Ga naar inhoud

Nieuw hier


Valerie95

Aanbevolen berichten

Hallo dames:)

 

Ik heb me net aangemeld nadat ik al enige tijd hier kwam piepen :-)

Zelf ben ik 22 jaar (bijna 23) en droom al van grotere borsten sinds het middelbaar:lol:

Ik heb zelf een A-cup waar ik best wel ongelukkig mee ben aangezien de vorm ook echt niet mooi is.. Heb een dochtertje van 2 en woon sinds enkele maanden weer thuis, die gedroomde operatie kan ik nu wel betalen :-)

Enkele maanden geleden ook eens bij een plastisch chirurg in het algemeen ziekenhuis geweest die mij dit niet echt kon aanraden wat ik wel begrijp maar ik zou het volgend jaar in de loop van de lente willen laten doen in de Belgian Breast/Beauty? Clinic in Diest bij Dr. Verdonck waar velen onder jullie ook zijn bij geweest aan de reacties hier te zien :-) ik zou graag een kleine C willen wat wel nog "natuurlijk" zal lijken, mag liefst niet teveel opvallen :-)

Ik hoop dat ik hier wat meer informatie kan krijgen over hoe het zal gaan met het werk, verlof opnemen of niet, etc etc want ik heb nog zooooveel vragen en wie kan het beter begrijpen dan dames die in dezelfde situatie zitten :-)

 

Leuk om hier lid te zijn!

Groetjes Valerie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie, wat spannend voor je dat het er nu eindelijk van gaat komen! Zelf was ik destijds 19 toen ik geopereerd werd en mijn ouders hadden het betaald. Mijn moeder wist namelijk precies wat ik voelde, aangezien zij in dezelfde situatie gezeten had. En nu, 18 jaar later, willen ze weer voor me zorgen tijdens mijn herstel (ik ga 16 Okt weer onder het mes voor een wissel). Persoonlijk wil ik niets zeggen op mijn werk, daarom heb ik de herfstvakantie uitgekozen. Ik geef les op een middelbare school. Ga denk ik van te voren ook maximizers dragen en erna wijde truien, zodat het niet zo opvalt haha! Die kinderen zien altijd alles! Mocht ik na een week me nog niet goed voelen, dan meld ik me ziek. Mijn naaste familie en vrienden zijn wel op de hoogte trouwens, maar ik vind dat het verder niemand aangaat. Heb jij wel iemand die voor je kan zorgen de eerste dagen? Ik zag hier van de week al een lijst met vragen voorbij komen die je aan de chirurg kunt stellen. Veel succes alvast! Een C is vast haalbaar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.