Ga naar inhoud

Yasmin27 : 4 augustus 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

vandaag dag 10 na mijn bv. Over het algemeen voel ik me goed. Ik kan me aankleden, wassen,... 

Vandaag een sportbh gaan kopen in Hunkemöller en kwam op een 80D uit... (ik kwam van een bcup)  Naar mijn gevoel wel te groot. Ik probeer in mijn achterhoofd te houden dat ik nu nog wel wat opgeblazen ben en dat alles nog moet zakken enz... maar waar ik zo mee zit is dat mijn borsten zo enorm strak aanvoelen, net of ze gaan ontploffen. Mijn borsten zien ook helemaal blauw/geel onderaan. De borstband is een hel om te dragen. Is dit normaal? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je om te reageren :57:... ik moest het even van me af schrijven. Ik zag er zo naaruit en de realiteit is soms niet helemaal wat je had gedacht/gehoopt. 

Ik had ooit mooie borstjes en had dat beeld in mijn hoofd. Ik moet alles nog wat tijd geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot 2 weken po bont en blauw geweest! Toen ik bijde Hunkemöller de eerste keer ging passen voor een sport bh kwam ik ook op 80F, echt de schrik van mijn leven! Maar in normale bhs heb ik 75E. Dat strakke gevoel is heel normaal en zal ook nog wel een tijdje aanhouden. Ik ben nu 4 maanden PO en vind nu pas dat mijn borsten mooi aan het zakken zijn. Geduld is het toverwoord! ( al weet ik dat dat heel moeilijk is haha )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, jaa volgens mij is dit allemaal erg normaal, maar ik snap je reactie erg goed. Alles is spannend en je wil het liefst dat ze er nu al gewoon goed bij hangen :59:

Ik vind zelf deze blog heel fijn, hier hou ik me een beetje aan vast (hoewel ieder herstel natuurlijk anders is)  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Michelle05:

Hey, jaa volgens mij is dit allemaal erg normaal, maar ik snap je reactie erg goed. Alles is spannend en je wil het liefst dat ze er nu al gewoon goed bij hangen :59:

Ik vind zelf deze blog heel fijn, hier hou ik me een beetje aan vast (hoewel ieder herstel natuurlijk anders is)  

 

 

 

Dankjewel. Deze post is heel duidelijk en geeft me wat geruststelling. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Michelle05:

Hey, jaa volgens mij is dit allemaal erg normaal, maar ik snap je reactie erg goed. Alles is spannend en je wil het liefst dat ze er nu al gewoon goed bij hangen :59:

Ik vind zelf deze blog heel fijn, hier hou ik me een beetje aan vast (hoewel ieder herstel natuurlijk anders is)  

 

 

 

Deze is geweldig zeg wat handig. Dat filmpje ook, bizar! Die van haar in het begin zien er trouwens heel erg mishandeld uit, zo hebben die van mij er niet uitgezien / zien die van mij er niet uit 8 dagen po haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei fitgirlkim:

Deze is geweldig zeg wat handig. Dat filmpje ook, bizar! Die van haar in het begin zien er trouwens heel erg mishandeld uit, zo hebben die van mij er niet uitgezien / zien die van mij er niet uit 8 dagen po haha

Hahaha nee gek he! Kun je zien hoeveel verschil er toch zit per persoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Jouwe zijn ook niet blauw toch? En dat geduld inderdaad. Het kan vanaf nu alleen nog maar mooier worden. Worden jouwe ook al zachter?

Nee mijn borsten zijn helemaal niet blaue geweest. mijn borstbeen daarin tegen is nu wel een toverbal, wat ze daar toch mee gedaan hebben!

Mijn linker borst wordt al wel wat zachter ja, rechts is nog wel erg hard. 

Worden die van jou al iets soepeler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Michelle05:

Nee mijn borsten zijn helemaal niet blaue geweest. mijn borstbeen daarin tegen is nu wel een toverbal, wat ze daar toch mee gedaan hebben!

Mijn linker borst wordt al wel wat zachter ja, rechts is nog wel erg hard. 

Worden die van jou al iets soepeler?

Wat gek he dat je borstbeen zo is opgezwollen dan.. heb je er ook nog last van?

 

mijne worden nog niet echt soepel helaas haha. Jouwe wel? Ik merk wel dat vooral de zij en onderkant al aanzienlijk zachter worden. Ik laat al mijn vriendinnen ze indrukken :152:

 

het enige dat ik nog vervelend vind is dat ze zo strak staan. De po bh uitdoen is killing. Daarom douche ik ook niet, raak gewoon niet gewend aan het naakte gewicht zonder bh haha heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yasmin27 ik snap je helemaal. De eerste weken zien je borsten er niet uit zoals je het had verwacht en denk je mss “komt t ooit wel goed”. Het toverwoord is geduld, geduld, geduld. Ik had met 4 weken nog steeds van die opgeblazen toeters. Ik heb je toegevoegd aan m’n album. Ik heb veel foto’s geplaatst van m’n herstel. Kun je zien hoe het proces verloopt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei fitgirlkim:

Wat gek he dat je borstbeen zo is opgezwollen dan.. heb je er ook nog last van?

 

mijne worden nog niet echt soepel helaas haha. Jouwe wel? Ik merk wel dat vooral de zij en onderkant al aanzienlijk zachter worden. Ik laat al mijn vriendinnen ze indrukken :152:

 

het enige dat ik nog vervelend vind is dat ze zo strak staan. De po bh uitdoen is killing. Daarom douche ik ook niet, raak gewoon niet gewend aan het naakte gewicht zonder bh haha heb jij dat ook?

Begint wat minder te worden, de pijn aan mijn borstbeen. Diep ademen wordt al minder pijnlijk gelukkig. 

 

Hahaha ik zie het al voor me, om de beurt mogen ze allemaal voorzichtig een keer drukken.

Nee die van mij worden nog niet soepel maar links kan al wel ingedrukt worden, die is al wat zachter. 

 

Nou ik vind het soms een verademing om die po bh even uit te mogen, soms twijfel ik of ik wel de goede maat heb want wat drukt dat ding soms op mn littekens. Het is met periodes dat ik er last van heb, gisteren en vandaag nog niet het gevoel gehad om die bh weg te gooien haha. 

En verder zijn die van mij idd ook nog erg gespannen ja! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Vonnepon:

@Yasmin27 ik snap je helemaal. De eerste weken zien je borsten er niet uit zoals je het had verwacht en denk je mss “komt t ooit wel goed”. Het toverwoord is geduld, geduld, geduld. Ik had met 4 weken nog steeds van die opgeblazen toeters. Ik heb je toegevoegd aan m’n album. Ik heb veel foto’s geplaatst van m’n herstel. Kun je zien hoe het proces verloopt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

liefs

Von

Zo mooi geworden! 

Geeft me een heel erg fijn gevoel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Rosanne87:

Hoi Vonnepon, 

 

Wat zien je borsten er mooi uit! Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? 

Dank je meis. Ik heb nu 75E en ben bijna 3 mnd po. Ik hoop dat ze zo blijven of ieder geval niet kleiner worden :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Vonnepon:

Dank je meis. Ik heb nu 75E en ben bijna 3 mnd po. Ik hoop dat ze zo blijven of ieder geval niet kleiner worden :33:

Echt heel knap! Ik vind ze er ook echt nog natuurlijk uitzien. Hoeveel cc heb je? Ik ga voor de motiva ergonomix 375cc full en 410cc corsé. Ik kom nu van een A. Ben zo benieuwd hoe ze er uiteindelijk zullen uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Rosanne87:

Echt heel knap! Ik vind ze er ook echt nog natuurlijk uitzien. Hoeveel cc heb je? Ik ga voor de motiva ergonomix 375cc full en 410cc corsé. Ik kom nu van een A. Ben zo benieuwd hoe ze er uiteindelijk zullen uitzien. 

@Rosanne87 dank je, ik wilde ook echt natuurlijk ogende borsten. Ik heb 340tcc Mentor, anatomisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.