Ga naar inhoud

beblessed : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Engeltje73 zei:

Ik ben geholpen in België, en dus ook diverse dingen voorgeschreven, antibiotica heb ik in België gehaald en paracetamols in NL aangezien deze ontzettend duur zijn in België.Rekening ingediend bij CZ en alles terug gekregen....

@Engeltje73 ja het gaat me vooral om de medicijnen die je niet zonder voorschrift krijgt. Paracetamol kan je hier ook gewoon in de apotheek kopen dus dat is niet echt een probleem. Zal mijn voorgeschreven medicijnen dan nog snel uit Nederland meenemen dan. Ik ben er dan toch ;) zal misschien wel duurder uitkomen dan maar ja beter mijn medicijnen hebben dan naar België komen en ze niet meekrijgen. 

Weet nog altijd niet of ze hier voorschrift van Nederland aanvaarden. 

Het is wel zo dat als je hier in België medicijnen koopt dat de ziekenkas zoals wij dat noemen sowieso tussenkomt en dat wordt direct van het bedrag afgetrokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Engeltje73 zei:

Na hoeveel weken ben jij weer aan werk gegaan?Kassa werkzaamheden zijn echt niet lichte werkzaamheden,met draaien, trekken,duwen etc.Ik mag dit echt niet van mijn chirurg.

Na 4 weken,had het overlegd wat ik het beste kon doen, ze zei dat kassawerkzaamheden wel kon dan hoefde je niet te tillen enz. Vandaag wel in de winkel geholpen rustig op mn gemakje de lichte dingen en niet boven mn hoofd enz ging op zich goed, maar ben nou gesloopt, mn rug doet mega veel pijn en voel mn littekens trekken/steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kelly_E zei:

@Engeltje73 ja het gaat me vooral om de medicijnen die je niet zonder voorschrift krijgt. Paracetamol kan je hier ook gewoon in de apotheek kopen dus dat is niet echt een probleem. Zal mijn voorgeschreven medicijnen dan nog snel uit Nederland meenemen dan. Ik ben er dan toch ;) zal misschien wel duurder uitkomen dan maar ja beter mijn medicijnen hebben dan naar België komen en ze niet meekrijgen. 

Weet nog altijd niet of ze hier voorschrift van Nederland aanvaarden. 

Het is wel zo dat als je hier in België medicijnen koopt dat de ziekenkas zoals wij dat noemen sowieso tussenkomt en dat wordt direct van het bedrag afgetrokken. 

Ik denk wel dat ze het accepteren (maar ligt eraan of ze die hebben) 

Slik voor zenuwpijnen de Lyrica, en ga ook met Nederlands recept ze halen in België,gezien ik ze niet vergoed krijg, en in België zijn deze veel goedkoper dan bij ons in Nederland en woon maar 5 min van België af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nou 4 weken po.

 

Ze worden al iets zachter. Echter de rugpijn ben ik nog niet vanaf, vooral smorgens en als ik te veel doe.

 

Ook de rechterborst doet aan de binnenrand (tussen de spleet zeg maar) nog pijn als er iets druk op komt, vooral met de borstband om merk ik dit.

 

Is dat normaal na 4 weken? Weet dat er 6 weken voor herstel staat maar vind het al lang duren nou :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Weer een weekje verder.

Gaat steeds beter, eigenlijk geen pijn meer alleen vervelend.

 

Tepels zijn regelmatig gevoelig en de littekens steken af en toe nog.

Korstjes zijn ook bijna helemaal weg.

 

Ik had gister een paar verschillende maten bh's besteld om te passen op welke maat ik zit. Weet dat het nog iets te vroeg is want ze zijn nog niet zacht ofzo maar was gewoon benieuwd.

 

En jeetjemineetje wat een cupmaten haha 75E zat al half op mn tepels dus werd hem niet, 75F zat al beter maar twijfel nog (deze zat ook iets onder de borstplooi, misschien om dat ze nog zo rond zijn?)  en 75G zat perfect!! Nou ja perfect... idee dat er wel een heel grote beugel in zit, maar ben dat ook niet gewend.

 

Ik zal 2 foto's met de bh's aan in mijn album zetten. Misschien kunnen jullie meekijken om te zien of ze goed zitten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, beblessed zei:

Hoi dames,

 

Weer een weekje verder.

Gaat steeds beter, eigenlijk geen pijn meer alleen vervelend.

 

Tepels zijn regelmatig gevoelig en de littekens steken af en toe nog.

Korstjes zijn ook bijna helemaal weg.

 

Ik had gister een paar verschillende maten bh's besteld om te passen op welke maat ik zit. Weet dat het nog iets te vroeg is want ze zijn nog niet zacht ofzo maar was gewoon benieuwd.

 

En jeetjemineetje wat een cupmaten haha 75E zat al half op mn tepels dus werd hem niet, 75F zat al beter maar twijfel nog (deze zat ook iets onder de borstplooi, misschien om dat ze nog zo rond zijn?)  en 75G zat perfect!! Nou ja perfect... idee dat er wel een heel grote beugel in zit, maar ben dat ook niet gewend.

 

Ik zal 2 foto's met de bh's aan in mijn album zetten. Misschien kunnen jullie meekijken om te zien of ze goed zitten?

 

Wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen! Mag ik meekijken in jouw album? Ik ben volgende week woensdag aan de beurt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De eerste 6 weken zijn voorbij!

 

Ben op moment doodziek, keelpijn, hele nachten hoesten enz. Borsten zien er goed uit, evenals de littekens. Onbewust denk je dan toch dat er iets mis is ofzo maar zal gewoon een verkoudheidsvirus zijn.

 

Vanacht voor het eerst bh loos geslapen, beetje apart maar heerlijk.

Vandaag ook voor het eerst een beugelbh aan. Is toch even wennen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @beblessed wat heb je een heftige 6 weken achter de rug zeg poeh poeh, ik heb net ff alles bij zitten lezen, en nu dan weer een virus of iets dergelijks balen. Jou herstel is echt het tegenovergestelde van mij, ongelooflijk dat het zo kan, ik heb met je te doen. 

Ik vraag me af, ik heb jou voorsituatie niet gezien maar kom jij van een hele platte cup af? Ik heb het idee dat je herstel ook zo zwaar is geweest doordat het toch veel is wat ze er dan in stoppen of denk ik dat maar? Ze zijn inmiddels wel heel mooi maar ik denk eigenlijk dat ze nog een heel stuk ontspannener gaan worden en dat je dan nog weer op een andere maat uitkomst? Mijn cupmaat berekend is nu een 75 e 

omvang 74 bovenwijdte 74 maar ben pas 5 dagen po maar kijkt al veel rustiger, ik zal je toevoegen dan zie je wat ik bedoel, mijn inziens maakt de voorsituatie zoveel uit, ik had ruimte en huid genoeg en dat scheelt denk ik veel pijn 

 

hoop dat je je snel heel veel beter voelt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mona zei:

Hi @beblessed wat heb je een heftige 6 weken achter de rug zeg poeh poeh, ik heb net ff alles bij zitten lezen, en nu dan weer een virus of iets dergelijks balen. Jou herstel is echt het tegenovergestelde van mij, ongelooflijk dat het zo kan, ik heb met je te doen. 

Ik vraag me af, ik heb jou voorsituatie niet gezien maar kom jij van een hele platte cup af? Ik heb het idee dat je herstel ook zo zwaar is geweest doordat het toch veel is wat ze er dan in stoppen of denk ik dat maar? Ze zijn inmiddels wel heel mooi maar ik denk eigenlijk dat ze nog een heel stuk ontspannener gaan worden en dat je dan nog weer op een andere maat uitkomst? Mijn cupmaat berekend is nu een 75 e 

omvang 74 bovenwijdte 74 maar ben pas 5 dagen po maar kijkt al veel rustiger, ik zal je toevoegen dan zie je wat ik bedoel, mijn inziens maakt de voorsituatie zoveel uit, ik had ruimte en huid genoeg en dat scheelt denk ik veel pijn 

 

hoop dat je je snel heel veel beter voelt 

 

Ja was vooral de erste weken echt afzien. Veel gehuild en gevloekt, blij dat dat gedeelte achter de rug is.

 

Kwam van een 75a, en dan nog zat een a wat ruimte in. Had geen lege cup, heb nooit echt veel groter gehad, en dan 450cc erin. Denk ook wel dat het dan allemaal meer gerekt wordt enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames,

 

Inmiddels ongeveer 2,5 maand po.

De linkerborst begint aan de bovenkant iets midden bol te worden dus is denk ik wat aan het zakken, rechts staat naar mijn idee nog iets boller maar moet echt goed kijken wil je het verschil zien.

 

Als ik op mn rechterzij ga liggen merk ik ook heel erg dat er een soort druk op komt dat niet prettig is, links heb ik dat niet als ik op mijn zij lig.

 

Sinds een paar dagen heb ik een soort van beurs gevoel aan de linkerkant aan de onderkant rondom het litteken, voelt net als een blauwe plek ofzo met bewegen.  Zie er aan de buitenkant verder niks van.

 

Moet binnenkort voor eindcontrole en zal het daar vragen maar vraag me af wat het kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2019 om 19:55, beblessed zei:

Hoi dames,

 

Inmiddels ongeveer 2,5 maand po.

De linkerborst begint aan de bovenkant iets midden bol te worden dus is denk ik wat aan het zakken, rechts staat naar mijn idee nog iets boller maar moet echt goed kijken wil je het verschil zien.

 

Als ik op mn rechterzij ga liggen merk ik ook heel erg dat er een soort druk op komt dat niet prettig is, links heb ik dat niet als ik op mijn zij lig.

 

Sinds een paar dagen heb ik een soort van beurs gevoel aan de linkerkant aan de onderkant rondom het litteken, voelt net als een blauwe plek ofzo met bewegen.  Zie er aan de buitenkant verder niks van.

 

Moet binnenkort voor eindcontrole en zal het daar vragen maar vraag me af wat het kan zijn.

Dat gevoel wat jij omschreef dat blauwe plek, had ik laats ook 1 avondje was heel raar, volgende dag had ik het niet meer.. heb ook aan ene kant op de zij dat t minder fijn is. Na 5 weken nog steeds ongemakkelijk met slapen hoor en ik slaap normaal half op de buik en ik durf nog steeds niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

 

Morgen eindcontrole bij straten.

 

Ben benieuwd wat hij zegt. Heb op zich vrijwel nergens last meer van. Die linkborst voel ik alleen nog als ik met werk veel en zwaar til maar dat zal er wel bij horen.

 

Ook voel ik de onderrand vd prothese en ze voelen nog erg hard. De bovenhuid is wel zachter maar als je voelt dat voel je toch echt twee ballen haha. Hoop dat dat met de tijd minder wordt.

Kwam wel van vrijwel niks dus op zich lijkt het me niet raar als je die silliconen voelt dan. 

 

Heb ook een nieuwe foto toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag dames,

 

Alweer 6 maanden geleden dat ik geopereerd ben.

 

Gaat allemaal prima met de dames, de linkerborst wordt steeds wat zachter, de rechterborst blijft nog wat achter en voelt nog stevig. Had gehoopt dat het na 6 maanden toch wel wat zachter zou aanvoelen maar misschien nog wat geduld hebben.

 

Af en toe wat vervelende steken sinds kort in de linkerborst maar misschien is dat dan wat overbelast ofzo, tenminste daar gaan we maar vanuit dan.

 

Nieuwe foto van 6 maanden is tegevoegd aan mijn album.

Zie trouwens wel dat ze ivm de foto van 3 maanden nog erg veranderd zijn, lijker wel kleiner ofzo. Maar kan misschien ook aan de positie van foto of lichaam liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.