Ga naar inhoud

aanstaande oma wil borstvergroting


Finallyb

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier op de site. Ik heb al een afspraak gemaakt voor een borstvergroting bij de PC, in de Wellness kliniek. En nu vind ik deze site en lees hier veel ervaringen met artsen en hun behandelvoorkeuren, dus ik wilde dat ik deze site eerder gevonden had. Maar de Wellnesskliniek staat wel goed bekend volgens mij, dus ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt. Ik ben mijn hele leven al niet tevreden over mijn borsten. De vorm is goed, maar past niet bij de rest van mijn lichaam ( A-AA),mt 38-40). Mijn man vond ze prima en stond absoluut niet achter een bv. Ik zelf zag silicone ook niet zitten en heb een aantal jaren geleden lipofilling geprobeerd. Dit had uiteindelijk 0,0 resultaat. Dus van de tweede sessie heb ik maar afgezien. Inmiddels zijn de kinderen de deur uit en worden we opa en oma. En toch is de wens er nog steeds om eindelijk normaal in een zwempak te durven en van de push-up bh's af te komen.

Ik heb best nog wel vragen. Ik zou het liefst een operatie onder plaatselijke verdoving willen, dus zonder narcose. Met lipofilling kon ik geen arts in Nederland vinden die dat onder plaatselijke verdoving deed en kwam ik uiteindelijk in Duitsland terecht. Dat viel me best mee ( in tegenstelling tot het uiteindelijke resultaat dus:24:) Nu las ik op deze site dat iemand ook onder plaatselijke verdoving was geopereerd. Dus het kan wel. Ik ben benieuwd of er nog meer artsen zijn die dat doen. Verder ben ik ook benieuwd naar de alternatieve plekken van het litteken. Heeft iemand een operatie via de tepel ondergaan?

Nou, ik hoop van jullie ervaringen te horen en te leren. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.