Ga naar inhoud

Yvie : 19 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Marg23 gek trouwens dat je ene tepel nog zo gevoelig is. Dat is bij mij weer weg. Vind ze eerder minder gevoelig dan voorheen. 

En vind het deel net boven en op het litteken nog vervelend om aan te raken. Ik moest de littekens masseren, maar dat voelt niet prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/5/2019 at 6:10 PM, Yvie said:

@Marg23 gek trouwens dat je ene tepel nog zo gevoelig is. Dat is bij mij weer weg. Vind ze eerder minder gevoelig dan voorheen. 

En vind het deel net boven en op het litteken nog vervelend om aan te raken. Ik moest de littekens masseren, maar dat voelt niet prettig. 

Ik hoop ook heel erg dat het nog weg gaat, dat overgevoelige. Gek he, hoe het bij iedereen zo anders geneest. 

 

@Ellen1997 ben je al bij de hunkemoller sale geweest? Ik ga helaas toch niet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 weken PO

 

Toch ongelooflijk hoe snel 8 weken eigenlijk om kunnen vliegen! Voor je het weet liggen we weer in bikini!?

 

Ik wilde van de week 's nachts zonder PO beha slapen, maar na 5 minuten heb ik m toch weer aangetrokken.  Voelde toch nog beetje eng ofzo. 

 

Had van de week Nieuwjaarsborrel waarvan de halve vriendengroep van niks wist en het is niemand opgevallen. Vind ze zelf ook prima van formaat en heel goed bij mij passen.  Bloot moet ik nog steeds wel wennen, maar met kleding aan vind ik ze mooi.

 

Het gekke is dat ik me druk kan maken of mensen het zien. Heb ik verdikkeme zoveel geld uitgegeven en dan mag het niemand opvallen, da's ook gek eigenlijk? Zal wel een proces voor mezelf zijn ofzo. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2019 om 20:28, Yvie zei:

8 weken PO

 

Toch ongelooflijk hoe snel 8 weken eigenlijk om kunnen vliegen! Voor je het weet liggen we weer in bikini!?

 

Ik wilde van de week 's nachts zonder PO beha slapen, maar na 5 minuten heb ik m toch weer aangetrokken.  Voelde toch nog beetje eng ofzo. 

 

Had van de week Nieuwjaarsborrel waarvan de halve vriendengroep van niks wist en het is niemand opgevallen. Vind ze zelf ook prima van formaat en heel goed bij mij passen.  Bloot moet ik nog steeds wel wennen, maar met kleding aan vind ik ze mooi.

 

Het gekke is dat ik me druk kan maken of mensen het zien. Heb ik verdikkeme zoveel geld uitgegeven en dan mag het niemand opvallen, da's ook gek eigenlijk? Zal wel een proces voor mezelf zijn ofzo. Komt goed!

Ik herken zo wat je zegt. Ik ven ook als de dood dat mensen t zien. Terwijl we eigenlijk gewoon trots mogen zijn. Ik bedoel, ik ben niet overdreven gegaan. Betaal idd voor de perfecte boobs. En dan zouden we ze zo veel mogelijk camoufleren nu! Dat is toch ook zo bizar. Maar denk dat dat een proces is ook. 

 

Heb je eig een album @Yvie  zag dat dr Zaal het bij jou gedaan heeft. Ze is ook mijn favoriet. Maar vond Amsterdam te ver. Dus ik heb voor de “Laura” vab zuid Nederland gekozen. Topchirurge ook. Als je t ok vind zou ik graaf in je album willen spieken. Zal jou ook bij mij toevoegen.... komen na vanavond wel foto’s in. Nu alleen vooorsituatie en met po-bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Boobmom zei:

Ik herken zo wat je zegt. Ik ven ook als de dood dat mensen t zien. Terwijl we eigenlijk gewoon trots mogen zijn. Ik bedoel, ik ben niet overdreven gegaan. Betaal idd voor de perfecte boobs. En dan zouden we ze zo veel mogelijk camoufleren nu! Dat is toch ook zo bizar. Maar denk dat dat een proces is ook. 

 

Heb je eig een album @Yvie  zag dat dr Zaal het bij jou gedaan heeft. Ze is ook mijn favoriet. Maar vond Amsterdam te ver. Dus ik heb voor de “Laura” vab zuid Nederland gekozen. Topchirurge ook. Als je t ok vind zou ik graaf in je album willen spieken. Zal jou ook bij mij toevoegen.... komen na vanavond wel foto’s in. Nu alleen vooorsituatie en met po-bh

Ik heb je via een privé bericht wat foto's gestuurd.

Over de "Laura van Eindhoven" heb ik ook mooie resultaten gezien! Amsterdam is voor mij maar een half uurtje, dus dat was prima te doen. 

Heb Laura alleen met aftekenen gezien en op de OK, maar daarna niet meer. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, want volgens mij is de eindafspraak op bij de verpleegkundige ? Naja prima. Ze heeft goed werk verricht en al het personeel is er heel  professioneel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Yvie zei:

Ik heb je via een privé bericht wat foto's gestuurd.

Over de "Laura van Eindhoven" heb ik ook mooie resultaten gezien! Amsterdam is voor mij maar een half uurtje, dus dat was prima te doen. 

Heb Laura alleen met aftekenen gezien en op de OK, maar daarna niet meer. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, want volgens mij is de eindafspraak op bij de verpleegkundige ? Naja prima. Ze heeft goed werk verricht en al het personeel is er heel  professioneel. 

Ik heb Esther (laura van eindhoven) idd ook alleen maar bij aftekenen gezien nog en even na de OK! Verwacht haar bij de controles idd ook niet meer...heel misschien de laatste nog!

 

Ik ben helemaal pro Velthuis Super kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Vanmorgen op eindcontrole geweest. Jeetje wat gaat dat snel! De arts zelf is denk ik 1 minuut binnen geweest, stelde wat vragen en bekeek het eindresultaat en weg was ze weer. De consulente maakte wat foto's en binnen 5 minuten was ik weer klaar. Ik had mn thee nog niet eens op Haha!

 

Maar goed, het ziet er allemaal goed uit, iedereen is tevreden, met name ik zelf en dat is natuurlijk het belangrijkste!

 

@Boobmom ging het bij jou ook zo snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
17 uur geleden, vithoufiore zei:

Ik heb je hele topic doorgespit, ben heel blij dat je steeds meer went aan de nieuwe boobs en hopelijk je er uiteindelijk ook naakt helemaal vertrouwd mee bent! Van wat kwam je? 

Ik heb 30 aug mijn eerste consult bij Laura, heel spannend! 

Hey meis, ja ik ben inmiddels helemaal gewend aan ze! En wat was het een feest om deze zomervakantie met goed gevulde bikini's, zonder vulling rond te lopen! 

Ik kwam van een klein A-cupje en heb nu een C-cup en soms zelfs een D-cup. Klonk in mijn oren enorm, maar het past gewoon heel goed bij mijn figuur. 

 

Ben heel benieuwd hoe jij het bij Laura ervaart, ik vond haar echt heel fijn en deskundig. Ze staat nog wel eens omschreven als een kille vrouw, maar op de dag zelf was ze heel begaan en lief (ik vond het zoo spannend en eng allemaal!). Ik vind dat ze goed advies geeft en ben nog steeds erg blij dat ik het door haar heb laten doen!

 

Succes de 30e en laat je even weten hoe of wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Vandaag zijn mijn boobies 1 jaar oud! Tralalallalaa ! Ben er nog zo blij mee! kan me niet meer indenken hoe ze er 366 dagen geleden uitzagen! Had dit tig jaren eerder moeten doen. 

Moest vandaag wel denken hoe ik er een jaar geleden bij zat/lag. Vond het best even pittig die eerste paar weken, maar het is het zów waard!

 

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.