Ga naar inhoud

beblessed : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Blabla1980:

ow ik heb

 

Ik kreeg een mail met de datum en daarin ook de formulieren, de behandelovereenkomst die ik ondertekend moest terugsturen en de factuur waarvan ik een deel binnen 5 dgn moest aanbetalen.

Heb je dit nog allemaal niet gehad?

@Blabla1980 neen die email heb ik nog niet ontvangen. Misschien ben ik te ongeduldig. Heb woensdag mijn operatiedatum bevestigd. Wil gewoon echt zeker zijn dat het vaststaat bij hun anders heb ik myserie want kan zelf niets meer verplaatsen van vakantie enzo.. 

Zit nu op het werk. Straks eens proberen bellen. 

 

Kreeg jij de email direct of zat er wat tijd tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kelly_E:

Mijn datum is 28 november. :43:

 

Jaaaa ! Is het bevestigd :tatice_04:! Super..

Nu aanbetalen en dan is het helemaal officieel... Nu kan het aftellen écht écht écht beginnen.

 

Ik hoorde trouwens een week van te voren hoe laat ik mij moest melden ^_^.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Denca:

 

Jaaaa ! Is het bevestigd :tatice_04:! Super..

Nu aanbetalen en dan is het helemaal officieel... Nu kan het aftellen écht écht écht beginnen.

 

Ik hoorde trouwens een week van te voren hoe laat ik mij moest melden ^_^.

 

@Denca ja had het hier al ergens gelezen, een weekje op voorhand. Geen idee hoe ze die planning maken.. was jij vroeg op de ochtend of best nog lang moeten wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Kelly_E:

@Denca ja had het hier al ergens gelezen, een weekje op voorhand. Geen idee hoe ze die planning maken.. was jij vroeg op de ochtend of best nog lang moeten wachten?

Ik had pech ... moest 12:45 melden, operatie voor mij liep uit, werd pas om 15:45 geopereerd... honger als een beer zoals je begrijpt. Hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Denca:

Ik had pech ... moest 12:45 melden, operatie voor mij liep uit, werd pas om 15:45 geopereerd... honger als een beer zoals je begrijpt. Hahahaha

@Denca ow wauw, dat is echt wel heel laat! En zo lang dat je moeten wachten hebt :20:
Kan zelf normaal wel lang zonder eten en heb niet zo gauw honger maar kan me wel ineens heel flauw voelen en beginnen draaien en dan heb ik wel iets nodig... dus dat wordt lastig als je dan niets mag eten :blink: maar we zien wel, misschien mag ik wel als eerste. We zullen het toch moeten afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames, het komt nou echt dichtbij. 

Echter ben ik een mega ketting roker, al een paar keer geprobeerd te stoppen maar ook steeds weer gaan roken, nou ben ik al wel heel erg geminderd naar een paar sigaretten per dag. 

Ik lees nou ergens dat straten niet opereert als je niet gestopt bent, zou hij dan wel opereren als ik nou nog stop? Aangezien het iets minder als twee weken is nog :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei beblessed:

Hoi dames, het komt nou echt dichtbij. 

Echter ben ik een mega ketting roker, al een paar keer geprobeerd te stoppen maar ook steeds weer gaan roken, nou ben ik al wel heel erg geminderd naar een paar sigaretten per dag. 

Ik lees nou ergens dat straten niet opereert als je niet gestopt bent, zou hij dan wel opereren als ik nou nog stop? Aangezien het iets minder als twee weken is nog :(

@beblessed als Frans zegt dat hij niet wil opereren als je niet gestopt bent met roken dan zou ik hier niet zo lichtzinnig overgaan en is het ook je taak hem dit te melden. Nicotine zorgt ervoor dat wonden minder goed genezen dus krijg je verhoogde kans op infectie.. en je borsten zitten dicht bij je hart en longen.. het is duidelijk tot wat dit kan leiden denk ik. 

Zelfs als hij zou willen zou hij je niet mogen opereren dan want hij zou je in gevaar kunnen brengen op die manier. Het gaat uiteindelijk over prioriteiten stellen meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kelly_E:

@beblessed als Frans zegt dat hij niet wil opereren als je niet gestopt bent met roken dan zou ik hier niet zo lichtzinnig overgaan en is het ook je taak hem dit te melden. Nicotine zorgt ervoor dat wonden minder goed genezen dus krijg je verhoogde kans op infectie.. en je borsten zitten dicht bij je hart en longen.. het is duidelijk tot wat dit kan leiden denk ik. 

Zelfs als hij zou willen zou hij je niet mogen opereren dan want hij zou je in gevaar kunnen brengen op die manier. Het gaat uiteindelijk over prioriteiten stellen meid. 

Ben ik volledig met je eens Kelly! 

 

Ik denk ook dat wanneer je het zou 'verzwijgen' , dat het op eigen risico is. Wanneer er dan complicaties zullen optreden, Frans ook zijn handen er af vanaf trekt. 

 

Ik heb nooit gerookt, dus geen idee hoe lastig het is om te minderen/stoppen.. Maar kies hier wel voor je eigen gezondheid en loop het risico niet dat je complicaties krijgt. Je slaat jezelf dan echt voor je kop! 

@beblessed

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei beblessed:

Jullie hebben helemaal gelijk, snap het ook wel. Is alleen zo moeilijk :24:

 

Maar heb vandaag nog niet gerookt dus ga het volhouden, was alleen bang dat het misschien te laat was ofzo snap je.

@beblessed of het te laat is weet ik niet. Zou ik eens in de papieren voor de richtlijnen moeten kijken. Weet dat er iets in staat van roken maar weet niet meer precies wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komop je kunt het!

Ik ben ook een roker en ben dus nu al een paar weken gestopt. Je weet waar je het voor doet en wilt geen enkel overbodig risico lopen!

Kwestie van een knop omzetten meid!

Het is nooit te laat, maar je kan nu echt niet meer roken, ook niet 1 per dag want zo hou je de drang alleen maar in stand

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@beblessedhi beblessed, ikzelf moest me afgelopen maandag ook om 11.30 melden en had ook wel wat honger maar las gister hier iets over dat je miss de avond van te voren wat later naar bed kan gaan zodat je wat langer kan uitslapen en t dan minder lang duurt allemaal, of moet je ver rijden en kan dat dus niet?

 

in mijn papieren stond ook dat je de avond van te voren nog n brood maaldtijd moet nemen? In de avond dus.. ik heb dat wel gedaan en bij mij viel t honger gevoel best wel mee.. was eerder misselijk vd zenuwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het zit erop. Maar wat heb ik me verkeken op de pijn zeg. 

Het liep 2 uur uit dus was al wel draaierig enz toen ik naar de ok moest.

Bij het wakker worden was ik een beetje in paniek, zo erg veel pijn en door de spanning moest ik huilen. Heb toen nog extra morfine gekregen dat werkte wel wat alleen werd ik daar nog suffer van.

 

Tot nu toe kan ik me nog amper gewegen of het voelt alsof er met een kaasschaaf langs de binnenkant geschaafd wordt. Ik hoop echt zo dat dit gauw beter wordt.

Ook heb ik last van mn keel, ook de buitenkant van mn hals is pijnlijk en lijkt het alsof er luchtbelletjes in zitten, herkent iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik zie dat je nu net een berichtje hebt geplaatst. Hopelijk wordt het snel minder. 

Ik zag dat het bij jou twee uur uitliep.. Weet je of dat vaak gebeurt? Ik ben zelf de 31e aan de beurt en moet mij om 1215 melden en word rond 1330 pas geopereerd. Met nog twee uur uitloop denk ik dat ik echt omval van de honger haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei beblessed:

Had de kliniek even gevraagd en mn pijnlijke hals enz dat is vocht, dus daar al wat gerustgesteld om.

Verder gaat het redelijk als ik stil lig, zodra ik me beweeg dan komen ze erg onder spanning te staan.

Wel niet vergeten om elk uurtje even rond te lopen. Dit voor de bloeddoorstroming is er mij verteld. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.