Ga naar inhoud

beblessed : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben beblessed, niet echte naam ;-) 33 jaar en moeder van 2 kinders.

Wil al heel erg lang een borstvergroting maar omdat het toch wel veel geld is, is het er nog niet van gekomen.

 

Heb momenteel een kleine cup A (dit was voordat de kinders er waren een B)

Hoop hier wat info te vinden en vragen beantwoord te krijgen.

 

Overigens had ik al veel goeds gelezen over Dr Verdonck maar toch blijft het nog een lastige keuze voor wie en wat je moet kiezen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames, heb mijn eerste consult gehad bij dr straten. 

Voorsituatie is ongveer 75a/b (nooit groter als een b cup gehad)

Lengte 1.65 en gewicht 61 kg.

 

Met passen vond ik 450 cc het mooiste, tevens was dat het maximale wat past.

 

Nou zei de arts dat mijn borst 12 cm breed was, echter is de mentor 450 cc high profile breder als 12 cm. Is dat erg, en steken ze er dan niet heel erg aan de zijkanten uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2018 om 12:21 zei beblessed:

Hoi dames, heb mijn eerste consult gehad bij dr straten. 

Voorsituatie is ongveer 75a/b (nooit groter als een b cup gehad)

Lengte 1.65 en gewicht 61 kg.

 

Met passen vond ik 450 cc het mooiste, tevens was dat het maximale wat past.

 

Nou zei de arts dat mijn borst 12 cm breed was, echter is de mentor 450 cc high profile breder als 12 cm. Is dat erg, en steken ze er dan niet heel erg aan de zijkanten uit?

Hey,

Krijg woensdag mijn bv bij dr. Verdonck, heb gekozen voor motiva plus 315cc wat voor mij ook de max was. Mijn linkerborst is iets kleiner daarmee. Bij 315cc heb ik nog iets over eig, dus denk als je groter gaat dan je borst dat het niet natuurlijk meer is. Zou uitkomen op grote C, kleine D. Zelf ben ik 1m70 en 65kg. Heb nu een lege 75b.

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook bij Verdonck geweest. Toen gekozen voor de mentor 350cc high profile, wat mijn maximum zou zijn, als ik het goed begrepen heb. Ik meen dat hij zei dat mijn borst 11 cm was en die 350cc is ook groter. Lijkt erg op jouw dus ik denk dat er altijd wel een kleine ruimte 'over' is om mee te werken. In ons geval beide 0.7 cm. Hij zei dat dat bij mij zou uitkomen op een grote D/D+.

Die cc's en maten blijven toch ergens een mysterie :D

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beblessed

Heyy

Ik krijg ook 450cc en mijn pc (k peters) zei ook 400cc zal het mooiste staan.. 450cc zou iets "uitsteken" een zogenoemde sideboob..

Ik vind dat wel mooi dus heb voor 450cc gekozen.. als je vaak naar andere foto's kijkt zie je dat veel mensen borsten hebben die breder zijn dan hun bovenlichaam.. heb hier zelf ook veel informatie over gevraagt, veel meiden schijnen.hier geen last van te hebben ze voelen alleen soms hun borst aan de binnenkant van hun arm..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beblessed:

Thanx voor de antwoorden.

 

Heb gebeld voor een operatiedatum en het wordt 23 oktober :43:

 

Twijfelde nog of ik 425 cc of 450 cc wou dus ze worden beide meegenomen.

Scheelt natuurlijk vrijwel niets..

 

Spannend!!

Als je veel hier leest zeggen de meeste meiden: doe het grootst want het went snel anders krijg je spijt.. en vooral omdat t niet zoveel scheelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in een supermarkt, vandaag te horen gekregen dat het eigen uren of evt onbetaald verlof wordt aan gezien ik niet veel verlofuren meer heb staan. 

 

Nou is dat niet zo heel erg, maar iemand die ook in een supermarkt werkt of werkte en ervaring heeft? Hoelang kun je het beste thuis blijven? En wat kon je nog doen voor die 6 weken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi beblessed, leuk dat je al een datum hebt staan! Ik word over een paar weken ook door F Straten geopereerd.

 

Wat betreft je werk: ik lees op de meeste plekken dat er wordt aanbevolen om 2 weken thuis te blijven van werk. Je kunt je natuurlijk ook ziek melden na je operatie, als je het qua verlofdagen niet kunt regelen..?

Ik zelf heb 2 weken vrij geregeld na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
53 minuten geleden zei Blabla1980:

Ik mag een dag na jou :)

Zelf heb ik normaal omtrek 70, maar in de kliniek zeiden ze dat ik omtrek 75 moest pakken als ik zelf een sportbh kocht. Heb ook een carefix ava maat M gekocht als extra en pak ook de triumph daar. Hoefde je niet vantevoren aan te geven toch?

 

 

 

Nee dat kon je ter plekke kiezen. Leuk dat je ook bijna aan de beurt bent!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Blabla1980:

ben benieuwd wanneer we een tijdstip krijgen! zal nog wel even duren, maar lijkt nu zo dichtbij :D

@Blabla1980 @beblessed Hey nog twee Straten klantjes :126: ik heb gisteren ook mijn operatiedatum bevestigd bij hun (had optie genomen tijdens consultatie) en keurige mail teruggekregen dat ze het gingen doorgeven aan de planning en dat zij contact met me zouden opnemen. Duurt dit lang voor je er iets van hoort? 

Wil namelijk echt wel een officiële bevestiging want mijn verlof en mijn vriend zijn verlof is al vastgelegd. 

 

En wanneer zeggen ze dat je het uur van de operatie verneemt? Want jullie weten dit nog niet precies.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei beblessed:

Ik had eerst gepland en daarna verlof maar was genoeg keuze ook binnen een maand. 

Ongeveer week van tevoren krijg je tijd te horen.

@beblessed vraag me nu gewoon af of de planning het goed ontvangen heeft want een officiële bevestiging van "28 november wordt je operatiedatum, het uur volgt nog" heb ik nog niet gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ik heb

22 uur geleden zei Kelly_E:

@Blabla1980 @beblessed Hey nog twee Straten klantjes :126: ik heb gisteren ook mijn operatiedatum bevestigd bij hun (had optie genomen tijdens consultatie) en keurige mail teruggekregen dat ze het gingen doorgeven aan de planning en dat zij contact met me zouden opnemen. Duurt dit lang voor je er iets van hoort? 

Wil namelijk echt wel een officiële bevestiging want mijn verlof en mijn vriend zijn verlof is al vastgelegd. 

 

En wanneer zeggen ze dat je het uur van de operatie verneemt? Want jullie weten dit nog niet precies.  

 

Ik kreeg een mail met de datum en daarin ook de formulieren, de behandelovereenkomst die ik ondertekend moest terugsturen en de factuur waarvan ik een deel binnen 5 dgn moest aanbetalen.

Heb je dit nog allemaal niet gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.