Ga naar inhoud

Oriëntatie borstverkleining.


75Fmagkleiner

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben een meid van 19 jaar en ik heb eigenlijk sinds ik borstgroei heb redelijk grote borsten. Op dit moment heb ik 75F/G, bij mijn 158 en 56 kg. Ofwel in verhouding staat het niet, en ik begin er steeds meer last van te krijgen. Ik heb veel last van nek en bovenrug en ook heb ik de neiging om met gebogen schouders te lopen. 

 

Ik heb mij op dit forum aangemeld omdat ik mij aan het oriënteren ben naar de mogelijkheden voor een borstverkleining. Ik heb onlangs de knoop doorgehakt dat ik het eraan toe heb. Mijn ouders staan inmiddels ook achter de beslissing. Over drie weken heb ik een afspraak bij mijn huisarts. Vanaf daaruit hoop ik een verwijzing te krijgen naar een plastisch chirurg.

 

Ik weet nog niet in welk ziekenhuis of kliniek ik behandeld wil worden. Ik hoop dat ik mijn keuze op korte termijn kan maken. Als iemand goede ervaringen in de buurt van Groningen heeft hoor ik het graag.

 

Groetjes A,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat goed van je dat je op deze Leeftijd al de beslissing neemt. Mijn ouders waren toendertijd heel erg tegen en dus deed ik het niet.

Nu ben ik 42 en zit ik in de oriëntatie fase. In al die jaren zo vaak in dubio gestaan maar nooit was de tijd er echt rijp voor. Altijd was er wel wat. Ik wens jou heel veel sterkte en ben echt benieuwd hoe het verder verloopt met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.