Ga naar inhoud

Borrelend gevoel


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

Kennen jullie dat gevoel wanneer je ooglid trilt? Precies dat gevoel heb ik nu constant bij mijn rechterborst. 

 

Ik vermoed dat het vocht/lucht is dat borrelt. Alleen houd ik ineens veel meer vocht vast in vergelijking met de afgelopen dagen. Het zit vooral bij mn oksel en ruim 20 cm daaronder. Dus aan de zijkant van me ribben. 

 

Ik ben pas een week po en ik rust veel uit, maar ik raak er wel een beetje onzeker door omdat het gepaard gaat met een zwaar drukkend gevoel. Ik ben zo bang voor een infectie door de prothesewissel die ik ben ondergaan... Moet ik me hierom zorgen gaan maken?

 

x moon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi moontje

 

ik heb in mijn linker borst een infectie gehad en mijn rechter niet

geloof me... infectie voel je!!!

 

 

inmiddels 9,5 week po met mijn rechterborst en daar heb ik nog steeds een beurs gevoel onder Mn oksel naar Mn bh band toe

Kan best lang aanhouden en de ander is er zo vanaf

zou je niet al te druk maken

 

dat borrelen kan ook gewoon herstel van je spieren zijn he

 

De infectie herkende ik voornamelijk doordat Mn borst groot werd en ik continue het gevoel had alsof ik Mn borst aan t aanspannen was en dit ging niet meer weg 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.