Ga naar inhoud

Hoe werkt die slaapverdoving????


Aanbevolen berichten

Hallo,

op 25 januari ll ben ik op consult geweest bij dokter Visser voor een BV.

Op 10 maart krijg ik eindelijk mijn borsten waar ik al zo lang van droom!!

Het enige waar ik "bang" voor ben is die slaapverdoving!

Kan iemand mij er meer over vertellen?? Ben je dan nog "wakker" of slaap je wel echt? Ik heb geen zin om alles te horen wat ze zeggen of doen!!!

Peggysue

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook sedatie gehad en schrok daar heel erg van want dacht dat ik narcose kreeg, het lijkt voor ons precies het zelfde, je krijgt infuus en binnen 10 seconden ben je helemaal weg je slaapt heel diep en word pas wakker als je weer lekker in je bedje licht, iets voelen doe je helemaal niet!

Het voordeel van sedatie is dat je helemaal niet misselijk of heel erg suf bent erna .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep , ik heb het net zo ervaren als Bambie .

Ik heb ook al narcose gehad en 't zelfde 'gevoel' > nuja , 'gevoel' ... idd ze zeggen dat je moe wordt en een second later is alles al achter de rug .

Voor mij is het grote verschil nà de operatie . Van narcose was ik 2 dagen misselijk incl. braken en totaal geen eetlust . Bij de sedatie was ik na 2u weer fit .

Een sedatie (of slaaproes) wordt wel steeds geconmbineerd met plaatselijke verdoving . Dus je voelt ook niks hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een slaaproes gehad, en heb juist de hele operatie meegekregen, het voelde alleen alsof ik enorm stoned was! :141: Ik heb totaal geen pijn gevoeld, en het was ook niet eng. Het voelde zelfs wel als 'leuk' aan op dat moment, want ik besefte me ook dat borsten aan het krijgen was enzo, heel apart! Ik kon 'helder' denken, maar ook weer stoned tegelijkertijd! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm,ik hoop dan dat ik zoals de eerste 2 het ervaar, diep slapen en nadien wakker worden!!

Heb geen zin om alles nog mee te krijgen van de operatie,ook al ben ik zo suf als iets vd verdoving!!

Nu heb ik al meer een idee wat me te wachten staat,dus tzal allemaal nogal meevallen dan,hoop ik toch!!!

Hou jullie op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.