Ga naar inhoud

Prothesewissel


Mel91

Aanbevolen berichten

Hallo dames, ik heb me hier aangemeld omdat ik op korte termijn mijn implantaten die 5 jaar geleden geplaatst zijn wil laten vervangen. Ik heb nu Silimed erin zitten en deze protheses zijn nu verboden om te gebruiken wegens enkele stoffen die erin zitten die kankerverwekkend zijn. Destijds ben ik door Dr Van Onselen geopereerd van AZZC klinieken. Een gigantische fout.. Al die tijd heb ik mijn "nieuwe" borsten niet mooi gevonden. Ik heb grote littekens die ongeveer 2 cm onder mijn borsten uitsteken, aan een kant is de prothese al vanaf het begin ingedeukt.. Ik heb best een aardig bedrag betaald toen(bijna €5000) en het is er net 1 cupmaat op vooruit gegaan.. Nu ben ik enorm angstig voor welke kliniek, arts ik moet gaan waar ik ook nog snel geholpen kan worden.. 

 

Hopelijk kunnen jullie me hiermee een beetje helpen!

dankjewel alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mel91:

Hallo dames, ik heb me hier aangemeld omdat ik op korte termijn mijn implantaten die 5 jaar geleden geplaatst zijn wil laten vervangen. Ik heb nu Silimed erin zitten en deze protheses zijn nu verboden om te gebruiken wegens enkele stoffen die erin zitten die kankerverwekkend zijn. Destijds ben ik door Dr Van Onselen geopereerd van AZZC klinieken. Een gigantische fout.. Al die tijd heb ik mijn "nieuwe" borsten niet mooi gevonden. Ik heb grote littekens die ongeveer 2 cm onder mijn borsten uitsteken, aan een kant is de prothese al vanaf het begin ingedeukt.. Ik heb best een aardig bedrag betaald toen(bijna €5000) en het is er net 1 cupmaat op vooruit gegaan.. Nu ben ik enorm angstig voor welke kliniek, arts ik moet gaan waar ik ook nog snel geholpen kan worden.. 

 

Hopelijk kunnen jullie me hiermee een beetje helpen!

dankjewel alvast

Hey @Mel91, spijtig dat je bv niet perfect is. Zou ze in jouw geval ook laten vervangen. Ik voelde mij direct goed bij Dr. Verdonck in Diest. Heb ook alleen maar positief over hem gelezen. 22 aug krijg ik mijn bv bij hem en ben er volledig gerust in. 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je hier op reageert Mom1980. Toevallig zat ik net voor ik jou reactie las op belgian breast clinic. En ik las alleen maar goede dingen. Wauw nog een paar daagjes wachten dus, alvast heel veel succes! Weet jij toevallig wat de regels zijn in die kliniek met betrekking tot je BMI. Mijn BMI is 16.6 en daardoor word ik in (goede) Nederlandse prive klinieken geweigerd. Het is niet zo dat ik niet goed eet.  Dit is gewoon mijn bouw.. Hopelijk accepteren ze het daar wel. Krijgje Mentor protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid wat rot dat je nooit tevreden bent geweest.

ik kreeg in juli 2015 n wissel ivm kapsel fractuur en lek en toen ook silimed er in. Kort daarna kwam de berichtgeving v silimed. Tot enkele maanden geleden geen klachten gehad. Zeer tevreden over de vorm, aantal cc etc maar na Mn onverwachte derde zwangerschap 9 mnd po en aantal x wakker geworden v d pijn in mijn borsten afgelopen maanden zijn ze gaan veranderen. Ze zijn kleiner ronder harder en heb n deuk in Mn tepelhof.

zit er zo lelijk uit. Door de pijn draag ik de laatste tijd minder vaak Mn bh en door Mn zwangerschap en aankomen / afvallen zijn ze ook meer gaan hangen.

Ben onderzocht omdat ik me zorgen maakte om borstkanker maar daarin. Ben ik gelukkig gerustgesteld. (Echo n mammografie gehad)

vandaag consult gehad n moet voor n MRI en nov onder t mes voor n wissel.

dit omdat opnieuw overmatig kapselvorming zorgt voor pijnklachten en ben uiterst ontevreden met hoe ze er nu uit zien.

 

miss kunnen we elkaars foto’s bekijken?

weet ni waar bij jou de deuk zit? Miss omdat je wat smaller bent je de randen van de prothese iets beter kunt zien maar egt n deuk.. daar hadden ze wel iets aan moeten doen al snap ik dat je dat miss ook nie zag zitten...

 

heb j verder nog klachten? Zijn t geen harde borsten? Mocht je overmatig kapsel vorming hebben en ook pijnklachten wordt iig t verwijderen vergoed en betaal j alleen voor de nieuwe prothese 

 

weet ni waar je woont maar ben erg tevreden over mijn arts;woon Zeeland 

 

j mag me ook Pb sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutengeledenzei DoubleD:

O meid wat rot dat je nooit tevreden bent geweest.

ik kreeg in juli 2015 n wissel ivm kapsel fractuur en lek en toen ook silimed er in. Kort daarna kwam de berichtgeving v silimed. Tot enkele maanden geleden geen klachten gehad. Zeer tevreden over de vorm, aantal cc etc maar na Mn onverwachte derde zwangerschap 9 mnd po en aantal x wakker geworden v d pijn in mijn borsten afgelopen maanden zijn ze gaan veranderen. Ze zijn kleiner ronder harder en heb n deuk in Mn tepelhof.

zit er zo lelijk uit. Door de pijn draag ik de laatste tijd minder vaak Mn bh en door Mn zwangerschap en aankomen / afvallen zijn ze ook meer gaan hangen.

Ben onderzocht omdat ik me zorgen maakte om borstkanker maar daarin. Ben ik gelukkig gerustgesteld. (Echo n mammografiegehad)

vandaag consult gehad n moet voor n MRI en nov onder t mes voor n wissel.

dit omdat opnieuw overmatig kapselvorming zorgt voor pijnklachten en ben uiterst ontevreden met hoe ze er nu uit zien.

 

misskunnen we elkaarsfoto’s bekijken?

weet ni waar bij jou de deuk zit? Miss omdat je wat smaller bent je de randen van de prothese iets beter kunt zien maar egt n deuk.. daar hadden ze wel iets aan moeten doen al snap ik dat je dat miss ook nie zag zitten...

 

heb j verder nog klachten? Zijn t geen harde borsten? Mocht je overmatig kapsel vorming hebben en ook pijnklachten wordt iig t verwijderen vergoed en betaal j alleen voor de nieuwe prothese 

 

weet ni waar je woont maar ben erg tevreden over mijn arts;woon Zeeland 

 

j mag me ook Pb sturen

ik stuur je zo een pb. Wat ontzettend klote dat het bij jou al 2 keer niet goed is gegaan:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ja de eerste keer had ik ronde en 13 jaar mee gedaan. Nooit klachten. Die kwamen eigen pas na Mn zwangerschappen en pogingen tot bv en kolven incl ontstekingen ed aan toe 

Weet niet of t toeval is maar nu weer 1.5 jaar na Mn derde deze klachten alleen dat branden en steken en die pijn snachts waarmee ik wakker werd alvorens t begon is nieuw. Heb nu dagelijks uitstralende pijn naar Mn oksel en arm en schouder. Mn borst brand en steekt regelmatig en kan er ni meer op liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2018 om 21:01 zei Mel91:

Hallo dames, ik heb me hier aangemeld omdat ik op korte termijn mijn implantaten die 5 jaar geleden geplaatst zijn wil laten vervangen. Ik heb nu Silimed erin zitten en deze protheses zijn nu verboden om te gebruiken wegens enkele stoffen die erin zitten die kankerverwekkend zijn. Destijds ben ik door Dr Van Onselen geopereerd van AZZC klinieken. Een gigantische fout.. Al die tijd heb ik mijn "nieuwe" borsten niet mooi gevonden. Ik heb grote littekens die ongeveer 2 cm onder mijn borsten uitsteken, aan een kant is de prothese al vanaf het begin ingedeukt.. Ik heb best een aardig bedrag betaald toen(bijna €5000) en het is er net 1 cupmaat op vooruit gegaan.. Nu ben ik enorm angstig voor welke kliniek, arts ik moet gaan waar ik ook nog snel geholpen kan worden.. 

 

Hopelijk kunnen jullie me hiermee een beetje helpen!

dankjewel alvast

ACCZ bedoel je ;)

sja... wat zal ik zeggen. Goed dat je daar deze keer niet naartoe gaat. 

 

Waar ben je op consult geweest hier in Nederland? (Waar je afgewezen werd) Misschien dat er nog andere opties zijn. 

 

Voor jouw situatie lijkt me BBC niet de juiste keuze namelijk...

 

wat je zegt over je littekens, doet vermoeden dat jouw prothesen te hoog zijn blijven zitten ( wat in die periode veel voorkwam bij hem met die stomme silimed prothesen)

Dat kan klachten geven en te hoog geplaatste prothesen geven vaak (meestal) overmatig kapsel, ongeacht of het pur is of niet

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 16-8-2018 om 21:01 zei Mel91:

Hallo dames, ik heb me hier aangemeld omdat ik op korte termijn mijn implantaten die 5 jaar geleden geplaatst zijn wil laten vervangen. Ik heb nu Silimed erin zitten en deze protheses zijn nu verboden om te gebruiken wegens enkele stoffen die erin zitten die kankerverwekkend zijn. Destijds ben ik door Dr Van Onselen geopereerd van AZZC klinieken. Een gigantische fout.. Al die tijd heb ik mijn "nieuwe" borsten niet mooi gevonden. Ik heb grote littekens die ongeveer 2 cm onder mijn borsten uitsteken, aan een kant is de prothese al vanaf het begin ingedeukt.. Ik heb best een aardig bedrag betaald toen(bijna €5000) en het is er net 1 cupmaat op vooruit gegaan.. Nu ben ik enorm angstig voor welke kliniek, arts ik moet gaan waar ik ook nog snel geholpen kan worden.. 

 

Hopelijk kunnen jullie me hiermee een beetje helpen!

dankjewel alvast

Hoii, 

Ik lees je bericht en moest direct aan mezelf denken. Ik ben 5 jaar geleden ook geopereerd bij accz ook door dhr. Van onselen. Ik heb 5 jaar lang al last van me linkerborst en het word steeds erger. Er werd eerst verteld dat het litteken weefsel is. Nu blijft dat mijn prothese is gedraaid wat ook heel duidelijk te zien is. Er is een te groot gat gemaakt waardoor de prothese dus is kunnen gaan draaien. Ben naar een andere kliniek geweest om te vragen wat zei ervan vonden. Ze waren geschokt er werd gezegd als je nog een paar jaar wacht met een wissel dan zal mijn eigen borst over me prothese gaan hangen. Ik heb ook deuken in me borsten wat mij niet goed lijkt. Ik ben aan het sparen voor een wissel maar ben zo bang dat het niet mooi word en dat het weer verkeerd gaat. Ben jij inmiddels al geopereerd zal heel graag ook naar een goeie kliniek gaan. Heeft er iemand ervaring met cosmed kliniek? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.