Ga naar inhoud

Voorstellen


Sun

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

leuk zo’n meidenforum waarbij we over al onze borstperikelen terecht kunnen! Ik ben 34 jaar en heb net 8 dagen geleden een prothesewissel/borstvergrotinggehad via Diana Gabriels, in Vlaardingen.  (15 jaar geleden al eens een kleine 200/220 cc) 

Er is nu 450cc Mentor geplaatst en eindelijk heb ik echt mooie borsten! De afgelopen week was alles behalve een pretje, maar zo langzaamaan, gaat het per dag iets beter. Benieuwd naar jullie ervaringen ermee! 

Veel liefs! 

“Sun”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi ik ben 10 aug geopereerd bij parkkliniek. Ik heb een borstlift met prothese gehad. Links 265cc en rechts 300cc achter de spier. Ik ben echt heel blij met hoe het er nu al uit ziet. Ik heb bijna geen pijn gehad alleen het stijve en harde gevoel bij de borsten. Ik doe vanaf vandaag ook bijna weer alles  behalve tillen etc. Het strakke bh vestje en het slapen op alleen mijn rug word ik wel een beetje beu haha, maar je moet er wat voor over hebben toch.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tamsi010:

Hoihoi ik ben 10 aug geopereerd bij parkkliniek. Ik heb een borstlift met prothese gehad. Links 265cc en rechts 300cc achter de spier. Ik ben echt heel blij met hoe het er nu al uit ziet. Ik heb bijna geen pijn gehad alleen het stijve en harde gevoel bij de borsten. Ik doe vanaf vandaag ook bijna weer alles  behalve tillen etc. Het strakke bh vestje en het slapen op alleen mijn rug word ik wel een beetje beu haha, maar je moet er wat voor over hebben toch.

 

liefs

 

Hoi hoi, 

 

Wat was jou voorsituatie en weet je al watvoor cupmaat je nu ongeveer hebt? 

Heb je een album met foto's? 

Ik heb in feb een borstlift gehad en eind sept krijg ik protheses 285 cc voor de spier. Ben wel benieuwd naar jouw resultaat! 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Isabeau-12:

 

Hoi hoi, 

 

Wat was jou voorsituatie en weet je al watvoor cupmaat je nu ongeveer hebt? 

Heb je een album met foto's? 

Ik heb in feb een borstlift gehad en eind sept krijg ik protheses 285 cc voor de spier. Ben wel benieuwd naar jouw resultaat! 

 

Liefs, 

Ik had een c ben toen 14 kg afgevallen en naar een slappe a/b gegaan. De dokter zei dat ik nu een volle C kleine d zou hebben. Het ziet er geloof ik ook uit als een volle C heb er niet echt verstand  van ^^ik moet nog nieuwe bh’s kopen en laten opmeten in de winkel etc maar dat duurt nog wel ff.  Heb het zelf thuis ook opgemeten kwam toen uit op cupmaat F :o maar zo zien ze er niet uit hoor meer een C. Ik zal morgen proberen wat fotos te maken ik zit nog met die bh vest en het is ook nog wat gezwollen. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.