Ga naar inhoud

Voorstel rondje


Nicolleke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik hoop dat ik het hier goed neerzet.

Maar ik heb me aangemeld omdat ik al zeker 15 jaar een Bvk overweeg maar er telkens wel een reden was om het niet te doen. ( zwangerschappen, gewicht, overlijden moeder etc etc) Nu de kids allemaal wat ouder zijn is het tijd voor mijzelf. Ik ben wel in mijn ogen al wat aan de oudere kant om het te laten doen (42) maar ik voel me nog jong genoeg. Ik zeg er eerlijk bij dat ik er nu nog niet helemaal aan toe ben omdat ik een paar maanden geleden begonnen ben met een gezondere levensstijl  en eerst de nodige kilo’s wil en moet afvallen. Hoop dat het voor jullie oké is als ik hier al wat

meelees/kijk? Je mag me verder alles vragen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal nog een hele tijd duren eer ik voor een verwijsbrief ga. Ben nu 14 kilo afgevallen en wil er nog 20. Dus eerder dan volgend najaar zal het beslist niet worden. Denk dat het beter is dat ik eerst een goed gewicht krijg. Maar dan ga ik ook voor mijn 2.0 versie hahah. Alles kleiner

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nicolleke:

Het zal nog een hele tijd duren eer ik voor een verwijsbrief ga. Ben nu 14 kilo afgevallen en wil er nog 20. Dus eerder dan volgend najaar zal het beslist niet worden. Denk dat het beter is dat ik eerst een goed gewicht krijg. Maar dan ga ik ook voor mijn 2.0 versie hahah. Alles kleiner

Gefeliciteerd alvast! :43:

En nog veel succes met het vervolg. Maar je bent al supergoed bezig iig. :91:

Op welke manier raak jij je kilo's kwijt, als ik vragen mag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 39. Zit me ook af te vragen of ik niet " laat " ben ermee. Maar aan de andere kant nu heb ik er nog wat aan.

 

Ben ook wel beetje bang voor reacties uit de omgeving.  Mijn moeder is 13 jaar geleden overleden door de gevolgen van borstkanker, dus waarom zou ik in een gezond lichaam laten snijden...

 

Eerst maar eens bellen voor een consult en maar informatie inwinnen.

Succes ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Gefeliciteerd alvast! :43:

En nog veel succes met het vervolg. Maar je bent al supergoed bezig iig. :91:

Op welke manier raak jij je kilo's kwijt, als ik vragen mag.

 

Ik doe weight watchers online en begin me hierdoor heel bewust te wordeb van wat ik eet. Hele gezin kan nu gewoon mee eten en niks geen dieet gevoel maar alles mogen eten alleen goede afwegingen maken. Voor mij werkt dit super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Yvie:

Ik ben 39. Zit me ook af te vragen of ik niet " laat " ben ermee. Maar aan de andere kant nu heb ik er nog wat aan.

 

Ben ook wel beetje bang voor reacties uit de omgeving.  Mijn moeder is 13 jaar geleden overleden door de gevolgen van borstkanker, dus waarom zou ik in een gezond lichaam laten snijden...

 

Eerst maar eens bellen voor een consult en maar informatie inwinnen.

Succes ladies!

Ja ik vind me aan de ene kant te oud aan de andere voel ik

me Juist jonger nu ik afval etc. Nu is voor mij ook pas echt de tijd rijp om het te doen. Jongste in groep 8 dus ze kunnn zich alledriewel zelf behelpen als er iets is en zijn niet meer zo afhankelijk.

Dus ik kies nu toch voor mezelf . Neemt niet weg dat ik er doodsbang voor ben en inderdaad , je gaat ‘gezond ‘ erheen en komt gammel thuis dat is wel ff een dingetje vind ik. Ben benieuwd hoe het met jou verdergaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nicolleke:

Ja ik vind me aan de ene kant te oud aan de andere voel ik

me Juist jonger nu ik afval etc. Nu is voor mij ook pas echt de tijd rijp om het te doen. Jongste in groep 8 dus ze kunnn zich alledriewel zelf behelpen als er iets is en zijn niet meer zo afhankelijk.

Dus ik kies nu toch voor mezelf . Neemt niet weg dat ik er doodsbang voor ben en inderdaad , je gaat ‘gezond ‘ erheen en komt gammel thuis dat is wel ff een dingetje vind ik. Ben benieuwd hoe het met jou verdergaat.

 

Snap ik! Je bent supergoed bezig! Mijn jongste wordt over een half jaar 4 en de oudste gaat naar groep 3, dus wat dat betreft nog genoeg te doen thuis. Maar als ik weer jaren wacht...  ik vind het zelf ook heel eng allemaal. Ik heb het van de week officieel uitgesproken tegen mijn vriend. Hem maakt het niet uit, maar staat achter mij als ik dit wil.  En hoe doe je het met je werk, dat soort dingen houden me dan weer tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Yvie:

Snap ik! Je bent supergoed bezig! Mijn jongste wordt over een half jaar 4 en de oudste gaat naar groep 3, dus wat dat betreft nog genoeg te doen thuis. Maar als ik weer jaren wacht...  ik vind het zelf ook heel eng allemaal. Ik heb het van de week officieel uitgesproken tegen mijn vriend. Hem maakt het niet uit, maar staat achter mij als ik dit wil.  En hoe doe je het met je werk, dat soort dingen houden me dan weer tegen.

Ik heb de kids nu in de leeftijd van 20,16 en 11 dus die redden zich wel. Als het moet want liefst laten ze mama alles opknappen. Wat werk betreft ik ben huismoeder dus ik hoef alleen rekening met mijn gezin en huishouden te houden. Ik heb wel een jonge hond die ik dan niet kan uitlaten omdat ie nogal omstuimig is, dat is even een dingetje maar goed. Als ik het nu niet doe is mijn kans verkeken. Ik ben nu met mezelf bezig dus ik moet doorzetten ( pffff....)

Op zich best jammer dat ik nog zo lang erop moet wachten voelde me er nu wel klaar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nicolleke:

Ik heb de kids nu in de leeftijd van 20,16 en 11 dus die redden zich wel. Als het moet want liefst laten ze mama alles opknappen. Wat werk betreft ik ben huismoeder dus ik hoef alleen rekening met mijn gezin en huishouden te houden. Ik heb wel een jonge hond die ik dan niet kan uitlaten omdat ie nogal omstuimig is, dat is even een dingetje maar goed. Als ik het nu niet doe is mijn kans verkeken. Ik ben nu met mezelf bezig dus ik moet doorzetten ( pffff....)

Op zich best jammer dat ik nog zo lang erop moet wachten voelde me er nu wel klaar voor.

Moet je erg lang wachten dan? En waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Nicolleke:

Ik wil eerst nog flink wat afvallen en de bvk is als allerlaatste aan de beurt.

Ik weet nog niet waar want ik woon helemaal in Zuid Limburg en kan nergens ervaringen van iemand uit deze omgeving vinden.

Ah, zo, oke. Das balen. Ik ben altijd ontevreden geweest met mijn a cup, maar nu pas 8 kilo afgevallen en 2 kids en nu is t helemaal niks meer... dus nu vond ik het er wel tijd voor. Ik ben al heel blij dat ik zo goed als mijn oude lijf weer terug heb en ben er trots op, alleen die laatste ‘2 punten’ nog. Qua locatie kan ik je niet helpen helaas, ik kom uit brabant en ga naar hilversum. 

Hoeveel kilo wil je graag kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Iwb:

Ah, zo, oke. Das balen. Ik ben altijd ontevreden geweest met mijn a cup, maar nu pas 8 kilo afgevallen en 2 kids en nu is t helemaal niks meer... dus nu vond ik het er wel tijd voor. Ik ben al heel blij dat ik zo goed als mijn oude lijf weer terug heb en ben er trots op, alleen die laatste ‘2 punten’ nog. Qua locatie kan ik je niet helpen helaas, ik kom uit brabant en ga naar hilversum. 

Hoeveel kilo wil je graag kwijt?

Ohhh jenkaat ze vergroten?! Ik juist verkleinen. 

Mij wil nog zeker 20 kilo kwijt heb er inmiddels 13 af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Nicolleke:

Ohhh jenkaat ze vergroten?! Ik juist verkleinen. 

Mij wil nog zeker 20 kilo kwijt heb er inmiddels 13 af.

Ja,

 

16 minuten geleden zei Nicolleke:

Ohhh jenkaat ze vergroten?! Ik juist verkleinen. 

Mij wil nog zeker 20 kilo kwijt heb er inmiddels 13 af.

Ja, klopt. Vergroten idd. Verkleinen had ik bij jou al begrepen. 13 is goed hoor, heel goed op weg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.