagen in de week bij mij thuis. Mijn vriend is redelijk flexibel met thuiswerken, maar dat zal ook niet altijd lukken, dus waar nodig probeert hij dat wel, maar de donderdag na mijn operatie moet hij toch echt de ochtend naar een afspraak, dus dat wordt denk ik maar film kijken met mn jongste ofzo. De de jongste hangt heel erg aan mij, knuffelt mij soms helemaal plat (nu ben ik nog plat, dus lukt makkelijk haha! ) dus dat wordt nog wel een dingetje...

Komt vast goed, bij jou ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou ik ook Mn hart voor vast, vooral nu de jongste v bijna steeds tegen Mn borsten aan zit te meppen als ie op schoot zit, nooit naar omgekeken maar

vind t kennelijk ineens leuke dingen ofzo

vooral omdat t dus niet mag...

“bijna twee en doet lekker wat ie zelf wilt verhaal”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zijn ook echt wel dingen waar ik veel mee bezig ben, je doet als moeder zoveel op zo'n dag, kinderen naar school brengen, luiers verschonen, ze aankleden, wassen, in de kinderstoel/autostoel zetten, ze knuffelen enz enz..dat zijn allemaal dingen die straks tijdelijk niet meer kunnen, of iig niet zo makkelijk..met de oudste gaat dat uiteraard prima want doet alles zelf, maar de jongste van 2...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry gelukkig hier uit de luiers en ze klimmen zelf op de kinderstoel/autostoel. Maar ik fiets heel veel met de jongste achterop. Als ik haar naar de opvang breng,  naar dansles, boodschappen doen, dat lukt allemaal niet voorlopig... dat vind ik ook wel een ding. 

 

Ik zal het je de komende periode laten weten meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD alsof ze het aanvoelen he! Ze zullen er ook onbewust echt wel wat van mee krijgen. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik maandag tegen ze ga zeggen.

Doei mama gaat even voor nieuwe borsten haha! Tja dan weet het hele schoolplein het waarschijnlijk! Dus dat moet ik nog even anders gaan aanpakken.  

Loop wel al paar weken bij de fysio,  last van mn rug en bekken, dus waarschijnlijk gooi ik het daar wel op bij de kids, dat ik daarom rustig aan moet doen.

Die klachten had ik tijdens mijn zwangerschappen ook en komen nu waarschijnlijk door de spanning van dit hele project, dus hoop dat dat snel beter gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie! Ik vertel t de jongens nu ook niet, alleen van de ogen! Anders weet ik t wel haha Niemand weet t ook op Mn moeder een aantal vriendinnen na, dat zal dan niet meer op gaan!

 

ben je excited?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Dus ik ben ook heel benieuwd hoe jullie dat straks ervaren @Yvie en @DoubleD

Nou dit x is ml dus veel thuis en neemt alles v me over. De oudste twee zijn al 5,5&4,5 dus die kunnen alles zelf maar moeten wel gebracht en gehaald van en naar school en zwemles etc 

dat neemt hij nu allemaal over.. kan dit x dus wel egt Mn rust nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Ja dat zijn ook echt wel dingen waar ik veel mee bezig ben, je doet als moeder zoveel op zo'n dag, kinderen naar school brengen, luiers verschonen, ze aankleden, wassen, in de kinderstoel/autostoel zetten, ze knuffelen enz enz..dat zijn allemaal dingen die straks tijdelijk niet meer kunnen, of iig niet zo makkelijk..met de oudste gaat dat uiteraard prima want doet alles zelf, maar de jongste van 2...

Probeer zoveel mogelijk alles laag te doen dus op de bank verschonen aankleden etc.. miss kun je de oudste vragen je te helpen wanneer er getild moet worden ed en alle hulp die geboden wordt maar even aannemen de eerste weken. Vaak kun je voor je gevoel al veel maar mag t gwn nog niet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Ja dat zijn ook echt wel dingen waar ik veel mee bezig ben, je doet als moeder zoveel op zo'n dag, kinderen naar school brengen, luiers verschonen, ze aankleden, wassen, in de kinderstoel/autostoel zetten, ze knuffelen enz enz..dat zijn allemaal dingen die straks tijdelijk niet meer kunnen, of iig niet zo makkelijk..met de oudste gaat dat uiteraard prima want doet alles zelf, maar de jongste van 2...

Probeer zoveel mogelijk alles laag te doen dus op de bank verschonen aankleden etc.. miss kun je de oudste vragen je te helpen wanneer er getild moet worden ed en alle hulp die geboden wordt maar even aannemen de eerste weken. Vaak kun je voor je gevoel al veel maar mag t gwn nog niet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ging f dubbel...

dacht dat t nie was verzonden :wacko:

 

Maar verder hielp t ons, en doe ik nu ook weer, vooruit te denken met boodschappen zodat je alles in huis hebt , eten maken op voorhand en invriezen of voor paar x opwarm maaltijden in huis halen ed 

bij zijn met de was en net voor de operatie de grote klussen vast goed doen zodat je t erna alleen hoeft bij te houden of gwn even kan laten etc etc 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hihi 

ik heb Mn eerste vergroting gehad toen ik 19 was en een wissel in 2015 ivm overmatig kapselvorming en lekkage.(ben nu 35)

Nu een wissel ivm een deuk in Mn borst en pijnklachten aan de rechterborst. Ga gelijk voor n maatje groter nu ik toch onder t mes ga, ook omdat er meer ruimte in Mn borst is gekomen door nog n onverwachte derde zwangerschap.

krijg ook gelijkertijd n ooglidcorrectie

dit wilde ik al langer maar durfde niet vanwege de prikken

daar heb ik nu lekker geen last van hihi

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, DoubleD zei:

Goeie! Ik vertel t de jongens nu ook niet, alleen van de ogen! Anders weet ik t wel haha Niemand weet t ook op Mn moeder een aantal vriendinnen na, dat zal dan niet meer op gaan!

 

ben je excited?!

 

Ik heb het ook niet iedereen verteld, maar bij sommige mensen kun je er niet om heen (schoonmoeder bijv, past om de week een dag op). Mn zus, vader,  2 vriendinnen en een collega weten het.

 

Ik vind het rete spannend allemaal en denk soms stiekem, help kan ik nog terug!?! Maar nee ben nu zover, dat ik dit gewoon ga doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is, dat maakt ook dat ik tegen sommige mensen lieg(er wat bij verzin) waardoor ik er langer uit lig

van Mn ogen weten ze dan wel, en sommige mensen moest ik t wel vertellen omdat ik daar zo goed mee ben t zwz zou opvallen

 

nee hoor niet twijfelen! We can do this! Weet waarom je dit graag wou en j bent heel dichtbij om dat te bereiken!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.