Ga naar inhoud

beblessed : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames, even een update.

 

Gister dacht ik nog dat de pijn wat minder aan het worden was. Vannacht werd ik wakker en heb ik echt liggen gillen van de pijn. Waar dat ineens vandaan kwam geen idee. Ook nou nog pijnlijk allemaal. Even in de spiegel gekeken en litteken ziet er nog oke uit, daar omheen is het ineens wel blauw.

 

En die rug pijn is ook niet te houden. Iemand tips daarvoor? Mag je bv een warmtecompres oid tegen de bovenrug houden?

 

Soms denk ik echt als ik andere verhalen lees wat ben ik toch een aansteller. Maar ik voel toch echt de pijn en ben niet kleinzerig ofzo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Wat vervelend dat je zo veel pijn hebt zeg... Misschien voor de zekerheid even de kliniek bellen? Gillend wakker worden van de pijn klinkt echt niet lekker... 

En wat betreft je rug; lijkt me wel dat je daar een warmtecompres tegen mag houden. Daar ben je niet geopereerd dus dat kan geen kwaad! Herken dat wel hoor, ik had op een gegeven moment meer last van mn rug dan van mn borsten...

Heel veel sterkte, hoop echt dat het snel beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beblessed know the feeling. Ik dacht echt ook dat ik me aan het aanstellen was maar ben ook gillend/huilend wakker geworden. Precies messteken in mijn linkerborst. Voor de rest ook vooral rugpijn door altijd in dezelfde houding te slapen. Ik kan mijn verband er wel nog niet afdoen dus geen idee hoe het er allemaal uitziet.. nu denk ik nog niet mooi, ik heb precies 4borsten, implantaten zitten nog echt hoog haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luna1803 wanneer mag je verband af dan? ze zitten bij mij ook nog hoog en erg gespannen. Denk nou soms echt waar ben ik aan begonnen. Gister had ik de kliniek al gebeld en pijn moest ik doorheen, ze dacht dat het vanaf zondag wel beter zou gaan dus daar hoop ik dan maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beblessed nog tot dinsdag 6/11 normaal, maar ik ga terug werken 5/11 en zou het weekend ervoor de band verwijderen en dan mijn sportbh en een bostband dragen. Rechts is mooi aan het indalen heb ik de indruk. Links daarentegen.. pijnlijk hoog en gezwollen. Ja ik had ook al gebeld want de eerste twee dagen heb ik overgegeven van de verdoving en alle medicatie. Hetzelfde antwoord: je moet er doorheen. Nu is de pijn al draagelijker maar de eerste dagen dacht ik echt van, dit doe ik nooit meer. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, beblessed zei:

Hoi dames, morgen heb ik controle dus zal het daar ook wel horen. Maar wie van jullie hadden ook erge blauwe plekken? Het lijkt alleen maar erger te worden ipv te minderen. Ook doet het erg pijn alsof alles gekneusd is.

 Morgen 1 week po.

Hoi hoi,

Ik ben ook 23 oktober door Frans straten geopereerd. Ik slik arnica D6 druppels van a.vogel. Dat helpt tegen zwelling en blauwe plekken. Ik heb enkele kleine blauwe plekjes rondom de wond maar verder niks. De zwelling is ook al aan het afnemen en alles begint al mooi vorm te krijgen. Of het aan de druppels ligt... of ik een snelle genezer ben... ik weet het niet maar misschien voor jou een tip om ze ook te gaan nemen. Sterkte met je herstel. Ik mag woensdag op controle

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Triesie zei:

Hoi hoi,

Ik ben ook 23 oktober door Frans straten geopereerd. Ik slik arnica D6 druppels van a.vogel. Dat helpt tegen zwelling en blauwe plekken. Ik heb enkele kleine blauwe plekjes rondom de wond maar verder niks. De zwelling is ook al aan het afnemen en alles begint al mooi vorm te krijgen. Of het aan de druppels ligt... of ik een snelle genezer ben... ik weet het niet maar misschien voor jou een tip om ze ook te gaan nemen. Sterkte met je herstel. Ik mag woensdag op controle

 

 

 

Ik had eigenlijk ook woensdag haha is verzet naar morgen. 

Ik zal eens gaan kijken voor die druppels. Ik weet wel dat ik altijd snel blauwe plekken heb maar had verwacht dat het nou dan al weg aan het trekken zou zijn.

Doet het bij jou ook nog pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beblessed advies ga lekker buiten een rondje wandelen en beweeg want dat heeft je lichaam nodig !! Zeker je rug belasten door de hele dag te liggen is niet goed.

 

Blauwe plekken is juist goed want dat betekend dat het aan het genezen is dus aub niks aan doen maar laat alles op zijn eigen tijd genezen !!!

 

AUB laat je lichaam zijn werk doen en zorg jij voor genoeg beweging en goed voedsel en vocht ! Dat zal zorg voor een goede herstel van je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Zee-Bra77 zei:

@beblessed advies ga lekker buiten een rondje wandelen en beweeg want dat heeft je lichaam nodig !! Zeker je rug belasten door de hele dag te liggen is niet goed.

 

Blauwe plekken is juist goed want dat betekend dat het aan het genezen is dus aub niks aan doen maar laat alles op zijn eigen tijd genezen !!!

 

AUB laat je lichaam zijn werk doen en zorg jij voor genoeg beweging en goed voedsel en vocht ! Dat zal zorg voor een goede herstel van je lichaam.

Bedankt voor je advies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy @beblessed ik ben ook heel erg blauw, werd dat ook pas na een week. Ik ben nu 3 weken po en het neemt een heel klein beetje af. Maar ik heb die bloeduitstortingen aan beide kanten, tussen mijn borsten en zelfs mijn rechter ribbenkast is helemaal blauw geweest. Mijn tip is inderdaad om wel wat te bewegen voor de doorbloeding en om wel een strakke bh aan te doen die genoeg compressie geeft. Ik wisselde mijn strakke bh af met de ava en daardoor werd de zwelling en de blauwe plekken alleen maar weer erger. 

De een heeft er wat meer last van als de ander en het gaat vanzelf weg. Hahaha alleen het duurt zo lang!!!!

Succes Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, beblessed zei:

 

Ik had eigenlijk ook woensdag haha is verzet naar morgen. 

Ik zal eens gaan kijken voor die druppels. Ik weet wel dat ik altijd snel blauwe plekken heb maar had verwacht dat het nou dan al weg aan het trekken zou zijn.

Doet het bij jou ook nog pijn? 

 

Ik ben dinsdag geopereerd en donderdags liep ik alweer in op de meubelboulevard. Kon me toen ook al aankleden, haar kammen, douchen enz... ik heb snachts het meeste pijn. Maar ook dat is met paracetamol prima te doen. Ik denk dat ik Een heel vlot herstel heb als is sommige verhalen zo lees. Hoe gaat het bij jou? En wat zeiden ze bij de controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou controle was alles prima, littekens zagen er ook goed uit.

Die blauwe plekken zei ze dat dat komt doordat je verdoofd wordt aan de onderrand en dat daar de meeste mensen blauwe plekken van krijgen rondom de littekens.

Ook een borstband gekregen.

Was er vandaag voor het eerst echt weer uit, dus fatsoenlijke kleding aan, alles nog wat behelpen. Mn haar heb ik altijd in een hoge staart maar dat lukt me dus nog niet omdat mn ellebogen niet de lucht in mogen.

Na de controle even met mn schoonmoeder naar een woonwinkel geweest, maar halverwege begon mijn rug en borst zo erg pijn te doen en te branden. Denk dat het even genoeg was of een combi met de borstband dat weet ik niet. Leek alsof ik steeds naar voren getrokken werd ofzo heel apart en dan met moeite proberen recht te blijven lopen.

 

Nou dus ff op de bank met een kopje thee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, gister met de controle was dus alles goed en borstband gekregen.

 

Nou heb ik vandaag een brandend gevoel aan 1 litteken. Zie verder niets bijzonders behalve wat korstjes, hoort dat te branden als het geneest?

 

Verder heb ik best last van die borstband. Mn linkerborst zit wat hoger volgends mij en doet ook de hele dag door pijn, ook als ik het iets aanraak enz. Nou wordt dat door zo'n borstband natuurlijk erger maar heeft dat tijd nodig om er aan te wennen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, gaat elke dag een beetje beter hier. Moet nou gaan oppassen dat ik niet te veel ga doen, ken mezelf :19:

 

Vroeg me alleen af hoe lang het duurt voordat de littekens mooi dicht zijn. Zitten nou nog kostjes op en brand regelmatig. Ben dan steeds bang dat er iets mis mee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Luna1803 zei:

@beblessed hoi! Blij dat het beter gaat meid! Hier ook beter en beter maar de borstband zit wel ambetant.. ivm littekens geen idee, durf de plakkertjes er nog niet af te doen. 

 

Ja ik had de plakkers er met de eerste controle na een week eraf. Vind het er nou nog rommelig uit zien. Geen idee of dat door korstjes enz komen maar ik sommige zie ik met alleen een dun streepje dus daarom dat ik me afvroeg hoe lang dat duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, beblessed zei:

Hoi dames, gaat elke dag een beetje beter hier. Moet nou gaan oppassen dat ik niet te veel ga doen, ken mezelf :19:

 

Vroeg me alleen af hoe lang het duurt voordat de littekens mooi dicht zijn. Zitten nou nog kostjes op en brand regelmatig. Ben dan steeds bang dat er iets mis mee is.

Ja vraag ik me ook af ivm die littekens... hier ook af en toe een branderig gevoel en als ik rondloop voelt het alsof mijn borst drukt op die littekens zeg maar... (één kant al meer dan de andere)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog korstjes. Soms gaan ze ook nog een beetje open als ik veel heb bewogen. Zal wel normaal zijn..ziet er indd nog een beetje rommelig uit.

Zou morgen mogen beginnen met litteken creme, maar had ergens gelezen dat dat pas mag als de korstjes weg zijn. Jij daar wel al mee begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, even een update.

 

Vandaag 2 weken po, dacht vanmorgen kids zijn naar school, loop even naar de ah hier, ff frisse lucht, wat beweging en broodje halen ofzo. Is niet zo ver lopen denk 10 min. 

Heenweg ging wel, terugweg was te veel, maar ja moet toch thuiskomen dus heel rustig lopen, alle tijd. Nou echt eenmaal thuis barste ik in huilen uit. Mn hele rug voelde als gebroken, mn voorgevel deed pijn niet normaal. 2 paracetamol genomen.

 

Vanacht was ook hel, ging redelijk de laatste dagen maar vandaag weer pijn vooral met opstaan.

 

Iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt?

 

Zal vandaag ook even een nieuwe foto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agh jeetje wat vervelend dat je zoveel last kreeg. Ik ben zelf pas 6 dagen PO maar herken het wel dat je rug heel snel moe wordt bij lopen/staan. Ik heb geen idee hoe lang het duurt, aangezien ik dus korter PO ben dan jij, maar hoop wel heel erg voor je dat de pijn snel weer wegtrekt! De rest van de dag lekker rustig aan doen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Ik had dat vorige week, na de controle. Ze zeiden dat ik weer mocht autorijden dus dat wou ik uitproberen..maar ik was al te moe dus had ik beter niet kunnen doen ;)

 

Geen idee hoelang het duurt, zal bij iedereen anders zijn. Vooral zorgen dat je jezelf niet overbelast vooral.

 

Ben trouwens gisteravond begonnen met littekencreme smeren, kortstjes waren zo goed als weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.