Ga naar inhoud

help! Hier de zoveelste die de Maat niet kan kiezen.. hebben jullie advies?


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Misschien een heel saai berichtje want het staat er vol mee hier maar voor mij echt even lastig nu!

 

nog kleine twee weken en dan krijg ik mijn bwc en borstvergroting!

 

ik ben 1.70, weeg nu 63kilo en heb 70b.

ik kan kiezen uit 345 of 390cc mentor, anatomisch, dual plane, medium hight, high profile.

 

Ik heb nu lege borsten, wil ze natuurlijk houden. Uiteraard ook groter maar wil niet persee grote borsten.Denk dat een volle D mooi zou zijn!

ik heb een privé album genaakt met voor foto’s van mijn borsten. Misschien is er iemand die dezelfde voorsituatie heeft en advies kan geven?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis ! 

 

Ik kan je foto’s niet zien maar ik ben 1,60 60kg en voor situatie was ook 70b (volumeloos) 

 

ik heb nu mentor 375cc Dual Plane en ben morgen precies 7 weken PO. Ik loop sinds deze week met bh’s 70F en het oogt als een hele mooie volle D cup. Mijn album is volgens mij openbaar dus mocht je geïnteresseerd zijn kan je altijd even spieken !

 

Ik ben er super blij mee en ze ogen echt heel natuurlijk. Zelfs zo erg dat het niemand op me werk is opgevallen ....! (Nou draag ik daar geen strakke kleding maar toch) 

 

Ga vooral waar je je goed bij voelt, ik vind persoonlijk dat dual plane het meest natuurlijk oogt. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @fleurrosita bedankt voor je reactie!! Ik heb joi album en borsten idd voorbij zien komen! Super mooi, daar teken ik voor! Zo wil ik het ook graag!! Alleen je geeft aan dat je ook een lege 75b had en nu een e-f maar hoe kan dat dan? Bij mij haven ze aan dat je per 150cc 1 cupmaat omhoog gaat. Dus met 375 zou dat 2,5 cup zijn, een volle D kleine E?!

 

ik denk dat ik nog iets minder volume heb als jij als ik het zo zie, ik zal je even toevoegen aan mijn album!

 

Ik ben gewoon wat bang om boor de grote te gaan omdat ik de angst heb dat ze te groot worden. Dus neig naar save spelen en de 345 te kiezen, zal tenslotte al een hele verbetering zijn denk ik?! Bloot zal het ook geoot genoeg zijn alleen in kleren ben ik bang dat het hetzelfde is als de maximizers haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Theezakje34:

Hoi @fleurrosita bedankt voor je reactie!! Ik heb joi album en borsten idd voorbij zien komen! Super mooi, daar teken ik voor! Zo wil ik het ook graag!! Alleen je geeft aan dat je ook een lege 75b had en nu een e-f maar hoe kan dat dan? Bij mij haven ze aan dat je per 150cc 1 cupmaat omhoog gaat. Dus met 375 zou dat 2,5 cup zijn, een volle D kleine E?!

 

ik denk dat ik nog iets minder volume heb als jij als ik het zo zie, ik zal je even toevoegen aan mijn album!

 

Ik ben gewoon wat bang om boor de grote te gaan omdat ik de angst heb dat ze te groot worden. Dus neig naar save spelen en de 345 te kiezen, zal tenslotte al een hele verbetering zijn denk ik?! Bloot zal het ook geoot genoeg zijn alleen in kleren ben ik bang dat het hetzelfde is als de maximizers haha

Mag ik ook meekijken? Dan kan ik misschien ook advies geven ben nml ook zo'n twijfelaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey...

Spannend hè... die keuze stress... heel herkenbaar.

Ik kom van een hele platte acup en ik ben nu net een week po. Ik heb 345cc genomen en ben er zo ontzettend blij mee. Durf alleen nog niet te zeggen wat mijn cupmaat uiteindelijk wordt. Ik heb heel erg getwijfeld tussen 375cc en 345cc... ik wilde het zo natuurlijk mogelijk houden en omdat mijn pc zei dat 345cc het mooiste bij mijn lichaam zou passen. Heb ik naar hem geluisterd en ben zo ontzettend blij. Ik heb een foto album dus als je wil kan ik je toevoegen... ik hoor het wel.

Succes met je keuze ;)

Groetjes jo-c 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Moeilijk idd ik kan je ook niet helpen want ik zit nog in de oriënterende fase. Wel ben ik net zo lang en zwaar als jij dus ik blijf graag op de hoogte! Ik heb nu 75b maar kei leeg helaas. Ben benieuwd hoe het gaat worden, mag ik met je meekijken?

Gr Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank ander topic? En mag ik vragen waarom je dan de 390denkt?

 

@Jo-c bedankt voor je reactie! Je kent het dus ook haha. Super dat je nu achteraf blij bent met je keuze! Dat hoop ik ook!! Ik wil ook natuurlijk maar ook wel echt een beetje borsten. Ik kijk graag met je mee!!:)

 

@Mona pff lastig he.. je weet van te voren gewoon niet hoe het wordt. Vind het echt een soort gok gewoon! Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Ja ik had het zelf ook echt totaal niet zien aankomen die F cup had zelf zelfs t idee dat het “maar” een C zou zijn. (M’n vriend verklaarde me voor gek hoor, maar ben zo snel gewend aan mn nieuwe boobs dat ik ze al niet meer ‘groot’ vind) misschien heeft het ermee te maken dat ik vrij klein ben en een ‘kort’ bovenlichaam heb. Daardoor heb ik ook aan de bovenkant van mn borsten vrij veel volume. Ik had een E gepast maar die zat echt te strak aan de bovenkant. Vandaar de 70F. 

 

Ik heb je album bekeken en ik denk echt dat die 390cc goed kan hebben ! (Ik denk namelijk achteraf ook dat ik best voor 400cc had kunnen gaan) 

Je bent wat langer dan ik dus dat staat denk ik echt heel mooi ! 

 

Laat in ieder geval niet je keuze beïnvloeden door mensen die zeggen “neem niet te groot want dat staat raar” want dat is echt NIET zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Theezakje34:

@Ank ander topic? En mag ik vragen waarom je dan de 390denkt?

 

@Jo-c bedankt voor je reactie! Je kent het dus ook haha. Super dat je nu achteraf blij bent met je keuze! Dat hoop ik ook!! Ik wil ook natuurlijk maar ook wel echt een beetje borsten. Ik kijk graag met je mee!!:)

 

@Mona pff lastig he.. je weet van te voren gewoon niet hoe het wordt. Vind het echt een soort gok gewoon! Ik voeg je toe!

@theezakje34 ik heb je toegevoegd dus je kan kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp bedankt voor het kijken en je reactie. Tot nu toe zegt iedereen 390 haha.

 

@fleurrosita haha nou mooie maat hoor!! Ja ik snap er echt niks van. Ik denk dat ik serieus zeker 1000 foto’s van vergrotingen heb gekeken en het blijft raar. Sommige met een zelfde soort voorsituatie gaan met 280 naar hetzelfde als een ander met 400... pffff maakt het lekker makkelijk allemaal he :)

ik maak me niet druk om wat anderen vinden maar wat ik zelf vind. Ik wil me op het strand niet ongemakkelijk voelen omdat ik ze net te geoot vind..

 

@Jo-c wauw meid ik kan me voorstellen dat je heel

Blij bent!!je had hiervoor inderdaad echt geen borsten dus super mooi om het nu te zien! Wat zul jij je happy voelen :43:

 

@fitgirlkim ik ga je toevoegen!

 

misscjoen handig een foto te plaatsen waar ik ongeveer op hoop uit te komen qua grootte.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik zit met hetzelfde.

Bij mij 360 cc high profile achter de spier geadviseerd. Maar ben ook bang dat het te groot gaat worden....Hij zei dat het dan een volle c zou worden maar lees hier op het forum veel dat het uiteindelijk e of f wordt....vind je daar nog mooi lingerie in ook?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Angel0306:

Hoi

Ik zit met hetzelfde.

Bij mij 360 cc high profile achter de spier geadviseerd. Maar ben ook bang dat het te groot gaat worden....Hij zei dat het dan een volle c zou worden maar lees hier op het forum veel dat het uiteindelijk e of f wordt....vind je daar nog mooi lingerie in ook?

 

 

Nou dat is het dus hè ... Afgelopen vrijdag voor het eerst gepast en gemeten maar al snel had ik zoiets van Hm moet ik wel zo blij zijn dat het cup F is ...? De leuke bh’tjes bij bijvoorbeeld Hunkemöller/H&M/Victoria’s Secret lopen bijna allemaal “maar” tot D. 

En omdat ik dan ook nog eens een smalle omvang heb van 70 is die combinatie helemaal lastig te vinden... Natuurlijk is er wel keuze maar zeker niet zoveel als voor een lekkere C cup ofzo... (wat trouwens ook bijna altijd gewoon op voorraad is !!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Hee meis zou ik ook bij jou mogen kijken? Ik ben zelf vandaag 10 dagen po :)

Ja natuurlijk ik zal je toevoegen ;)

Hoe voel je je verder? Ik heb vandaag echt voor het eerst echt helemaal geen last gehad... nog wel rustig aan gedaan. En ook geen paracetamol genomen want juist van de paracetamol kreeg ik ontzettend hoofdpijn (denk ik) h

Zou ik ook bij jou mogen kijken ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jo-c:

Ja natuurlijk ik zal je toevoegen ;)

Hoe voel je je verder? Ik heb vandaag echt voor het eerst echt helemaal geen last gehad... nog wel rustig aan gedaan. En ook geen paracetamol genomen want juist van de paracetamol kreeg ik ontzettend hoofdpijn (denk ik) h

Zou ik ook bij jou mogen kijken ;)

Xxx

Ik heb nooit pijn gehad.. Ik voel me sinds dag 5 po alweer helemaal de oude. Neem sinds 1 week po geen pijnstillers meer en kan eigenlijk weer alles. Vandaag voor het eerst mijn haar gewassen. Was even spannend, maar ging helemaal goed. Ik merkte dat toen ik geen pijnstillers meer nam, ik mijn overtollige vocht begon kwijt te raken. Dat was erg fijn! Nu kom ik in het gedeelte van het herstel waarbij de tepels extreem overgevoelig zijn, auw.. 

 

maar je doet het goed hoor, lekker je rust pakken.

ik ga je toevoegen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fitgirlkim:

Ik heb nooit pijn gehad.. Ik voel me sinds dag 5 po alweer helemaal de oude. Neem sinds 1 week po geen pijnstillers meer en kan eigenlijk weer alles. Vandaag voor het eerst mijn haar gewassen. Was even spannend, maar ging helemaal goed. Ik merkte dat toen ik geen pijnstillers meer nam, ik mijn overtollige vocht begon kwijt te raken. Dat was erg fijn! Nu kom ik in het gedeelte van het herstel waarbij de tepels extreem overgevoelig zijn, auw.. 

 

maar je doet het goed hoor, lekker je rust pakken.

ik ga je toevoegen meid.

Wat fijn zeg... o jee ik heb al aan één kant een overgevoelige tepel laat ik maar zeggen..... dus ik bereid me voor op erger.... aiaiai... ;)  

En dat rustig aan doen... tja dat is een dingetje voor me... laten we zeggen dat dat normaal gesproken niet in mijn woordenboek staat.... hihihihi... gelukkig heb ik een strenge kerel (lol) die me in de gate houdt en af en toe gewoon verplicht te rusten.... 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2018 om 07:47 zei best_boobie:

Sja... weet je, als je daar af wil zeggen, dan zou ik zeggen, is een dringende boodschap. Of misschien heeft die arts whatsapp? Dat zie je als je zijn nummer invoert op jouw telefoon. Dan zou je kunnen appen dat je je operatie wilt annuleren, maar dat dat niet lukt als de kliniek gesloten is ;)

 

ik zou dit gewoon proberen, dan heb je tenminste ook ergens staan dat je je operatie geannuleerd hebt. Weet alleen niet binnen welke termijn je dat moest doen en of je nog binnen die termijn zit

 

xx

 

Op 11-8-2018 om 23:12 zei best_boobie:

Hoi hoi

Yes, supergoed!! :35: Wel fijn dat je nog een keer mag gaan passen dan zeg! 

Als je een lift erbij neemt, komt er vaak veel spanning op de littekens als je een hoger aantal cc neemt.. Daarbij hoeven ze minder op te vullen dan wanneer ze geen lift doen, dus twee redenen waarom ze dan vaak op safe spelen en kiezen voor minder cc.. 

Weet je wie je eens een pb moet sturen? Gaby
Zij heeft een lift met 375 cc (high profile)
Ze heeft haar album prive staan, maar als je haar een pb stuurt en even uitlegt waarom je haar een pb stuurt (zeg ook maar dat ik je naar haar gestuurd heb) dan kun je zien hoe het eruit ziet. Ze is nog regelmatig wel online :)
Ik vind haar borsten echt heel mooi geworden met lift :)

 

xxx 

Ik volg! Ik wordt woensdag geopereerd en maandag ga ik nog eens passen. Maar weet echt niet hoeveel cc . Ik wil niet te klein uitkomen maar ook niet te groot. Mijn verhaal en foto's kunnen jullie lezen op about me en dan mogen jullie altijd tips geven! :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey allemaal!

 

Mijn operatie staat op 19/12 gepland.

 

Ik heb nu een 70/75 A en ga 450 CC laten toevoegen.

Als ik het lees, lijkt het mij ook zo enorm groot, maar ik ben al 2 keer gaan passen en ik blijf het prachtig vinden!

 

Vind het zelf ook wel super spannend natuurlijk, want het is niet niks wat je laat doen.

 

Zelf heb ik ook wel schrik voor de pijn erna, maar dat nemen we er wel bij natuurlijk.

 

Je moet voornamelijk doen waar jij je goed bij voelt. Zelf ben ik helemaal verliefd op het volume die ik heb gekozen:-)

 

Veel succes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.