Ga naar inhoud

Soussepoes Din.21 aug. afspraak twijfel tussen dual plane of gewoon. Heb nu lekkende imp. Advies nodig


Soussepoes

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik heb al zon 20 jaar (ben nu 41) borstprothesen en altijd blij meegeweest. Sinds januari ben ik 13 kilo afgevallen, mijn borsten zijn daardoor ook minder gevuld zeg maar. Op mijn 20e 200cc implantaten voor een volle b, na 2 kinderen wat kilo’s blijven hangen en kreeg ik uiteindelijk grote c/kleine d. Nu afgevallen en pas mijn c beha’s nog goed maar er waren ineens randen en bulten voelbaar. 

ik heb toen een afspraak gemaakt bij Parkkliniek en kwam bij dokter Nio terecht.(na lezen op dit forum erachter gekomen dat hij een gewilde chirurg is).

 

hij dacht dat er geen lekken waren, maar wel voelbare randen met eventueel wat kapselvorming aan de zijkanten. En de bobbel op mijn borst kon een plooi in het implantaat zijn. 

 

Hijvertelde me dat achter de borstspier een goeie optie was, maar dat leek mij nogal eng. Ik heb naar lipofilling gevraagd maar hij was van mening dat dat niet zo mooi zou worden. Dus hij wil het wel op de borstspier doen, maar kon me niet garanderen dat ik dan geen randen of bobbels zou voelen. Dit omdat ik een vrij dunne huid nu heb over mijn implantaten. Hij wou wel kijken naar inplanten met zo weinig mogelijk randen. 

 

Ik ben eerst naar een echo gestuurd om te kijken naar eventuele toch lekkende implantaten en daar hebben ze geconstateerd dat de rechterkant er zeker lek uitzag aan de binnenkant. (Ik krijg daar ook steeds meer een hard stuk wat voelbaar en zichtbaar is.) 

 

Nu is het 4 weken later en sinds die afspraak ben ik meer gaan nadenken over achter de borstspier en wat nou verstandig is. Ik wil graag dat het er mooi uit komt te zien, maar ook dat het nog fijn aanvoelt zeg maar. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ben ook bang dat als ik het voor de borstspier laat doen, ik dan over 20 jaar als mijnhuid nog dunner/ slapper is geworden en je dan 2 ballonnen ziet zitten.

 

ik weet ook niet of achter de borstspier en dualplane nou hetzelfde is. 

Ik heb aanstaande dinsdag mijn vervolgafspraak en dan wil ik graag beslissen of ik misschien voor iets anders ga dan voor de borstspier. 

 

Hebben jullie adviezen of ervaringen die jullie met me kunnen /willen delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.