Willems Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Iemand ervaring met monobloc, ik lees dat mentor kan gaan zweten en je daardoor ziek kan worden bij monobloc schijnt dit niet zo te zijn??? Lastige keus liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mienemuis Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Ik dacht net dat Mentor betere kwaliteit was dan Monobloc. Ik zou het eens met je Pc bespreken dat je je hier zorgen in maakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willems Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 Heb in oktober een consult met dokter schiettecatte via kliniek in Veldhoven volgens mij gebruiken ze mentor protheses en geen monobloc. Het lijkt me een veilig idee dag ze geen siliconen uitzweten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willems Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Heeft de bluseal van motiva ook iets te maken met het zweten van de prothese? zal deze minder zweten als Mentor? Motiva is natuurlijk nog niet heel veel onderzoek naar gedaan toch? maar op de website van hun ziet het er super postief uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.