Ga naar inhoud

Quan Clinic Roeselare


stephanietje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum!

Ik ben een jonge mama van 2 kinderen, en sinds enkele jaren denk ik erover om een borstvergroting te laten doen. Nu heb ik wat info gevonden rond de Quan Clinic in Roeselare, en ik lees toch enkel positieve dingen van deze privékliniek :lol: Ik kan enkel niets terugvinden van de prijs die wordt gevraagd en vroeg me af of iemand mij hier een richtprijs kan geven?

Alvast bedankt!!!

Ste

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben ook moeder van 2 jonge kindjes ,heb de koop door gehakt ik word 14 feb geholpen aan een bv

ik heb er 4000 euro voor betaald ,dat is toch wel een betje de prijs wat ze er overal voor vragen

ik word geholpen in het catharina ziekenhuis door dokter van rapperd ,hij werkt ook bij de veldhuis kliniek

groetjes en succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum!

Ik ben een jonge mama van 2 kinderen, en sinds enkele jaren denk ik erover om een borstvergroting te laten doen. Nu heb ik wat info gevonden rond de Quan Clinic in Roeselare, en ik lees toch enkel positieve dingen van deze privékliniek :lol: Ik kan enkel niets terugvinden van de prijs die wordt gevraagd en vroeg me af of iemand mij hier een richtprijs kan geven?

Alvast bedankt!!!

Ste

De prijs in de Quan Clinic zou 3250 euro zijn.

grtjs Hanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyla stefanietje,

ik ben latoya ook een jonge mama van 22 en ik laat nu 5 februari mijn borstvergroting doen in de Quan clinic...

ben al op consult geweest om info te vragen en dergelijke en werd daar heel goed ontvangen, daarom als ik buiten kwam wilde ik erna al meteen een afspraak maken :)

heb hier ook al vele goede commentaar gelezen dus we zullen zien hé :)

ik betaal voor m'n borstvergroting 3250 met alles in de prijs inbegrepen , dat wil zeggen dat je nazorg er ook bij zit...

ik zal je op de hoogte houden van hoe ik het daar gesteld heb...

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Latoya!

Eerst en vooral bedankt voor je reactie :1:

Leuk dat er nog jonge mama's zijn die dit doen, ben alvast benieuwd naar jou verslag! Van mij zal het maar naar het einde van het jaar zijn dat ik een borstvergroting zal doen, ik trouw binnenkort en heb al mijn trouwkleed hangen, tzou spijtig zijn moest ik er niet meer in kunnen hé :29:

Ik kijk ernaar uit om over je ervaring met Quan Clinic te horen :)

Groetjes,

Stephanietje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey stefanie,

dat is graag gedaan hoor, ja inderdaad het zou jammer zijn moest je niet meer in je trouwkleed kunnen hé, zou een kostelijk affaire zijn :P hihi geniet eerst maar van je trouw en zo win je nog keer meer info over de QUAN CLINIC he als de mijne gedaan zijn...

nog een weekje en het is zo ver kan nie wachten :P voor grotere boobs te hebben

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

ben ook nog aan het sparen voor een bv en ik twijfel ook nog waar ik

juist zou gaan.

1 - wellneskliniek in genk (is wal 1u45 min rijden enkel)

2 - body & face in maldegem (is dichter en maar 15 min rijden enkel)

3 - quan clinic in roeselare (half uurke rijden enkel)

nu in de wellneskliniek als ik iedere keer naar daar moe rijden is het wel duur aan nafte ook,

en na mijn operatie nog zolang in de auto moe zitten,ik zou zot komen.

ik twijfel tussen de 2 laatste.

kan er mij iemand iets vertellen over B&F

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook op consultatie geweest naar Quan clinic en goed gevoel aan overgehouden,prijs is idd zoals hier vermeld.

Wat betreft de Wellness kliniek,als je telkens zo ver moet rijden........

Grtzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij is naar de wellneskliniek geweest en was absoluut niet tevreden, wel goedkoop maar ze hebben niet echt tijd genomen voor haar, precies bandwerk dat ze doen, beschreef ze. Van haar borsten is ze absoluut ook niet tevreden, ze denkt erover om ze na 5 jaar opnieuw te laten doen in de Quan clinic in Roeselare...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij is naar de wellneskliniek geweest en was absoluut niet tevreden, wel goedkoop maar ze hebben niet echt tijd genomen voor haar, precies bandwerk dat ze doen, beschreef ze. Van haar borsten is ze absoluut ook niet tevreden, ze denkt erover om ze na 5 jaar opnieuw te laten doen in de Quan clinic in Roeselare...

Beste P&S en Stephanietje

Wat betreft de wellness:dat gevoel had ik er ook over het is idd ver rijden en als er iets gebeurt ofzo.

en ze doen iets van de 4000 bv op een jaar mijn eerste reactie was ook zo van ale vleeskeuring in de productie.

dus die heb ik nu al geschrapt.

bedankt voor de reactie

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.